K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä muistan ekoja Jokereiden viisuvideoita oli, kun joku räpläs Janin nännejä sillä oli aika "saava" ilme. Oliko räplääjä jopa Bojan ?! Jossain portaikon juurella. Onkohan kellään sitä videota enää tallessa?? Oli aika rohkea nimittäin

Mulla on vähän eri muistikuvat enkä edes shippaa. Aika eksyksissä se siellä partyilla vielä oli eikä ollu "tähtipölyäkään" vielä. Teennäistä ja väkinäistä oli ne naisporukoiden kanssa "bondaukset"
Mitä heleetä. Sun on pakko olla trolli. Käärijän tähtipöly näkyi jo pre-partyissä ja yleisö oli aivan fiiliksistä hänestä. Sekoitat Käärijän nyt idolisi Kari Tapion keikkaan 1970 luvun baarissa.

Mulla on vähän eri muistikuvat enkä edes shippaa. Aika eksyksissä se siellä partyilla vielä oli eikä ollu "tähtipölyäkään" vielä. Teennäistä ja väkinäistä oli ne naisporukoiden kanssa "bondaukset"
Minulla on sellainen käsitys, että CCC ja Kärtsä herätti kiinnostusta ihan kansainvälisestikin jo heti CCC:n julkaisun jälkeen, eli jo ennen kuin hänet oli valittu edustajaksemme. Siinä vaiheessa kun pre-partyt alkoivat, niin hype hänen ympärillään oli jo aika suurta. Alessandran kanssa istuivat vierekkäin Kärtsän ekassa pre-partyssa kun esittelyssä kokoontuivat kaikki yhteen ja oikein hyvin näyttivät tulevan toimeen jo silloin.

Minä taas shippaan tai shippasin, mutta kiinnostus shippiin loppui yli 2 vuotta sitten. BK ystävyyttä seurailen edelleen. Itse kyllä pistin merkille, että Jere tuli tosi hyvin toimeen monen naisen kanssa ja viihtyi heidän kanssaan. En ole ikinä ymmärtänyt näitä väitteitä, että Bojan tai Jere on teennäinen, väkinäinen tms. naisten seurassa, kun asia on just päinvastoin.
Shippareilla on aika rajoittunut havaitsemiskyky.

Minulla on sellainen käsitys, että CCC ja Kärtsä herätti kiinnostusta ihan kansainvälisestikin jo heti CCC:n julkaisun jälkeen, eli jo ennen kuin hänet oli valittu edustajaksemme. Siinä vaiheessa kun pre-partyt alkoivat, niin hype hänen ympärillään oli jo aika suurta. Alessandran kanssa istuivat vierekkäin Kärtsän ekassa pre-partyssa kun esittelyssä kokoontuivat kaikki yhteen ja oikein hyvin näyttivät tulevan toimeen jo silloin.
Just näin. Tuntuu, että jotkut on eläneet ihan eri todellisuudessa.

Sun äärimmäisen rajoittuneet havainnot tässä kyllä tökkii eniten, joten äläpä puhu muille mitään.
Totuus oli, että K:n kevät olk buukattu täyteen alihintaisia kissanristiäiskeikkoja, jotka se hyvästä tahdosta painoi läpi, vaikka olisi pitänyt jo alkaa rauhoittua ja keskittyä viisuihin. Ja lopulta sippasi. K kuvaili, että vasta sairastuminen antoi tarvittavan pysähtymisen, kun ei itse osannut pysähtyä.

Ja tuo on fakta

Totuus oli, että K:n kevät olk buukattu täyteen alihintaisia kissanristiäiskeikkoja, jotka se hyvästä tahdosta painoi läpi, vaikka olisi pitänyt jo alkaa rauhoittua ja keskittyä viisuihin. Ja lopulta sippasi. K kuvaili, että vasta sairastuminen antoi tarvittavan pysähtymisen, kun ei itse osannut pysähtyä.

Ja tuo on fakta
Mutta se burn out ei ole faktaa.

Yhteistyössä