Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jes!!! Noniin nyt sitten ei muuta kuin piinailua (ja Cyclogestia) tosiaan. Koska aiot ehkä testata? Mä varmaan viimeistään lauantaina, pe-iltakin on harkinnassa. Inssien kanssa sain hyvän näppituntuman milloin testailu kannattaa aloittaa (ettei Ovitrelle näy) mutta olen jo vähän unohtanut miten se menikään.Kauheeta oli mutta sain sen pistettyä!!!!!
Jes!!! Noniin nyt sitten ei muuta kuin piinailua (ja Cyclogestia) tosiaan. Koska aiot ehkä testata? Mä varmaan viimeistään lauantaina, pe-iltakin on harkinnassa. Inssien kanssa sain hyvän näppituntuman milloin testailu kannattaa aloittaa (ettei Ovitrelle näy) mutta olen jo vähän unohtanut miten se menikään.
En mä oo uskaltanut testata sen yhden negan jälkeen. Huomasin et nega vaikuttaa fiiliksiin heti niin paljon, että haittaa työpäivää. Taidan testata vasta pe-iltana (dpo 14) tai la-aamuna, niin saa viikonlopun rauhassa märehtiä mahdollista negaa. Virallinen testipäivä on vasta 15.10 eli dpo 19.Jännittää kysyä mutta mites @Mariamimi
Joo sain Felicitaksesta tismalleen tuon ohjeen. "Jos on työpäivä niin vaikka siinä klo 5 aamulla ennen töihinlähtöä." Lääkäri tuntui siis pitävän tuota kello viittä tyypillisenä ajankohtana jolloin työssäkäyvät puuhailee aamutoimia ennen töihinlähtöä.En mä oo uskaltanut testata sen yhden negan jälkeen. Huomasin et nega vaikuttaa fiiliksiin heti niin paljon, että haittaa työpäivää. Taidan testata vasta pe-iltana (dpo 14) tai la-aamuna, niin saa viikonlopun rauhassa märehtiä mahdollista negaa. Virallinen testipäivä on vasta 15.10 eli dpo 19.
Olo on täysin oireeton. Dpo 10 illalla oli menkkajuilintaa, mutta se kuulostaa aika myöhäiselle kiinnittymistä ajatellen. Todennäköisesti Cyclojen aiheuttamaa oireilua.
Tsemppiä myös @Karhurouvanen piinailuun Jännä miten eroja tuon Gonapeptylin pistämisen kanssa. Ovumian ohje on pistää se illalla klo 20 ja monessa muussa paikassa ilmeisesti ohjeistetaan pistämään aamulla. Felicitaksella ohje taisi olla jotenkin ”pistä aamulla ennen kuin lähdet liikenteeseen, ei se ole niin tarkkaa”
Ettei ois sama lääkäri joka mulla oliJoo sain Felicitaksesta tismalleen tuon ohjeen. "Jos on työpäivä niin vaikka siinä klo 5 aamulla ennen töihinlähtöä." Lääkäri tuntui siis pitävän tuota kello viittä tyypillisenä ajankohtana jolloin työssäkäyvät puuhailee aamutoimia ennen töihinlähtöä.
Varmaan hyvä päätös tuo ettei ole päivittäin testaillut! Toivotaan että plussa pärähtäis kun viikonloppuna testaat! <3
Ettei ois sama lääkäri joka mulla oliAloittaa vastaanotot seitsemältä aamulla (ja kerran taisin mennä ultraan jo 6.40), niin ehkä hänelle sen klo 5 on ihan normi
![]()
Joo klo 7-mies kyseessä.
Enpäs ollut ennen tätä tiennyt mitään mistään Gonapeptyl-hifistelystä. No toivotaan että tuli nyt optimaaliseen aikaan pistettyä ja onneksi ilmeisesti ilmankin voisi pärjätä.
Joo kyllä mä voisin pe koettaa testata tosiaan. Hitusen hektinen lomallelähtöpäivä kyllä kyseessä ja jos aamulla testaa pitää muistaa että ei jättäisi mitään kuivunutta raskaustestiä vessaan kissanhoitajalle ihailtavaksi.
Joo ainahan ne viivat piristää!Haha, toi on ihana toi kissanhoitajajuttu Mä testasin tänään ja Ovitrellesta näkyy niin hailu, melkein jo hyvän tahdon, viiva että oon kyllä ihmeissäni, rupesin jo heti miettii että oonko pistäny sen jotenkin väärin Siis kun viime viikon ke pistin eli tänään 9. päivä siitä (tai en tiedä lasketaanko pistopäivää seuraavasta päivästä alkaen, jossain luki jotenkin niin) Ihana kuitenkin nähä viiva
Täällä jälleen kerran negaaTuskinpa se enää tuosta mihinkään muuttuu. Viides siirto ja rahaa mennyt noin 25 000€. Ei näköjään lahjasolutkaan ole mikään oikotie onneen
![]()
Mä taidan pitää yhden tai kaksi taukokiertoa ja vetäytyä samalla hetkeksi palstatauolle. Yksi ja todennäköisesti meidän viimeinen alkio jää pakkaseen odottelemaan.
Toivottavasti muilla piinailijoilla on enemmän onnea matkassa![]()
Täällä jälleen kerran negaaTuskinpa se enää tuosta mihinkään muuttuu. Viides siirto ja rahaa mennyt noin 25 000€. Ei näköjään lahjasolutkaan ole mikään oikotie onneen
![]()
Mä taidan pitää yhden tai kaksi taukokiertoa ja vetäytyä samalla hetkeksi palstatauolle. Yksi ja todennäköisesti meidän viimeinen alkio jää pakkaseen odottelemaan.
Toivottavasti muilla piinailijoilla on enemmän onnea matkassa![]()