"Purra: Ripittäytymiselle ei enempää tarvetta, hallitus valmistelee tiedonantoa yhdenvertaisuudesta ja tasa-arvosta, hallitusohjelmaan ei muutoksia"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
SU:

"Puheenjohtaja Riikka Purran (ps.) mukaan PS on täysin sitoutunut yhdenvertaisuuteen, syrjimättömyyteen ja oikeusvaltioperiaatteeseen. Hallitus valmistelee paraikaa tiedonantoa yhdenvertaisuudesta ja tasa-arvosta, ja PS on työssä mukana. Tiedonanto ei Purran mukaan tarkoita muutoksia hallitusohjelmaan. Hän toteaa myös, ettei PS-ministereillä ole tarvetta enempään ripittäytymiseen tai nöyristelyyn."

SU:

"Puheenjohtaja Riikka Purran (ps.) mukaan PS on täysin sitoutunut yhdenvertaisuuteen, syrjimättömyyteen ja oikeusvaltioperiaatteeseen. Hallitus valmistelee paraikaa tiedonantoa yhdenvertaisuudesta ja tasa-arvosta, ja PS on työssä mukana. Tiedonanto ei Purran mukaan tarkoita muutoksia hallitusohjelmaan. Hän toteaa myös, ettei PS-ministereillä ole tarvetta enempään ripittäytymiseen tai nöyristelyyn."
"Vastaavasti esimerkiksi Suomessa asuvien maahanmuuttajien tyytyväisyys on huippuluokkaa ja – vastoin kovimmin huudettua väitettä – Suomi ei näyttäisi metodologialtaan kelvollisten tutkimusten perusteella olevan erityisen rasistinen maa, itse asiassa päinvastoin."

• Tykkää
Reactions: AivanSama
”metodologialtaan” tuota helposti suomennettavaa sanaa ei esiinny missään.
Purra haluaa briljeerata tiedetermeillä ja samalla piikittelee tutkimustoimistoille.
Jos hallitus säästyy kuivin jaloin, ei tilanne miksikään muutu.
Luottamusta ei ole minkään vertaa ja arvostelu vain voimistuu.
Pahinta on, että ulkomailla maine on mennyt eikä takaisin tule.
Minä ainakin sanon ja kirjoitan missä tahansa suoraan, että Suomi on Euroopan rasistisin maa.
Jos persut ovat toista mieltä niin se on heidän häpeä. Ehkä heidän metodologinen tutkimustoimisto on erikoistunut pesemään asiat mustista valkoisiksi.

”metodologialtaan” tuota helposti suomennettavaa sanaa ei esiinny missään.
Purra haluaa briljeerata tiedetermeillä ja samalla piikittelee tutkimustoimistoille.
Jos hallitus säästyy kuivin jaloin, ei tilanne miksikään muutu.
Minä ainakin sanon ja kirjoitan missä tahansa suoraan, että Suomi on Euroopan rasistisin maa.
Jos persut ovat toista mieltä niin se on heidän häpeä. Ehkä heidän metodologinen tutkimustoimisto on erikoistunut pesemään asiat mustista valkoisiksi.

Et ole tainnut pahemmin matkustella. Suomi on maailman 6. vähiten rasistisin maa.

"Vastaavasti esimerkiksi Suomessa asuvien maahanmuuttajien tyytyväisyys on huippuluokkaa ja – vastoin kovimmin huudettua väitettä – Suomi ei näyttäisi metodologialtaan kelvollisten tutkimusten perusteella olevan erityisen rasistinen maa, itse asiassa päinvastoin."

Suomen uutiset on persujen puoluelehti eli ei minkään arvoinen luotettavana tietolähteenä.

Et ole tainnut pahemmin matkustella. Suomi on maailman 6. vähiten rasistisin maa.
Mielenkiintoista. Käännetään tuo toisinpäin: maailmassa on n.194 itsenäistä valtiota.
Joten 187 valtiota on rasiztisempia kuin Suomi (vaikka en usko että kaikki maat on r-listauksessa).

Miettikää, tuohon määrään mahtuu värillistenkin valtioita kymmenittäin. Niitä, joita suvaitsevaisto palvoo. Ja sitten me Suomessa ruoskimme itseämme ja varotaan N-sanaa ja ties mitä.

No, sinulla on tietysti oikeus mielipiteeseesi. Ja se nyt on ihan selvä asia, että sinun ja hengenheimolaistesi luottamus ei olisi palautumassa millään konstein ja te jatkaisitte kuitenkin arvostelua yhä vaan kovemmin panoksin. Sellaisia te olette. Ei tämä ole kenellekään epäselvää. Minä sen sijaan luotan hallitukseen vielä toistaiseksi ihan täysin. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Miten palstapersut kehtaa laittaa linkkejä omaan puoluelehteen, kun ei täällä kukaan muukaan tee niin?
Kansanuutisiin linkitetään. Verkkouutiset on Kokoomuksen puoluelehti ja siihen linkitetään jatkuvasti koska siellä on hyviä juttuja politiikasta. Maaseudun tulevaisuus on Keskustan lehti. Demokraattiin linkitetään vähemmän, mutta itse olen ainakin kannustanut sen lukijoita olemaan aktiivisia. Puoluelehdissä on varsinkin sen oman puolueen sisältä juttuja, joita ei aina muualta löydy. Luen niitä mielelläni, mutta en jaksa selata kaikkia lehtiä koko ajan.

Kansanuutisiin linkitetään. Verkkouutiset on Kokoomuksen puoluelehti ja siihen linkitetään jatkuvasti koska siellä on hyviä juttuja politiikasta. Maaseudun tulevaisuus on Keskustan lehti. Demokraattiin linkitetään vähemmän, mutta itse olen ainakin kannustanut sen lukijoita olemaan aktiivisia. Puoluelehdissä on varsinkin sen oman puolueen sisältä juttuja, joita ei aina muualta löydy. Luen niitä mielelläni, mutta en jaksa selata kaikkia lehtiä koko ajan.

Puoluelehtiin linkittäminen syö väitteiden uskottavuutta.

Yhteistyössä