K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä vaikutusta sä kuvittelet tuolla olevan mihinkään? Nähdäkseni jotain asioita on kerrottu yksityisellä discord-kanavalla. Vai onko muka tietoa sen laajemmasta jakamisesta? Toisekseen, oikeastiko uskot vanhempien tyrmistyvän kuullessaan, että joku kertoi tanssineensa heidän seurassaan Joksu-konsertissa ilman kenkiä ja että oli kaulakkain katsottu siellä jokin biisi?

Tässä nyt varmaan puhutaan yleisesti parasosiaalisista faneista, jotka tunkeutuvat lähipiiriin ja jakavat siitä somessa.
 
Mun on kyllä pakko sanoa, että seurattuani nyt osan instatilejä tuolta reissulta en yhtään ihmettele, jos osan kanssa tuli vähän ongelmia aikoinaan jo Vauvalla...
En kyllä toki tiedä, oliko tämä joku siellä mukana, mutta ihmeellistä pakkoposia Karnevaaleista, vaikka siellä ei todellakaan mennyt kaikki putkeen, mutta sitten kotisuomeen palattua hirveät raivarit siitä, että bussiasemalla on jokin työmaa ja joutuu kävelemään vähän.
 
Mitä ihmettä raukoittelet, Häh? Olen sanonut, että niistä esityksistä olisi pitänyt maksaa erilliset korvaukset, kun joku on väittänyt puuta heinää eli että olisi jätetty pois "sopimattomuuden" tms. takia. Devito oli kai Supersonicissa ja eikös se ole Joksujen biisi. Se "menetettiin" myös. Ihan sama mikä on perimmäinen syy, mutta joka tapauksessa muiden esiintyvien artistien (edustajien) kanssa ei selvästi ole sovittu.
Mitä sä nyt horiset? Supersonicia ei mitään menetetty, vaan siellä se ihan on striimissä mukana Devitoineen.
 
Tuskin oli asia rahasta kiinni tässä kohtaa.
Huoh. Ei tietenkään siinä mielessä, etteikö sitä rahaa ehkä olisi ollut, mutta kyllä siinä mielessä, että olisi pitänyt käydä eri neuvottelut yms. ja tätä ei ole haluttu tehdä. Totta helvetissä ei-Joksujen fanikin tajuaa, että kyse on JO-konsertista ja tallenteesta ja tietysti silloin tallenteella/striimissä keskitytään heidän osuuteensa JOSTA ON SOVITTU. Koittakaa te jankkaritkin tajuta, että tämä on ihan alusta asti sovittu JO:n ja tv-yhtiön kanssa.
 

Yhteistyössä