Apua, oon ihastumassa toiseen mieheen!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Oon viestitelly yhden miehen kanssa muutamina iltoina nyt, ja se mies pyörii vähön väliä mun mielessä. Mun oma aviomies tietää koska sanoin alkuun että joku mies otti yhteyttä, ja silloin pidin sitä lähinnä outona.. Oma mieheni sanoi että elä vastaa enää sille ja sanoin itsekin että en vastaa, mutta nyt se sitten onkin laitellu mulle melkein joka päivä jotain.. Ja huomaan että alan lämmetä! En halua pettää, enkä aio. Mutta tuntuuhan se kivalle kun on joku joka haluaa jutella jne. Ja se on vielä ihan hyvännäköinenkin. 🙈 Mitä mä teen.. Haluaisin jatkaa viestittelyä, mutta sit taas en todellakaan halua pettää tai pahoittaa mun miehen mieltä tällä, jos tulis sen tietoon ikinä. 😩

Oon viestitelly yhden miehen kanssa muutamina iltoina nyt, ja se mies pyörii vähön väliä mun mielessä. Mun oma aviomies tietää koska sanoin alkuun että joku mies otti yhteyttä, ja silloin pidin sitä lähinnä outona.. Oma mieheni sanoi että elä vastaa enää sille ja sanoin itsekin että en vastaa, mutta nyt se sitten onkin laitellu mulle melkein joka päivä jotain.. Ja huomaan että alan lämmetä! En halua pettää, enkä aio. Mutta tuntuuhan se kivalle kun on joku joka haluaa jutella jne. Ja se on vielä ihan hyvännäköinenkin. Mitä mä teen.. Haluaisin jatkaa viestittelyä, mutta sit taas en todellakaan halua pettää tai pahoittaa mun miehen mieltä tällä, jos tulis sen tietoon ikinä.

Ottaako useinkin tuntemattomat miehet sokkona yhteyttä? Se on taatusti miehesi kaveri ja he keskenään testaavat oletko horo.

• Tykkää
Reactions: ruuttis
Oon viestitelly yhden miehen kanssa muutamina iltoina nyt, ja se mies pyörii vähön väliä mun mielessä. Mun oma aviomies tietää koska sanoin alkuun että joku mies otti yhteyttä, ja silloin pidin sitä lähinnä outona.. Oma mieheni sanoi että elä vastaa enää sille ja sanoin itsekin että en vastaa, mutta nyt se sitten onkin laitellu mulle melkein joka päivä jotain.. Ja huomaan että alan lämmetä! En halua pettää, enkä aio. Mutta tuntuuhan se kivalle kun on joku joka haluaa jutella jne. Ja se on vielä ihan hyvännäköinenkin. Mitä mä teen.. Haluaisin jatkaa viestittelyä, mutta sit taas en todellakaan halua pettää tai pahoittaa mun miehen mieltä tällä, jos tulis sen tietoon ikinä.
Totuus: haluat pettää. Mietit vain, miten voisit sekä syödä kakun että säästää sen. Oma suhteesi on arkistunut, eikä miehesi enää tunnu hullaantuneelta sinuun. Kun joku toinen sivusta vähän lepertelee ja osoittaa määrätietoisesti halua, olet imarreltu ja mielikuva hänen kanssaan olemisesta kiihottaa sinua. Projisoit häneen kaiken sen, mihin et omassa miehessäsi ole just nyt tyytyväinen. Miehesi ei voi kilpailla mielikuvitusmiestä vastaan. Pettämiseenhän tuollainen johtaa väistämättä, jos et määrätietoisesti torju ja blokkaa vierasta vonkaajaa.

Totuus: haluat pettää. Mietit vain, miten voisit sekä syödä kakun että säästää sen. Oma suhteesi on arkistunut, eikä miehesi enää tunnu hullaantuneelta sinuun. Kun joku toinen sivusta vähän lepertelee ja osoittaa määrätietoisesti halua, olet imarreltu ja mielikuva hänen kanssaan olemisesta kiihottaa sinua. Projisoit häneen kaiken sen, mihin et omassa miehessäsi ole just nyt tyytyväinen. Miehesi ei voi kilpailla mielikuvitusmiestä vastaan. Pettämiseenhän tuollainen johtaa väistämättä, jos et määrätietoisesti torju ja blokkaa vierasta vonkaajaa.
Amen!

Tää kuulostaa just siltä mitä on käymässä. 😩 Pakko lopettaa tämä touhu heti alkuunsa. Rakastan mun miestä kuitenkin niin paljon, ja tää johtuu varmaan siitä kun meillä ollut todella pitkään vaikeaa. Ollaan oltu yhdessä 11 vuotta.. Josta 8v naimisissa. Viimeiset pari vuotta menny miehen sairauden kanssa kamppaillessa ja seksiäkin on todella harvoin tai se ei ole tyydyttävää.. 😩 Siitä tämä vissiin johtuu.

Tuo "toinen" on komea, iso mies. Jännittävä. Ei todellakaan mitään aviomies materiaalia olis vaikka oisin sinkku.. Pelkkää hauskanpitoa.. En voi uhrata meidän perhettä ja avioliittoa sellaiselle vaikka ansaitsisinkin tuntea hyvää pitkästä aikaa.. 🙈

Ap

Tää kuulostaa just siltä mitä on käymässä. Pakko lopettaa tämä touhu heti alkuunsa. Rakastan mun miestä kuitenkin niin paljon, ja tää johtuu varmaan siitä kun meillä ollut todella pitkään vaikeaa. Ollaan oltu yhdessä 11 vuotta.. Josta 8v naimisissa. Viimeiset pari vuotta menny miehen sairauden kanssa kamppaillessa ja seksiäkin on todella harvoin tai se ei ole tyydyttävää.. Siitä tämä vissiin johtuu.

Tuo "toinen" on komea, iso mies. Jännittävä. Ei todellakaan mitään aviomies materiaalia olis vaikka oisin sinkku.. Pelkkää hauskanpitoa.. En voi uhrata meidän perhettä ja avioliittoa sellaiselle vaikka ansaitsisinkin tuntea hyvää pitkästä aikaa..

Ap

Ei tuo nykyinen parisuhde kuulosta siltä, että olisit onnellinen

Stop!

Lopetat viestittelyn koska pettäjät ovat perseestä.

No niin on.. Mut tuntuu että oon koukussa huomioon mitä toinen mies antaa.. Oma mies on niin pois pelistä oman sairautensa takia (masennus) että ei edes halaa mua enää kuin väkinäisesti pyydettäessä. Tätä jatkunu jo monta vuotta ja ei siitä puhuminen auta..

Jos pidän jutun vaan viestittelynä, niin onko silloin liian paha homma? Etten tapais koskaan tätä toista, vaan juteltais. 🙈

Ap

Eka viesti meni suunillee niin että "Moi! Kiva kun seuraat mua! Oot tutun näköinen, ja sullakin X seurattavissa ni aattelin uskaltaa laittaa viestiä" (instassa) ja siitä sit alettu jutella niitä näitä.
Mä jo hetken ajan ajattelin et oot saanu vanhanaikaisen tekstiviestin joltaki. Ennen sitä sai nähdä vaivaa ja uskallusta puhelinnumeroiden etsintään!
En näe tuota pahana asiana että juttelet jollekki. Itsekin juttelen ja tutustun jatkuvasti uusiin miehiin. Saatat ihastua ja se on iha ok jos pystyt pitää tunteet ja näppis kurissa.
Voit määrätä tahdin ja keskusteluaiheet.
Mutta koska parisuhteesi on tuollalailla kuin on niin huonostiha siinä saattaa käydä kun kuvittelet saavas paremman. Parempi saattaa ollakkin, ainakin hetken…

No niin on.. Mut tuntuu että oon koukussa huomioon mitä toinen mies antaa.. Oma mies on niin pois pelistä oman sairautensa takia (masennus) että ei edes halaa mua enää kuin väkinäisesti pyydettäessä. Tätä jatkunu jo monta vuotta ja ei siitä puhuminen auta..

Jos pidän jutun vaan viestittelynä, niin onko silloin liian paha homma? Etten tapais koskaan tätä toista, vaan juteltais. 🙈

Ap
Jos haluat pysyä uskollisena ja luotettavana niin sano tuolle viestikaverillesi, että olet ajatellut asiaa ja pidät viestittelyä sopimattomana - soronoo, ja sitten poistat tuon miehen yhteystiedoistasi.

Elämä on valintoja, mikä on sinun valintasi?

Onko teidän mahdollisuutta hakea (lisä)apua tuohon miehen sairauteen?
Voisitko ehkä käydä yksin puhumassa asiasta esim. omaisille tarkoitetussa tukiryhmässä tms?

Mä jo hetken ajan ajattelin et oot saanu vanhanaikaisen tekstiviestin joltaki. Ennen sitä sai nähdä vaivaa ja uskallusta puhelinnumeroiden etsintään!
En näe tuota pahana asiana että juttelet jollekki. Itsekin juttelen ja tutustun jatkuvasti uusiin miehiin. Saatat ihastua ja se on iha ok jos pystyt pitää tunteet ja näppis kurissa.
Voit määrätä tahdin ja keskusteluaiheet.
Mutta koska parisuhteesi on tuollalailla kuin on niin huonostiha siinä saattaa käydä kun kuvittelet saavas paremman. Parempi saattaa ollakkin, ainakin hetken…

Tällä hetkellä tuntuu että ajatuksia en ainakaan saa pidettyä kurissa! Oon taas koko aamun ja päivän ajatellu tota miestä.. Vaikken edes tunne koko tyyppiä kovin hyvin!

Sen tiedän ettei hän oo parempi kun mun mies. Varmaan surkeampi lopulta. Jotenkin vaan tykkään tästä kun saa pitkästä aika huomiota.. 😔🙈

Ap

Jos haluat pysyä uskollisena ja luotettavana niin sano tuolle viestikaverillesi, että olet ajatellut asiaa ja pidät viestittelyä sopimattomana - soronoo, ja sitten poistat tuon miehen yhteystiedoistasi.

Elämä on valintoja, mikä on sinun valintasi?

Onko teidän mahdollisuutta hakea (lisä)apua tuohon miehen sairauteen?
Voisitko ehkä käydä yksin puhumassa asiasta esim. omaisille tarkoitetussa tukiryhmässä tms?

Ei julkiselta puolen saa mitään apuja juurikaan.. Ihan tuntuu että meidät jätetty heitteille, no miehellä tänään psykiatrin käynti. Tuskin mitään merkittävää apua sieltä kuitenkaan tulee.. Vuosien kokemuksella, valitettavasti. Miehen pitäisi saada jostain ihmeestä voimia nostaa itse itsensä ylös masennuskuopasta mutta ei ole onnistunut..

Ap

Yhteistyössä