Apua, oon ihastumassa toiseen mieheen!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tällä hetkellä tuntuu että ajatuksia en ainakaan saa pidettyä kurissa! Oon taas koko aamun ja päivän ajatellu tota miestä.. Vaikken edes tunne koko tyyppiä kovin hyvin!

Sen tiedän ettei hän oo parempi kun mun mies. Varmaan surkeampi lopulta. Jotenkin vaan tykkään tästä kun saa pitkästä aika huomiota..

Ap
Kyllä itsekin nautin muiden antamasta huomiosta. Minusta se ei ole väärin. Määrittele itsellesi raja minkä yli ei kärsi mennä. Niinku sanoinkin, ihastuminen on iha fine ja saaha niitä ajatuksia olla…

Kyllä itsekin nautin muiden antamasta huomiosta. Minusta se ei ole väärin. Määrittele itsellesi raja minkä yli ei kärsi mennä. Niinku sanoinkin, ihastuminen on iha fine ja saaha niitä ajatuksia olla…

Kiitos tästä, rauhottaa vähän hermojani sillä oon ihan sekavissa ajatuksissa ollu täällä että teen ihan valtavan väärin miestäni kohtaan. 😬 En todellakaan aio pettää... En kestäisi seurauksia siitä että jäisin kiinni. Enkä halua erota, rakastan mun miestä ja perhettä. ❤️

Ap

Ap, en tiedä sattuuko tämä teidän asuinpaikan lähelle, mutta vastaavia on olemassa monilla paikkakunnilla:

Sinun otsikkosi: ”apua, oon ihastumassa toiseen mieheen” kertoo sellaista tarinaa, että ihan pelkästä platonisesta jutteluseurasta ei ole kyse.
Jos et halua pettää miestäsi niin poista tuo ”kaveri”.
Jos jatkat viestittelyä olet tehnyt valinnan mikä ei tue sinun valitsemaa suuntaa, eli sitä, että et halua pettää rakasta miestäsi.
Teillä kun ei käsitykseni mukaan ole yhteisymmärrystä asiasta, että sinä, tai molemmat, voitte ihastua toisiin ihmisiin ja viestiä ihastuksienne kanssa….?

Oletko käynyt missään juttelemassa sinun voinnista? Sairastuneiden omaiset usein jäävät paitsioon. Sinun on huolehdittava omasta jaksamisesta ja tarpeista.

Tsemppiä ja voimia.❤️

Käyttäydyn kuin lemmenkipee teini, kokoajan tsekkaan onko laittanu uutta viestiä ja millo ollut paikalla viimeks jne. 🙈

Ja ei oo ei mitään yhteisymmärrystä miehen kans tästä, enkä voisi edes ottaa asiaa puheeks miehen kanssa ilman pelkoa että ajautuu taas johonkin syvälle masennuksen alle..

Kai tää kuitenki on joku oma konsti pitää itteäni pinnalla?? Etten huku itsekin miehen masennuksen alla..

Ap

Täällä mä siis taas viestittelen sen kans.. Mies viereisessä huoneessa tuhisee unillaan. Mä oon kamala ihminen...

Ap
Oletko miettinyt, että mikä juuri sinussa on niin erityistä että tämä vieras mies osoittaa huomiotansa sinulle? Sinuna olisin erittäin varuillani ja karkottaisin mahdollisimman pian tämän Gabrielin kannoiltani. En luottaisi pätkääkään hänen puheisiinsa. Mieti mitä sinulla nyt on ja mitä toiminnallasi haluat? Sinkkumies helposti haluaa itselleen varatun naisen koska tästä ei ole huolta sitoutumisen suhteen. Ensin tuntuu taivaallisen hyvältä ja sitten iskee helvetti kyyneleineen.

Käyttäydyn kuin lemmenkipee teini, kokoajan tsekkaan onko laittanu uutta viestiä ja millo ollut paikalla viimeks jne.

Ja ei oo ei mitään yhteisymmärrystä miehen kans tästä, enkä voisi edes ottaa asiaa puheeks miehen kanssa ilman pelkoa että ajautuu taas johonkin syvälle masennuksen alle..

Kai tää kuitenki on joku oma konsti pitää itteäni pinnalla?? Etten huku itsekin miehen masennuksen alla..

Ap

Sä etsit jo oikeutuksia tolle että teet väärin.

Ja mistäs tiedät masentuisiko mies. Yhtälailla voi olla, että mies kokisi eron vapauutavana ja mahdollisuuden uuteen elämään ja parisuhteeseen positiivisena.

Oletko miettinyt, että mikä juuri sinussa on niin erityistä että tämä vieras mies osoittaa huomiotansa sinulle? Sinuna olisin erittäin varuillani ja karkottaisin mahdollisimman pian tämän Gabrielin kannoiltani. En luottaisi pätkääkään hänen puheisiinsa. Mieti mitä sinulla nyt on ja mitä toiminnallasi haluat? Sinkkumies helposti haluaa itselleen varatun naisen koska tästä ei ole huolta sitoutumisen suhteen. Ensin tuntuu taivaallisen hyvältä ja sitten iskee helvetti kyyneleineen.
tyyppi on saanut tietoonsa aapeen miehen masennuksen ja päätellyt siitä, että nyt olis hyvät saumat saada pesää

Yhteistyössä