Toivotaan että sulla alkais helpottamaan, mulla ainakin noi rannekkeet on auttaneet.
Mulla oli eilen eka pahoinvoinnista vapaa päivä viikkoihin (tasan 9 viikkoa eilen mittarissa) mutta sen tilalle tuli ihana heinäkuun nuhakuume. Käytiin ekalla neuvolakäynnillä myös, ja huh sitä informaation määrää. Istuttiin siellä yli kaks tuntia keskustelemassa ja ottivat hirveästi verikokeita, joiden tuloksia olen yrittänyt nyt tulkita.
Onko hyvä idea kysyä chat GPT:ltä noista tuloksista (niiden osalta jotka on rajusti raja-arvojen ulkopuolella) vai kannattaako odottaa että joku ottaa yhteyttä ja selittää mitä ne tarkoittaa?
Hyvä, että noi rannekkeet on auttaneet! Mulla on ne edelleen käytössä 24/7, vaikka olo on ollut parempi. Yllättäen nyt kuitenkin taas on ollut enemmän yökötystä. Taitaa mennä vähän aalloissa nämä olot.
Milloin sulla on seuraava neuvola käynti? Oletan, että silloin käyvät läpi nuo tulokset. En usko, että on kauheen järkevää mennä tutkimaan itse noita tuloksia. Itse kuitenkin varmaan tekisin niin