V
vierailija
Vieras
Heko heko, minulla ainakin lepotauko ku nää kenenkä biisit tulee.
Katsot Stagalan TikTok videoita lepotauon aikana?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Heko heko, minulla ainakin lepotauko ku nää kenenkä biisit tulee.
No toki tota nyt muutkin tossarit käyttää, minä oon omana itsenäni täällä. Ei muut kirjoittajat sikäli kiinnosta keitä ne on, se asia enemminkin.Sä olet vuodessa vienyt mun keksimän roolin pidemmälle kuin oisin osannut ikinä aavistaa. Lähtenyt sun myötä ihan eri sfääriin. P.s. Loukkaat Bojania on mm. alunperin mun keksimä trollaus.
Ei minulla oo tiktokia ja miks kattoisin tollasia?Katsot Stagalan TikTok videoita lepotauon aikana?
No toki tota nyt muutkin tossarit käyttää, minä oon omana itsenäni täällä. Ei muut kirjoittajat sikäli kiinnosta keitä ne on, se asia enemminkin.
Ei minulla oo tiktokia ja miks kattoisin tollasia?
Oot sairas, eipä muuta. Harvemmin tulee mitään loukkaat Bojania ees kirjoiteltua.Omana itsenäsi = kopioit mun keksimän roolihahmon ja imitoit sitä sanatarkasti.
Niin, minulla ei ole instaa, face, eikä tiktokia, mistään tollaisista en tiedä mitään. Onneks ei tartte hahmoilla, mahtaa olla raskasta.Ei tietenkään sinulla ole, koska se ei kuulu mun keksimään hahmoon.
Oot sairas, eipä muuta. Harvemmin tulee mitään loukkaat Bojania ees kirjoiteltua.
Niin, minulla ei ole instaa, face, eikä tiktokia, mistään tollaisista en tiedä mitään. Onneks ei tartte hahmoilla, mahtaa olla raskasta.
Oon omana itsenäni täällä, ei todellakaan kiinnosta mitkään teiän hahmot.Mieti oikein tarkkaan et kuka tässä on sairas. Kyllä se olet sinä, joka kopioi toisen keksimän hahmon. Eikö mielikuvitus riittänyt keksimään omaa?
Sinä, koska sanoit omaavasi hahmon.Sähän sen raskauden tiedät.
Mutta minä meen nyt tekeen muita hommia, jaksamista sinne.Sinä, koska sanoit omaavasi hahmon.
Joo, ihan pelleilyks meni.No surprises here.. kaikki biisit oli niin helppoja tietää keiden ovatKn hyvää puuta, eikö se tajua miten kaikki on nähny sen miljoona karaokevetoa. Sit erika madonna-fanina ottaa tietty madonnan biisin, lordi kiss:ä ja win95man selvästi ottanut koko habituksensa modern talking hepuilta.
Kuka jaksaa rutkuttaa jonkun mielikuvitushahmon kopioinnista.Sinä, koska sanoit omaavasi hahmon.
Kuka jaksaa rutkuttaa jonkun mielikuvitushahmon kopioinnista.
Mutta minä meen nyt tekeen muita hommia, jaksamista sinne.
Jerellä selvä mancrush myös Lordiin.
Kokoajan pientä huulenheittoa, flirttiä, huomionhakua ja kikatusta kaikille Lordin jutuille.Eihän ole
Toi Elämäni biisi toi taas esiin sen tosiasian, et K ei ole juurikaan kiinnostunut muista ihmisistä. Yhtäkään biisiä ei arvannut oikein, ei edes Erikan, vaikka ovat ystäviä ja viettäneet aikaa yhdessä. Tuollaset pikkuseikat kuten lempiartisti tai lempimusa/biisit ei kiinnosta eikä jää mieleen. Kertooko se enemmän välinpitämättömyydestä vai yksinkertaisuudesta, ehkä molemmista.
Kasvot on niin ilmeettömät (botox), niin se varmaan vaikuttaa. Minusta ihan oli kyllä ihan oma itsensä.Yllätti, miten tylsä ja vakava Erika oli ohjelmassa. Missä oli Erikan ihana pirskahteleva persoonallisuus?
Seuraa koko ajan monitorista, milloin naama näkyy. Sitten alkaa diivailu, ylielehtiminen ja nauraminen. On epävarma itsestään. Tukeutuu Käärijään. Botox poskissa ja huulissa jäykistää. Muistuttaa elävää nukkea. Pukeutumisessa on toivomisen varaa. Luonnollisuus sopisi hänelle paremmin. Thats all!Miten toi Erika on niin jäykkä?