V
vierailija
Vieras
Onko sen aasialaisen naisen perhe miten lähellä? Minulle on jäänyt mielikuva, jostain, että samalla kun alat tyttöä, perhe seuraa..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen eri kuin varmaan ajattelet kun en oo täällä kai ennen kirjoittanut hänestä. Ei tosiaan oo lähelläkään kun asuvat siellä kaukanaOnko sen aasialaisen naisen perhe miten lähellä? Minulle on jäänyt mielikuva, jostain, että samalla kun alat tyttöä, perhe seuraa..
Aamulla rakasteltiin ja iltapäivällä taas. Sitten kun olin kotiin lähdössä niin hän näytti sormillaan kolmea ja hetken päästä neljääOlen eri kuin varmaan ajattelet kun en oo täällä kai ennen kirjoittanut hänestä. Ei tosiaan oo lähelläkään kun asuvat siellä kaukana
Nyt just on miellyttävän voipunut olo kun harrastettiin sitä kauneinta vartti sitten. Nyt valmistaa runsasta aamiaista ja tuo sämnkyyn niinkuin aina ennenki
Tää neito on saanut kyllä testosteronituotannon huimaan nousuun
Sillä täytyy olla tosi posit vaikutus mielenterveyden lisäksi koko kehon hyvinvointiin. Sitä tuntuu ihan fyysisestikin nuortuvan
t. #25
Aaahhh, aamupv oli yhdyntä. Sitten sain runsaan aamiaisen. Iltapv istuttiin sohvalla ja juteltiin. Sitten hän teki vihjailevia käsimerkkejä ja ohjasin kätensä jo paisuneeseen penikseeni. No se innostui lisää kovettumaan ja pian oltiin toistamiseen aktissa ja laukesin uudestaanAamulla rakasteltiin ja iltapäivällä taas. Sitten kun olin kotiin lähdössä niin hän näytti sormillaan kolmea ja hetken päästä neljää
Olis halunnut vielä lisääkin mutten olis millään jaksanut. Pari tuntia levännyt kotosalla sängyssä ja nyt vasta jaksan mennä ulkoilemaan.
Runsas aamiainen tuotiin sänkyyni, sen lisäksi hän valmisti lounaan ja antoi kotiin vietäväksi. Ovat kyllä unelmatapauksia nuo nuoret aasialaisnaiset varttuneille suomimiehille
sama
niin totta, niin tottanuori nainen tuo virtaa, elämäniloa, nautintoja ja parantaa varttuneen miehen elämäntavat
Täällä ylitetty kunnolla jo 60 ja löysin yli 30 v nuoremman kauniin ja upeevartaloisen hottiksen viime v. Ahkeraa ja upeaa naimista on tosi usein (illoin/aamuin montakin vrk putkeen) ja nyt kun hällä on hillopäivät niin ystävällisesti hoitaa muulla tapaa mun pallipaineet pois.Mikä vanhaa miestä vaivaa kun oma vanha nainen ei kiinnosta vaan pitää saada nuorta ja kiinteää. Omaa muijaa on jo jyystetty niin kauan että nuorempi on vaan mielessä. Muijakin on nykyään niin väsynyt ja saamaton ettei sitä kiinnosta seksi ollenkaan. Kerran kuussa pääsen pukille vaikka mieli tekis joka päivä, ei saa vaikka kuinka vonkaa ja yrittää olla hellä ja keksiä uusia juttuja. Se on kai sitten tosiasia että kun nainen tulee tiettyyn ikään niin sitä ei kiinnosta enää mikään, ei ainakaan seksi. Pariin kertaan olen tänä vuonna ollut kapakassa ja ihme kyllä nuoret naiset ovat mun perään aika innokkaina ollu. Parin neidin mukaan olen lähtenykki kun niin ovat vonganneet ja ai että sitä menoa. En edes muistanut että se naiminen voi olla niin mukavaa ja varsinkin nuoren kanssa. niillä riittää haluja ja meno on ihan eri kuin ennen vanhaa. Nyt se on mies joka vikisee ja naiset käskee.
Tänä viikonloppuna muija lähtee sukuloimaan ja arvatkaa vaan mihin meikämanne lähtee, nuoria tyttöjä metsästämään. Saan antaa niille oikein isän kädestä, nam.
Onko muut 50v lähenevät miehet samassa veneessä että nuori se pitää olla. Terhakat tissit ja musta tussu, mitä sitä muuta vaatimaan. Ai että alkaa tekee höpöö pelkkä kirjoitus joten kohta lähetään.
Tää on nyt varmaan sitä 50 villitystä