Saako olla uskoton

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen mies ja olen sitä mieltä että saa panna kun on tilaisuus

Oli sitten naimisissa tai vapaa niin panetushalu iskee aina silloin tällöin.
Liikematkoilla ja kursseilla löytyy aina nainen jonka kanssa voi viettää yön seksuaalissa merkeissä.
Vaimolle sitä ei kannata kertoa..Itse olen harmitellut kun olen ollut liian uskollinen vaimolleni. Rohkea pitää olla ja nauttia seksistä..
Eihän ne sukupuolielimet siitä kulu , oli sitten kysymys naisesta tai miehestä.. Joten rohkeasti kiinni ja panemaan.

Liikematkoilla ja kursseilla löytyy aina nainen jonka kanssa voi viettää yön seksuaalissa merkeissä.
Vaimolle sitä ei kannata kertoa..Itse olen harmitellut kun olen ollut liian uskollinen vaimolleni. Rohkea pitää olla ja nauttia seksistä..
Eihän ne sukupuolielimet siitä kulu , oli sitten kysymys naisesta tai miehestä.. Joten rohkeasti kiinni ja panemaan.

Mun mielestä pettäminen on todella väärin.
Olen kyllä erikois asemassa kun minulla on mieheni lupa panna muidenkin miesten kanssa.
Ainoa sääntö on ilmoittaa miehelleni jos kun panen toisen miehen kanssa.
Oma mies tuo miehiä meille ja panevat kimpassa.

Itse olen nussinut kavereiden tyttöystäviä ja vaimoja ottanut videoita imemässä mun kullia tai kun nussin näitä narttuja.

Yhteistyössä