Kerro jotakin hyvää tietämästäsi palstalaisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lispetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
@Elena777 ,
olis varmaan irlissäkin samansuuntainen kuin itse olen. Perhekeskeisyyden lisäksi meitä yhdistää lapsuus/nuoruusajan olot. Mukavaa kun joku ymmärtää kertomani asian juuri oikein - puhuimpa sitten lapsistani tai hurjista nuoruusvuosista.
Vaikka Ellu on söpösen höpsö niin Ellulla on tiukkojakin mielipiteitä ja huomaa, että tietyt aiheet on tullut tutkittua läpikotaisin koska Ellu kirjoittelee niistä isolla tietämyksellä.
Ellu on ystävällinen, huumorintajuinen ja hyvällä tavalla herkkis - varmaan porataan tietämättämme kuorossa joillekin yt:n surullisille eläinvideoille. Eläinrakkaus on Ellulla suurta!❤️

No tämäpäs on varsinainen keskinäisen kehumisen kerho. Onhan se kiva kun joku tai jotkut peukuttaa. Heikko itsetunto? Narsismi?
Onhan se kyllä nykyaikana ja - Suomessa ihan tavatonta, että pyydetään MYÖNTEISIÄ kommentteja. Ihan sitä hirvittää, mihin tää maailma onkaan menossa.
Mutta vielä kmalampaa on tulossa: niitä hyviä puolia kun sitten löytyykin yhdestä jos toisestakin. Karseeta, eiks ookkin?

Joo tykkäsin kovin ja Ansrikukka myös. Mut eivät ole täällä aikoihin olleet ja tuskin palaavat.
Muistan molemmat.🤗 LL:llä oli muuten palstaillessa oiva huumori! Molempia tuli tykkäiltyä monesti.

Niin moni on jättänyt meidät.😒 Ihan kuin heillä olis joku elämä ilman palstaa.🙄😁

Tuli myös mieleen muita kivoja kuten Freezecat, epek, Asiankannattaja, Peyote, Bootypeppi, Sangria, MolliMelooni, Isämies, mies1, occamin partaveitsi, happygirl, ultramarine, Mythago, Fortunate aka. Ciervo, Kepsis… jaaaa moooneeet muut.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja ruuttis
No tämäpäs on varsinainen keskinäisen kehumisen kerho. Onhan se kiva kun joku tai jotkut peukuttaa. Heikko itsetunto? Narsismi?
Tämä on hyvänä vastapainona solvaamiselle ja haukkumiselle.

Toivottavasti ei ota koville?🤷‍♀️

Älä hättäile, kirjoittelen henkilöistä sitä mukaa kun kerkiän. Sinäkin saat kehuja: Olet mukava, pusi pusi.💋

Olen alkanut pitää kovasti Echosta ja Lispetistä ❤️ kunhan ei puhuta uskonnosta eikä politiikasta. Eikä koronasta, eikä sodasta (Lissu). Niistä on tullut riideltyä tai ainakin kiisteltyä ihan riittävästi. "Annasta" tykkään kovasti myös, tulee elämänkokemus esiin ❤️ ja roosaruusasta oikein kovasti, sopivan rempseä ja lempeä ❤️Ellu on myös herttainen, vaikka olen monesta asiasta eri mieltä.

M1ies on mielenkiintoinen ja tietää paljon, vaikka olenkin kovin eri linjoilla monista eri asioista. KalaMies, omien kotiseutujeni mies vaikuttaa turvalliselta ja viisaalta, sellaiselta perusmieheltä, vaikka hänenkin kohdallaan pyrin politiikkajutut jättämään nykylään väliin, koska olen vain niin eri linjoilla. Setis on ihan symppis, hauska ja halutessaan kohteliaskin, mutta se oman seksuaalisuuden korostaminen on MUN mielestäni joskus liikaa varsinkin, jos se tehdään samalla naisia mollaamalla täällä tai vihjailemalla, että "sinäkin ehkä olet vuosikymmeniä sitten saanut nauttia.." Se on ihan turhaa ja tylsää, ilkeääkin. Ryhdistäydy, pystyt kyllä parempaan.

Sitä paitsi voisitte te miehetkin joskus heittää huumoria itsestänne ja miehisistä vaivoistanne, kuten täällä monesti naiset tekevät, Echo on tässä yksi hauskimmista. Just siinä "biologiaketjussa" se nuoren synnyttäneen naisen kuvaus osui niin nappiin 😁Mulla on yksi rakas ystävä, jolla lentävät jutut hyvin samalla lailla ja kun tapaamme, niin nauramme monesti vedet silmissä.

Muita mainitsen heti, kun tulee mieleen "ja kaikille niille, joiden nimet unohdin.."

t, tätis 50+, jolla oli just ihan järkyt ovulaatiokivut. Harvemmin niitä enää tulee, mutta kyllä, kyllä se munasolu sieltä vielä irtosi, totesi gynetäti ;)

Peace and Love kaikille ❤️

• Haha
Reactions: Lispetti
@m1es ,
Onneksi olen huomannut @mies nikillä olevan puutteita, pelästyin jo monta aikaa että hän on täydellinen.😁
m1es nikillä on hyvä huumori ja yleistieto on kohdillaan + erityisalojen tietämys. Hän on myös aito besserwisser! 😁
Jos pitäisi nopeasti saada tietää jotakin niin kysyisin m1es:ltä.👍 Osan hän kyllä kyttää Googlesta, hän viitsii nähdä vaivan. En ole unohtanut, että kerrankin hän penkoi minulle vähän harvinaisemman Helmut Lotin biisin mitä en löytänyt mistään.😍 Mies on avulias.👍
Jos m1es ja Echo ”riitelevät” niin ei kannata huolestua, he käyttäytyvät välillä kuin vanha aviopari: ukko vahtaa tsainoja ja eukko toruu vieressä.😂
Tai sitten kinaavat jostakin muusta - tätä on hauska seurata.🫣

Lisäksi m1es on mukava palstatuttava. Jos hän on pitkiä aikoja pois niin tuntee, että jotakin puuttuu ja häntä kaipaa.🤷‍♀️

• Tykkää
Reactions: m1es ja ruuttis
Lispe. Psst, älä pelaa niin avoimin kortein. :sneaky:
katy-perry-sexy.gif

@m1es on erittäin fiksu ja mukava kaveri, joka saa mielihyvää, kun saa provota muutamille henkilöille täällä
@-roosaruusa- n seurassa haluaisin ehdottomasti olla, jos hyvinvointiyhteiskunta romahtaisi. Roosa tietää paljon kaikesta ja tekee taatusti parhaimmat pöperöt
@Kais on erittäin mukava ja kiltti nainen, joka saisi käydä täällä useammin. Kaitsu ei hauku ikinä ketään
@Elena777 on sopivasti hullu kissanainen. Hän on myös äärimmäisen fiksu ja mukava
@Boobie on myös äärimmäisen mukava ja kiltti. Hänen kanssa tulee taatusti toimeen kuka tahansa
@poika on tämän palstan oikea kalamies. Hän rakastaa ulkoilmaelämä ja viettää aikaansa tehden mitä aidosti rakastaa
@Rätti Väsynyt on myös fiksumpi kuin antaa täällä ymmärtää. Hän tykkää myös prota tietyillä aiheilla

@setis ,
kirjoituksesi saavat minut tuntemaan onnellisuutta puolestasi koska olet kertonut edellisestä elämästäsi, joka ei tuonut sinulle onnea - nyt olet onnesi kukkuloilla rakkaasi kanssa. Tällaisesta on aina mukava lukea.❤️
Annat samalla toivoa niille, jotka ovat luovuttaneet seksuaalisuuden ja rakkauden suhteen. Ei ole liian myöhäistä kypsemmällä iälläkään elää ja kokea. Ja olen myös ilahtunut lukiessani terveellisistä elämäntavoistasi - ilmankos olet niin hyvässä sheipissä!💪👍
Vihdoin ehdin tännekin. Eläkeläisillä on kiirettä, kuten tiedätte 😁

Ja lämpimät kiitokset sulle ❤️ Elän tosi onnellista aikaa 15 vuoden kurjuuden jälkeen.

Avaan ketjun lähipäivinä aiheesta, mitä hallaa huono parisuhde huonoimmillaan aiheuttaa miehelle. Naisilla on tietysti omansa, tehköön joku siitä omansa jos haluaa.

Sinä ja @-roosaruusa- taidatte olla ainoat naiset jotka nautitte samoista asioista kuin minä ja @m1es, samalla pinnat hänellekin hyvistä kommenteistaan ja kauniista kuvista mitkä liittyy naiskauneuteen, ja mistä me normaalit ja terveet miehet nautitaan. Hän saa haukkuja, mutta hienosti aina vaan porskuttaa 👍

Selaan ketjua lisää ja palaan vielä tähän kivan positiiviseen ketjuun.

• Tykkää
Reactions: m1es
@Lispetti on perheelleen omistautunut ihana nainen
@setis on aina positiivisen oloinen vaikka harmaat räksyttää
@Echo on toisista välittävä, kärkkäillä kommenteilla ja huumorilla varustettu yksilö
@krut on mukava ja fiksu kaveri, varsinainen palstaisoveli

Jatkuu muista myöhemmin...
Sun positiivisen kanssa voisin lähteä kalaan. Osaan kyllä navigoida tuntemattomilla vesillä. Mä oon saanut nokkahauen virvelillä 2x Suomen vesiltä 😎 Ootko sä? 😉

Ja onhan meillä @m1es

Vihattu ja tykätty. Minä tykkään hänen huumoristaan ja hän laittaa upeita kuvia tsainan naiskaunottarista. Me molemmat ollaan taipuvaisia tykkäämään ihanista tsainapimuista. Usein kyllä hirvittää kun he ovat niin teinimäisiä vaikka ovat jtn 30 v kai?

Ja tykätään hieman ärsyttää palstan kalkkismammoja 😁

Ps. On se kyllä varmaan terveellisestä ravinnosta, ja perintötekijöistäkin kiinni koska näin kuvan salarakkaastani 10 vuotta sitten, ja hän ei ole siitä vanhentunut päivääkään 😘

• Tykkää
Reactions: m1es ja Lispetti