Hei, mulla menikin keskiraskaudessa kesken tuo niin teen paluuta tänne puolelle varmaan heti elokuussa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voi ei, olen todella pahoillani!Hei, mulla menikin keskiraskaudessa kesken tuo niin teen paluuta tänne puolelle varmaan heti elokuussa.
Voi ei, miten kurja uutinen!Hei, mulla menikin keskiraskaudessa kesken tuo niin teen paluuta tänne puolelle varmaan heti elokuussa.
On hedelmöittynytKello tuli nyt neljä niin @Annika88 n solun tilanne lienee selvinnyt....?
Tämmöiset uutiset tuntuu aivan käsittämättömiltäHei, mulla menikin keskiraskaudessa kesken tuo niin teen paluuta tänne puolelle varmaan heti elokuussa.
Ihana uutinenOn hedelmöittynyt![]()
Torstaina menee pakkaseen, jos on jatkanut kehitystä sinne saakka. Klinikka on kiinni viikonloput joten koska punktio oli maanantaina, niin täytyy pakastaa ennen viikonloppua. Lääkäri oli miettinyt kyllä muutenkin että jos tulee 1-2 niin ei oteta riskiä ja yritetä saada blastoksi, joska jotkut alkiot jatkavat kehitystä kohdussa, vaikka olisivat ehkä pysähtyneet maljalle 4-5 päivän iässä. Siirretään siis aikanaan kolmipäiväisenä, jos pakkaseen pääsee.Ihana uutinen
Eli viikonloppunako lisätietoja luvassa?
EikäHei, mulla menikin keskiraskaudessa kesken tuo niin teen paluuta tänne puolelle varmaan heti elokuussa.
Vau, mahtava saldofollit oli taas loppuvaiheessa lisääntyneet, niitä oli 18 ja muniksia 17mutta lääkäri erikseen sanoi että pieniä folleja oli paljon ja niitäkin siis tyhjennettiin, joten aika iso osuus raakoja ehkä odotettavissa. mutta ehkä nyt ihan sydän syrjällään ja pala kurkussa ei tarvitse huomisia hedelmöittymisuutisia odotella. punktio meni ihan samalla tavalla kuin aiemminkin, oikealta vuotoa ja tamponi sinne, vasemmalta piti painaa että munasarja saatiin ulottuville. kerroin jo etukäteen hoitajalle että näin tulee varmaan käymään ja näin kävi
![]()
8 hedelmöittyi. Varmaan todennäköisin blastomäärä mitä jää pakkaseen olisi taas 4, mutta katsotaan ensi viikolla tuleeko yllätyksiä. Mutta edelleen näyttää, ettei viikonloppua tarvitse missään paniikkitiloissa viettää.
Entä @Annika88 , saitko jo tiedon alkion pakastuksesta?
8 hedelmöittyi. Varmaan todennäköisin blastomäärä mitä jää pakkaseen olisi taas 4, mutta katsotaan ensi viikolla tuleeko yllätyksiä. Mutta edelleen näyttää, ettei viikonloppua tarvitse missään paniikkitiloissa viettää.
Entä @Annika88 , saitko jo tiedon alkion pakastuksesta?
Entä @Annika88 , saitko jo tiedon alkion pakastuksesta?![]()
Huh, apua, tosi piinaavaa kyllä varmasti!Oi hienoa että noin monta, toivotaan että vähintään puolet saat pakkaseen
En ole kyennyt käymään oma Mehiläisessä tänäänOksettaa ja sydän hakkaa mutta odotan mieluummin lääkärin soittoa, en vain kykene katsomaan.