Todellakin toivon, että teidän tilanteessa tapahtuu vielä positiivinen käänne
@haaveillen ja ymmärrän nuo mietinnät ihan täysin. Itekin kerkesin jo kesällä panikoida, että jos olisikin jotain isompaa pielessä, eikä sitä selvitettäisi julkisella ollenkaan. Et tehtäisiin se kaksi kierrosta IVF mitä keretään ja jätettäisiin oman onnen nojaan. Toki oma syy, kun oon jättänyt nää hoidot niin myöhälle, mutta silti se kuumottaa. Ja itellä nyt ei ollut taustalla kuin yksi km ja epäonnistunut tuoresiirto. Silti luonnollista pohtia asioita.
Mulla
@Karhurouvanen on ollut ja on kaikki mahdolliset oireet varmaan mitä maa päällään kantaa.

Ensimmäinen oire oli järkyttävä väsymys, mikä jatkuu. Nukun siis 10-12 h päivässä. Tissit arat, nenä tukossa, hirveä turvotus, etova olo, jota pitää lääkitä, närästää, hengenahdistusta liikkuessa reippaammin, villit unet, pohjaton nälkä ja mitähän vielä. Onneksi nyt on muutaman päivän sisään pahin etova olo näyttänyt väistymisen merkkejä, mutta muut oireet kyllä ovat edelleen vahvasti läsnä. Täytyy myöntää, etten ihan hirveästi itse fanita näitä raskausoireita.

Toki tuovat sen verran lohtua, että ehkä kestän reippa pari viikkoa sinne NT ultraan ilman ultraa välissä. Eiköhän sielläkin kohta oireita ala ilmaantua enemmän!