Paras kirja jonka olet lukenut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Näin sitä jumittui nettiin. Meenkin vaan tohon lähikauppaan. Pari saarioisen kinkku pitsaa vaan ja maitoa. Lähteekö joku pulla vai ilman sitä. Telkast ei oikeen tullut mitään illalkin taas leffat mitkä nähty et kirjaa sit vaan. Tyhjät tölkit kauppaan. Ja nyt menee puhelin tsäppiin. Paitsi puhelut,viestit ja musiikki. Mut mä en pidä musan kuuntelust sillonkun luen ku musa just saattaa viedä haahuiluun mielen ja lukemisest ei tuu mitään. Tänään pikku ahdistukset ollut ku höpis taas kaikenlaista. Mut tosi seikkoi kyl ja onhan se itel paljon paranettavaa fysiikan puolella. Mut nyt läjähtää kiinni netti ja tse on tsiin.

Itse katson mieluummin telkkarista saippuasarjaani kuin luen kirjoja. Vanhanaikaiset kirjat sopivat vain persulle ja muulle roskasakkille. Rummojankkaajaan viettää päivät kirjoja lukien.

Itse katson mieluummin telkkarista saippuasarjaani kuin luen kirjoja. Vanhanaikaiset kirjat sopivat vain persulle ja muulle roskasakkille. Rummojankkaajaan viettää päivät kirjoja lukien.
Oudot ajatukset. Ehkä kiljuharrastus on ottanut niskalenkin.
Rummo-jankkaaja on koukuttunut harmaisiin kirjoittajiin.
Oma identiteetti on häneltä hämärttynyt, tai sitä ei ole koskaa ollutkaan.

Nojoo nyt jäännyt kirjan luku pienemälle vain parisataa sivua tonnisivusest. Oikean elämän suhdekiemurat tullu vastaan ja niiden selvittelyä. Mut sinällään ihan jees luulin et tollaset tunteet oli hautautunut kaiken paskan alle. Ainiin sain kirjasuosituksen. Smugler roger reeve ja tuli ihan posit siitä kirjasta. Nyt kävi hyvin tässä asiassa löysin kirjastokortin ja voi ittekkin lainaa kirjoi nyt😊

Tällä hetkellä luen erittäin hyvää kirjaa: Joe Abercrombie: The Devils. Suosittelen, vaikka en nyt sanoisi, että paras ikinä. Mutta superhyvä.
Mistäs se kertoo? Montas sivuu siinä on? No mikäs se sun kaikkien aikojen favorite on? Itel kyl aika mahdoton valinta. Mut ainoot kirjat mitä lukenut uudestaankin on sven hasselit ne on lepposia ja hyvää huumoria.

Mistäs se kertoo? Montas sivuu siinä on? No mikäs se sun kaikkien aikojen favorite on? Itel kyl aika mahdoton valinta. Mut ainoot kirjat mitä lukenut uudestaankin on sven hasselit ne on lepposia ja hyvää huumoria.
Fantsua. N. 550 sivua. Siinä ollaan vaihtoehtoisessa euroopassa, jossa on magiaa jne. Nakromanceri, vampyyri, kuolematon ritari, piraatti ja ihmissusi lähtevät saattamaan prinsessaa (joka on varas ja katurotta) toiselle puolelle maailmaa. Matkalla kohtaavat vaikka minkälaisia vastoinkäymiä ja tappeluita.

Kaikkien aikojen lempparia en osaa nimetä, niitä on niin paljon. Top 10 kärkeen menee kyllä LotR, Musta Torni -sarja, Brandon Sandersonin kirjat ja toisaalta jotkin Agatha Christien tarinat, joita jaksaa lukea aina uudestaan.

• Tykkää
Reactions: 9MM.
Fantsua. N. 550 sivua. Siinä ollaan vaihtoehtoisessa euroopassa, jossa on magiaa jne. Nakromanceri, vampyyri, kuolematon ritari, piraatti ja ihmissusi lähtevät saattamaan prinsessaa (joka on varas ja katurotta) toiselle puolelle maailmaa. Matkalla kohtaavat vaikka minkälaisia vastoinkäymiä ja tappeluita.

Kaikkien aikojen lempparia en osaa nimetä, niitä on niin paljon. Top 10 kärkeen menee kyllä LotR, Musta Torni -sarja, Brandon Sandersonin kirjat ja toisaalta jotkin Agatha Christien tarinat, joita jaksaa lukea aina uudestaan.
Okei pitää laittaa korvan taakse. Itekin just luen fantasia kirjaa. Jäännyt fantasia vaihde päälle ja nyt vaan lainannut niitä. Seuraavan osan suomennosta joutuu odottelemaan ni vois vaihtaa genreä. Mul kävin niin et näin eka sen lotr elokuvat ni en sit lukenut kirjasarjaa ku ties kaikki. Yks kaikkien aikojen parhaista elokuvasarjoista. Mitäs itte pidit siitä?.

Kirja on parempi
Joo no elokuvasarja oli yksi kaikkien aikojen parhaista elokuvista mitä koskaan tehty. Vähän epäilen et voittaisko kirja. Yleensähän kirja on parempi mut nyt sattais olla vaikeeta. Isäukko osti mulle aikoinaan lotr ekan sarjan mut en sit koskaan alkua pidemmälle lukenut. Olin teini silloin kun sen sain. Sarah j maasin sarjoistakin sais tehä elokuvia. Noh sitä odotellessa

Joo no elokuvasarja oli yksi kaikkien aikojen parhaista elokuvista mitä koskaan tehty. Vähän epäilen et voittaisko kirja. Yleensähän kirja on parempi mut nyt sattais olla vaikeeta. Isäukko osti mulle aikoinaan lotr ekan sarjan mut en sit koskaan alkua pidemmälle lukenut. Olin teini silloin kun sen sain. Sarah j maasin sarjoistakin sais tehä elokuvia. Noh sitä odotellessa
Jotkut tykkää elokuvista, jotkut kirjoista. Monesti se menee niin, että jos kirjan lukee eka, ei elokuva/sarja pääse lähellekään (esim. GoT on kirjasarja tuhat kertaa parempi), mutta jos sattuu näkemään elokuvan ensin, niin sitten ehkä kirjaa lukee eri tavalla, kun jo tietää mitä tapahtuu. Pakostihan niitä vertailee keskenään ja pakosti niissä on eroja, koska kaikkea kirjoitettua ei voi kertoa elokuvan keinoin. Mutta suosittelen lukemaan sormusten herran kirjana. Siinä on juttuja, jotka on kokonaan jätetty elokuvista pois (esim. Tom Bombadil).

Jotkut tykkää elokuvista, jotkut kirjoista. Monesti se menee niin, että jos kirjan lukee eka, ei elokuva/sarja pääse lähellekään (esim. GoT on kirjasarja tuhat kertaa parempi), mutta jos sattuu näkemään elokuvan ensin, niin sitten ehkä kirjaa lukee eri tavalla, kun jo tietää mitä tapahtuu. Pakostihan niitä vertailee keskenään ja pakosti niissä on eroja, koska kaikkea kirjoitettua ei voi kertoa elokuvan keinoin. Mutta suosittelen lukemaan sormusten herran kirjana. Siinä on juttuja, jotka on kokonaan jätetty elokuvista pois (esim. Tom Bombadil).
Mä en oo nähnyt yhtäkään jaksoa got sarjaa en vaan jotenkin jaksanut alottaa uuden sarjan katsomista. Mut tuttua toi on niiden pohjalta et vertailua tulee tehtyä jos lukenut kirjan ja sit leffan. Onko sulla mitään leffaa joka olisi ollut parempi kuin kirja jos on niin mikä? Joo oli se ekakin lotr kirja paksu kuin tiiliskivi. Mut eikö sun lukunautintoo pilaa se jos oot jo nähnyt leffan ja tiedät miten käy ni sit sen kirjan kaa on meh. Vai onko sulle käynnyt edes niin et nähnyt eka jonkun ja sit lukenut sen kuitenkin? Luetko koskaan uudestaan mitään kirjoja? Jos luet niin mikä on se syy?

Yhteistyössä