V
vierailija
Vieras
Tuskin oli asia rahasta kiinni tässä kohtaa.Se on musiikkia ja musiikkiesitys, jossa oli K. Ihan sama vaikka olisi ollut Tauski siellä. Korvaukset olis pitänyt maksaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuskin oli asia rahasta kiinni tässä kohtaa.Se on musiikkia ja musiikkiesitys, jossa oli K. Ihan sama vaikka olisi ollut Tauski siellä. Korvaukset olis pitänyt maksaa.
Niin kyllä. syy ei ole mikään Ccc:n kalleus, hyvä luoja.Näin, eiköhän se pääpaino tarkoituksella haluttu pitää joksuissa, kun kerran ohjelma vaati mainokset. Ei niitä tietenkään voi laittaa päätähtien päälle.
Ihme jankkaaja. Onko tässä joku väittänyt, että se ois tullut ilmaiseksi? Onko!?!Se on musiikkia ja musiikkiesitys, jossa oli K. Ihan sama vaikka olisi ollut Tauski siellä. Korvaukset olis pitänyt maksaa.
Eihän hänellä ole, ihan samaa mieltä täällä muutkin ovat, joksujen kymmenvuotis-konsertista kyse, aika outoa jos joku heidän biiseistään sit oiskin puuttunut.Aidolla joksujen ylentäminen taas menossa![]()
Mitä vaikutusta sä kuvittelet tuolla olevan mihinkään? Nähdäkseni jotain asioita on kerrottu yksityisellä discord-kanavalla. Vai onko muka tietoa sen laajemmasta jakamisesta? Toisekseen, oikeastiko uskot vanhempien tyrmistyvän kuullessaan, että joku kertoi tanssineensa heidän seurassaan Joksu-konsertissa ilman kenkiä ja että oli kaulakkain katsottu siellä jokin biisi?
Tämäpä juuri.Aidolla joksujen ylentäminen taas menossa![]()
Tämä. Harmi tietenkin, että Ccc puuttui, mutta tv-ohjelmaa ei ollut suunnattu meille ulkomaalaisille shippareilleEihän hänellä ole, ihan samaa mieltä täällä muutkin ovat, joksujen kymmenvuotis-konsertista kyse, aika outoa jos joku heidän biiseistään sit oiskin puuttunut.
Ai että Mikelle pitää laittaa dm? Miten se laitetaan yleisesti faneista?Tässä nyt varmaan puhutaan yleisesti parasosiaalisista faneista, jotka tunkeutuvat lähipiiriin ja jakavat siitä somessa.
Veikkaan, että raivarit kohta taas tulossa!Aidolla joksujen ylentäminen taas menossa![]()
Mistä sä tiedät, että ei haluttu maksaa? Et sä voi sitä tietää. Minkähänlaisissa hinnoissa ne vois liikkua?Tekijänoikeudet, joista ei haluttu maksaa. Ja ei, en hauku ketään pässeiksi niin kuin sinä.
Mutta itse olet sellainen.Tekijänoikeudet, joista ei haluttu maksaa. Ja ei, en hauku ketään pässeiksi niin kuin sinä.
Ei ole haukkumista todeta asia, jonka itse osoitat.Tekijänoikeudet, joista ei haluttu maksaa. Ja ei, en hauku ketään pässeiksi niin kuin sinä.
Jep, välillä mietin miten yksinkertaisia nämä Joksujen palvojat täällä on.Tekijänoikeudet, joista ei haluttu maksaa. Ja ei, en hauku ketään pässeiksi niin kuin sinä.
En kyllä toki tiedä, oliko tämä joku siellä mukana, mutta ihmeellistä pakkoposia Karnevaaleista, vaikka siellä ei todellakaan mennyt kaikki putkeen, mutta sitten kotisuomeen palattua hirveät raivarit siitä, että bussiasemalla on jokin työmaa ja joutuu kävelemään vähän.Mun on kyllä pakko sanoa, että seurattuani nyt osan instatilejä tuolta reissulta en yhtään ihmettele, jos osan kanssa tuli vähän ongelmia aikoinaan jo Vauvalla...
Ennemmin on yksinkertaista sössöttää, että tekijänoikeuksista ei haluttu maksaa, kun sellaisesta ei ole mitään tietoa.Jep, välillä mietin miten yksinkertaisia nämä Joksujen palvojat täällä on.
Tämä. Ja ainut argumentti on haukkua pässeiksi.Jep, välillä mietin miten yksinkertaisia nämä Joksujen palvojat täällä on.
Tässä on kyllä aika monta muutakin argumenttia, kuin se.Tämä. Ja ainut argumentti on haukkua pässeiksi.
En usko, että on montaa. Aidon raivarit ja palvominen on tiedossa, hän pääsääntöisesti nyt täällä spämmää.Tämä. Ja ainut argumentti on haukkua pässeiksi.
Sä kylläkin hyppäsit sivusta puhumaan mun puolesta, mutta ok, kutakuinkin noin.Tekijänoikeudet, joista ei haluttu maksaa. Ja ei, en hauku ketään pässeiksi niin kuin sinä.
Pässi-raivarit jo alkaneetVeikkaan, että raivarit kohta taas tulossa!
Mitä sä nyt horiset? Supersonicia ei mitään menetetty, vaan siellä se ihan on striimissä mukana Devitoineen.Mitä ihmettä raukoittelet, Häh? Olen sanonut, että niistä esityksistä olisi pitänyt maksaa erilliset korvaukset, kun joku on väittänyt puuta heinää eli että olisi jätetty pois "sopimattomuuden" tms. takia. Devito oli kai Supersonicissa ja eikös se ole Joksujen biisi. Se "menetettiin" myös. Ihan sama mikä on perimmäinen syy, mutta joka tapauksessa muiden esiintyvien artistien (edustajien) kanssa ei selvästi ole sovittu.
Huoh. Ei tietenkään siinä mielessä, etteikö sitä rahaa ehkä olisi ollut, mutta kyllä siinä mielessä, että olisi pitänyt käydä eri neuvottelut yms. ja tätä ei ole haluttu tehdä. Totta helvetissä ei-Joksujen fanikin tajuaa, että kyse on JO-konsertista ja tallenteesta ja tietysti silloin tallenteella/striimissä keskitytään heidän osuuteensa JOSTA ON SOVITTU. Koittakaa te jankkaritkin tajuta, että tämä on ihan alusta asti sovittu JO:n ja tv-yhtiön kanssa.Tuskin oli asia rahasta kiinni tässä kohtaa.