Kävin lukaisemassa instaviestin ja vaikka todellakin harmittaa, että hän on joutunut kokemaan tuollaista, niin samaan aikaan en voi olla miettimättä, miten paljon erilaista huhua hänen huonosta käytöksestään vuodelta 2023 löytyi. Ovatko nämä kommentoijat sitten niitä kiusaajia vai onko tässä niin, että kun ei itse pysy enää siinä superfaniudessa mukana, on helpompi kääntyä niitä vastaan, joilla aikaa ja rahaa riittää? Onko hän itse todella poissa tästä kilpailuhenkisyydestä ja jos on, niin miksi ei tosiaan riitä se takarivi ja oma fiilistely? Miksi pitää dramaattisesti irtisanoutua fandomista ja syyllistää kaikkia niitä, jotka sinne jäävät? Mielestäni tuo viesti vähän jopa syyllistää K:ta ja hänen crewtaan aivan kuin se toksisuus, jota hän ei muuten määrittele tai täsmennä muuten kuin kilpailuhenkisyytenä, olisi heidän vikaansa. Mutta jos ei keikat tuo iloa, niin ilman muuta teki oikean päätöksen. Minulla on häntä kohtaan pieni lämmin paikka sydämessä, koska hänen ansioistaan näin Tavastia-keikan livestriiminä. Kiitos siitä!