Mä oon hullaantunu toiseen mieheen ja se on omalle miehelle ok

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Polylove
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Polylove

Vieras
Kyllä elämä on yllätyksiä täynnä! Rakastan omaa miestäni yli kaiken. Ollaan oltu yhdessä lähemmäs 20 vuotta. Lapsia on monta. Nyt olen aivan ihastunut toiseen mieheen, pelkkä ajatus hänestä saa mut ihan pois tolaltaan, sydän alkaa lyömään hulluna, ja tunnen kuinka kostun ja olen ihan valmis tälle toiselle. Mikä tässä nyt on ihmeellistä, on se että mun oma mies hyväksyy tämän ja se on hänestä jopa kiihottavaa. Iltaisin usein rukoilen tämän toisenkin miehen ja hänen perheen ja lasten puolesta. Mä oon varmaan polyamorinen, nyt olen sen ymmärtänyt. Mun tunteet tätä toista miestä kohtaan ei vaikuta mitenkään vähentävästi mun tunteisiin omaa miestäni kohtaan, päin vastoin tuntuu että rakastan häntä enemmän kuin koskaan.
Ajatuksia, kysymyksiä?

Kunhan muistatte että polyamoriassa jokainen osallistuja on tietoinen ja hyväksyy asian. Eli jos tällä toisella miehellä on kumppani, niin asia on hänellekin ok.
Kolme tärkeintä sääntöä monisuhteisuudessa on 1.puhuminen, 2.puhuminen, 3.puhuminen.
Suosittelen lukemaan kirjan Kahta Kauniimmin. Siinä on todella hyvät käytännönläheiset ohjeet miten toimia eettisesti monisuhteisuudessa ja paljon hyviä esimerkkejä, miten voi pakskoa koko jutun tahtomattaankin.
Ja jos koko homma on teille ihan uutta, niin kannattaa henkäistä syvään ja rauhoittua ettei tunteiden huumassa kuitenkaan ryntää päätäpahkaa, vaan rauhassa mietitte ja puhutte avoimesti ja kuuntelette toisia miten saatte homman toimimaan.
Onnea. Rakkaus on upeaa ja se ei rakastamalla lopu. Päinvastoin, rakastamalla enemmän se vain lisääntyy ❤️

Tällä toisella miehellä on vaimolta lupa. Eli mitään pettämistä ei tapahdu mihinkään suuntaan.
Homma ei sikäli ole ihan uutta, yli vuoden on kestänyt tämä kuvio.

Uusimmat

Yhteistyössä