V
vierailija
Vieras
Kärtsä Lordin twink jailissa.![]()
Mikä se on?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kärtsä Lordin twink jailissa.![]()
Mikä se on?
Jere ei ole maininnut pitävänsä erityisesti isoista miehistä, mutta yhden miehen wonderful bodysta on sanonut tykkäävänsä.Kuten sanottu, Jerpukka tykkää Isoista Miehistä. Muuttuu aina pikkutytöksi.Mitä nyt vaikka kumipuku tällä Isolla onkin
Okei, enpä ole ajatellut tollaista tai tiennyt, lapsuudenkodissa kyllä syötiin kaurapuuroa joka aamu. Ja kolesteroliarvot minulla oli ihan kohdillaan silloin ku niissä verikokeissa kävin. Toi että syön puuroa illalla niin oon aatellut/lukenut, että se edistäis hyviä yöunia. Aamulla oon syönyt yleensä 2 dl maustamatonta jogurtti, leivän, omenan ja kupin kahvia sekä lasi vettä. Ja en ihan joka ilta välttis syö tota puuroa, vaan silloinkin maustamatonta jogurtti. Joskus harvoin proteiinirahka (koitan välttää kaikkea missä sokeria) poikkeus hedelmät.En halua antaa mitään neuvoja, mutta mitä mieltä olet, jos söisit kaurapuuron aamulla tai aamupäivällä. Itse syön joka aamu(päivä) ja puuro pitää nälän loitolla monta tuntia. Kaurapuurolla on kolesterolia alentava vaikutus, jonka teho on paras, kun syö aamulla puuron. Fakta tieto.
Ja leipänä siis aina ruisleipä, en syö valkoisia viljoja.Okei, enpä ole ajatellut tollaista tai tiennyt, lapsuudenkodissa kyllä syötiin kaurapuuroa joka aamu. Ja kolesteroliarvot minulla oli ihan kohdillaan silloin ku niissä verikokeissa kävin. Toi että syön puuroa illalla niin oon aatellut/lukenut, että se edistäis hyviä yöunia. Aamulla oon syönyt yleensä 2 dl maustamatonta jogurtti, leivän, omenan ja kupin kahvia sekä lasi vettä. Ja en ihan joka ilta välttis syö tota puuroa, vaan silloinkin maustamatonta jogurtti. Joskus harvoin proteiinirahka (koitan välttää kaikkea missä sokeria) poikkeus hedelmät.
Twink Jail: Tarkoittaa, että twink-osapuoli on "lukittu" vahvemman osapuolen käsivarren ja hauiksen väliin.Mikä se on?
Loiri, plääähKylläpäs on kehuttu eilistä EB:Äitse en ole vielä ehtinyt katsoa, mutta just luin mm IS:n jutun siitä, ja sehän oli pelkkää Kärtsä-tykitystä!
vaikka K:n biisi kyllä olikin mielestäni liian ennalta-arvattava, ainakin fandom ties heti mistä kyse. Mikä oli K:n tarina biisin takana, kertoiko siitä mitään fiksua tai henkilökohtaista?
Ei edes kertonut, tylsä kaikkinensa.Kylläpäs on kehuttu eilistä EB:Äitse en ole vielä ehtinyt katsoa, mutta just luin mm IS:n jutun siitä, ja sehän oli pelkkää Kärtsä-tykitystä!
vaikka K:n biisi kyllä olikin mielestäni liian ennalta-arvattava, ainakin fandom ties heti mistä kyse. Mikä oli K:n tarina biisin takana, kertoiko siitä mitään fiksua tai henkilökohtaista?
Ääääh, kai se siitä edes jotain sanoi?Ei edes kertonut, tylsä kaikkinensa.
No kato jakso laiskimus!Ääääh, kai se siitä edes jotain sanoi?
Twink Jail: Tarkoittaa, että twink-osapuoli on "lukittu" vahvemman osapuolen käsivarren ja hauiksen väliin.
![]()
Screenshot 20240124 205450 Gallery hosted at ImgBB
Kuva Screenshot 20240124 205450 Gallery palvelussa ImgBBibb.co
Mitä pimeetä tossa on, söpö K onnellisena isossa kainalossaTe Peksi pakottajat olette pimeää sakkia. BDSM hulluja kaikki.
Nimenomaan. Pimeetä ja sairasta on ainoastaan pakottaa jotain hiirulaista K:n kylkeen.Mitä pimeetä tossa on, söpö K onnellisena isossa kainalossa
Mitä pimeetä tossa on, söpö K onnellisena isossa kainalossa
Niinkun tällaiset twink jail termit eivät ole tuttuja normaaleille ihmisille. Oletteko jotain Mikko Silvennoisia vai pervo-tätejä. Oli niin noloa se Mikon daddy huutelu Markulle.
Boitsulle tuttu huuto Mikkelissä.Niinkun tällaiset twink jail termit eivät ole tuttuja normaaleille ihmisille. Oletteko jotain Mikko Silvennoisia vai pervo-tätejä. Oli niin noloa se Mikon daddy huutelu Markulle.
Hä, kuka tässä nyt on pakottanut mitään, paitsi sinä..Kysyttiin termin Twink Jail määritelmää, yleinen käsite ja tuo on ihan havainnollistava kuva, ehkä enemmän tommonen pehmeä avovankila.Te Peksi pakottajat olette pimeää sakkia. BDSM hulluja kaikki.
Hä, kuka tässä nyt on pakottanut mitään, paitsi sinä..Kysyttiin termin Twink Jail määritelmää, yleinen käsite ja tuo on ihan havainnollistava kuva, ehkä enemmän tommonen pehmeä avovankila.
Tässä toinen
![]()
Totta, vaikka pervotäti olenkin. Aina täytyy varmistua, että toinen on ns mukana. Todennäköisesti Markku on ollut pelissä mukana, toivon ainakin niin, muuten vähän tahditonta.Ei ole minustakaan asiallista kutsua virallisessa ohjelmassa toista daddyksi. Kunnioitus puuttuu kokonaan.
Sinä olet.Kyllä se Lordin twink jail oli P huutelija. Ei täällä kukaan muu ole sairaalloisen pervo.
Äläs ny. Missä täällä on P huutelua? Sun omassa mielessä.Kyllä se Lordin twink jail oli P huutelija. Ei täällä kukaan muu ole sairaalloisen pervo.