V
vierailija
Vieras
En oleOlen samaa mieltä siitä että kasvotusten on paras keskustella.
Oletko huomannut keskustelupalstojen sensuroinnissa eroja?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En oleOlen samaa mieltä siitä että kasvotusten on paras keskustella.
Oletko huomannut keskustelupalstojen sensuroinnissa eroja?
Tilanteeni on pysynyt samana. Vilkaisen kohta vauva av:ta. Olen ketjun ap.Hienoa! Siellä minäkin tykkään lukea muutamaa ketjua ja peukutan järkeville jutuille. En kirjoita siellä mitään.
En ole nähnyt eikä haittaaTänne pitäisi perustaa keskusteluketju aiheena miten pääsen eroon tästä palstasta.
Repsahduksia tulee kuin siinä Yle Areenan öyhötysvideossa..
onhan seEikö tuo tyrmääminen ole joku urheilutermi?
Mä vähensin täällä olemista. Käyn vauvan sivuilla.
Keskustelu täällä on aika kummallista. Ei ilmennä käsitystäni keskustelusta, jossa erimieliset voivat päätyä jonkinlaiseen kompromissiin. Monet iskevät kehiin roskalehtien lööppejä tai esittävät muuten vaan omia mielipiteitään ja surutta tyrmäävät vastaansanojat.. Aika vaikeaa on täällä oikeasti keskustella.
Omia mielipiteitä juuri yleensä keskustelussa tuodaan esille - tykkäsin niistä muut tai eiKeskustelu täällä on aika kummallista. Ei ilmennä käsitystäni keskustelusta, jossa erimieliset voivat päätyä jonkinlaiseen kompromissiin. Monet iskevät kehiin roskalehtien lööppejä tai esittävät muuten vaan omia mielipiteitään ja surutta tyrmäävät vastaansanojat.. Aika vaikeaa on täällä oikeasti keskustella.
Niin luulisi, mutta ei periaate tällä palstalla toimi.Omia mielipiteitä juuri yleensä keskustelussa tuodaan esille - tykkäsin niistä muut tai ei
Keskustelu täällä on aika kummallista. Ei ilmennä käsitystäni keskustelusta, jossa erimieliset voivat päätyä jonkinlaiseen kompromissiin. Monet iskevät kehiin roskalehtien lööppejä tai esittävät muuten vaan omia mielipiteitään ja surutta tyrmäävät vastaansanojat.. Aika vaikeaa on täällä oikeasti keskustella.
Mikä FB?Mä luin saman jutun ja oli tavallaan hyvä huomata, että muissakin tällaiset keskustelupalstat aiheuttavat kuohuntaa, Itsekin olen huomannut sykkeen kiihtyvän tietyissä keskusteluissa, jotka lopulta eivät johda mihinkään vaan ovat pelkkää vänkäämistä suuntaan ja toiseen.
Huomaan voivani paremmin, kun en käy tällä palstalla tai FB:n keskusteluosioissa.
Eivät pystyneet vaan nyt lepäilevät ansiosidonnaisillaanOPH lakkautus tai henkilöstön jakautus varhaiskasvatukseen on ainoa juttu korjata ne virheet
Sun elämä varmaan muuttui ratkaisevasti tuon jälkeen?Mä vähensin täällä olemista. Käyn vauvan sivuilla.
---mutta mikä siinä?Sun elämä varmaan muuttui ratkaisevasti tuon jälkeen?
No ei nouse yhtäänJa mä kun tulin viettämään leppoisan tovin ja moikkaamaan tuttuja.
Hankala ymmärtää, miten sillä voisi saada sykkeensä nousemaan![]()
Mikä siinä?25.1.2022 ketjun aloituksen jälkeen Suomen somekeskustelukulttuuri on vain kurjistunut.
KiitosLainaus " Rahje on hevosilla käytettävien valjaiden osa. Rahje on nahkahihna, jonka avulla länget ja aisat (myös luokki, jos sitä käytetään) yhdistetään toisiinsa.
Vanhastaan ongelmana olivat liian lyhyet rahkeet tai rahkeen katkeaminen.
Puhekielessä käytetään usein ilmaisua rahkeet eivät riitä, mutta sen merkitys on irtautunut täysin alkuperäisestä ja sillä tarkoitetaan voiman, keinon tai vastaavan riittämistä." Oulainen kirjoittaja
Katso elokuvasta Oma maa kuinka DDT on lanseerattu perheenäideille systemaattisestiOn hyvä ja koskettava elokuva, varsinkin, kun läheinen on menehtynyt sen seurauksena.
Ymmärtääkö tekoäly "sammakoita suusta"?
tokiEivät pystyneet vaan nyt lepäilevät ansiosidonnaisillaan