Myös päinvastoin.Minut on harmaana haukuttu tällä palstalla monta kertaa maan rakoon.
Ikinä en ole välittänyt kuppikunnista.
Toivottavasti rekkautuneet vihdoin älyävät jättää harmaat rauhaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Myös päinvastoin.Minut on harmaana haukuttu tällä palstalla monta kertaa maan rakoon.
Ikinä en ole välittänyt kuppikunnista.
Toivottavasti rekkautuneet vihdoin älyävät jättää harmaat rauhaan.
Lilii Lisänimetön?
Onhan se kyllä nykyaikana ja - Suomessa ihan tavatonta, että pyydetään MYÖNTEISIÄ kommentteja. Ihan sitä hirvittää, mihin tää maailma onkaan menossa.No tämäpäs on varsinainen keskinäisen kehumisen kerho. Onhan se kiva kun joku tai jotkut peukuttaa. Heikko itsetunto? Narsismi?
Tiedetään että olet enimmäkseen harmajainen kuittailijaharmaana on mukava provoiilla
Muistan molemmat.Joo tykkäsin kovin ja Ansrikukka myös. Mut eivät ole täällä aikoihin olleet ja tuskin palaavat.
Elkää nyt vielä luovuttako, koskaan ei ole liian myöhäistä!sillä palstaukot tulee nykysin toimeen keskenään kun kukaan ei ole laittamassa täältä emäntee
Et sää kummiskaa huoli meistä ketäänElkää nyt vielä luovuttako, koskaan ei ole liian myöhäistä!![]()
Aijuu kun oli se häntäheikkihämmentäjä nimeltään p****nsillä palstaukot tulee nykysin toimeen keskenään kun kukaan ei ole laittamassa täältä emäntee
Tämä on hyvänä vastapainona solvaamiselle ja haukkumiselle.No tämäpäs on varsinainen keskinäisen kehumisen kerho. Onhan se kiva kun joku tai jotkut peukuttaa. Heikko itsetunto? Narsismi?
Lispe. Psst, älä pelaa niin avoimin kortein.Elkää nyt vielä luovuttako, koskaan ei ole liian myöhäistä!
No tämäpäs on varsinainen keskinäisen kehumisen kerho. Onhan se kiva kun joku tai jotkut peukuttaa. Heikko itsetunto? Narsismi?
Lispe. Psst, älä pelaa niin avoimin kortein.![]()
Vihdoin ehdin tännekin. Eläkeläisillä on kiirettä, kuten tiedätte@setis ,
kirjoituksesi saavat minut tuntemaan onnellisuutta puolestasi koska olet kertonut edellisestä elämästäsi, joka ei tuonut sinulle onnea - nyt olet onnesi kukkuloilla rakkaasi kanssa. Tällaisesta on aina mukava lukea.
Annat samalla toivoa niille, jotka ovat luovuttaneet seksuaalisuuden ja rakkauden suhteen. Ei ole liian myöhäistä kypsemmällä iälläkään elää ja kokea. Ja olen myös ilahtunut lukiessani terveellisistä elämäntavoistasi - ilmankos olet niin hyvässä sheipissä!![]()
Avaan ketjun lähipäivinä aiheesta, mitä hallaa huono parisuhde huonoimmillaan aiheuttaa miehelle.
Tottakai kunnioittaen, olenhan herrasmiesHienoa! Rehellistä ja silottelematonta tekstiä odotellessa, toki sinun ja ex-puolisosi yksityisyyttä kunnioittaen.
Sun positiivisen kanssa voisin lähteä kalaan. Osaan kyllä navigoida tuntemattomilla vesillä. Mä oon saanut nokkahauen virvelillä 2x Suomen vesiltä
Sun positiivisen kanssa voisin lähteä kalaan. Osaan kyllä navigoida tuntemattomilla vesillä. Mä oon saanut nokkahauen virvelillä 2x Suomen vesiltä Ootko sä?