Mikä kirja on ollut pakko ahmia loppuun?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Tai no ei mulla ikinä ole ollut aikaa lukea kirjaa yhdessä illassa, mutta on kirjoja joita ei malttaisi laittaa sivuun.

Mulla esim.
-Neil Gaiman: Neverwhere (varmaan paras kirja jonka olen lukenut! )
-kaikki Harry Potterit
-Viimeinen mohikaani
-Waris Dirie: Aavikon kukka
-kaikki Artemis Foley-kirjat

Gaimanin Unohdetut jumalat
Potterit tietty :D
Tolkienit kans :whistle:
Valtaojan ja Feynmanin kirjat
Tarina vailla loppua :heart:
Da Vinci-koodi :ashamed:

Nyt menee hyvää vauhtia Karpin Väinämöisen Vyö =)

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Kaikki Elizabeth Georgen kirjat.

Sama minulla, minua ihmettyttää kun ei ole tullut suomennoksia pitkään aikaan. Siinä on se murha ihan sivuseikka, kiinnostaa ne ihmiset.

Olet oikeassa, ne ihmiset ja heidän elämänsä ovat kaikkein kiinnostavampia. Ainakin kolme kirjaa on vielä suomentamatta. Pitäisiköhän alkaa pommittamaan kustantajaa? :whistle:

barwinin radio-en muista nyt kirjoittajaa.lopussa lukee, että jatko osa barwinin lapset ilmestyy 2004 suomennettuna, mutta en ole löytänyt.
victoria holt
kiven vartijat-sarja
mulla on katkos aina kirjailijoiden kohdalla, mutta syöksykierre, taru sormusten herrasta ja aikamatkustajan vaimo olivat lukukokemuksia

Alkuperäinen kirjoittaja mupeli:
Da vinci koodi (joo ja mä en tiedä miten se kirjotetaan)

sama täällä. silmät ristissä tavasin aamuyön tunneille asti.. :whistle: Stephen Kingin kirjat on kans ollu semmosia mitkä on ollu pakko lukea melkee kerralla, esim Bag of Bones (oisko Kalpea aavistus tms suomeks) ja Eksyneiden Jumala.

Alkuperäinen kirjoittaja ei kai:
siis lukeeko aikuiset naiset ihan oikeesti harry pottereita?!? :O

Ihan varppina. Mulle on turha ehdottaa mitään kultturellia, edes Sinuhe ei uponnut vaikka oisin halunnut. Ja tositapahtumiin perustuvat kirjatkin on ihan :/

Yhteistyössä