V
vierailija
Vieras
Jos tekee koko ajan muille paskaa, niin ihmiset kyllästyy ja kääntää selän. Hän mm. juoruilee eikä mua kiinnosta tommosen tyypin kanssa jutella kun kuulen ne tarinat aina jostain jälkeenpäin. Puristais itse pikkusen vähemmän sitä barrikadia ja ottais vähä rennommin ton kilpailun eturivistä ja lopettais seuraajamääriensä + katselukertojen kyttäämisen ja pakkomielteisen yhteiskuvajahdin niin saattais yllättyä miten hauskaa keikoilla on.