K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Seurasin vielä jokin aika sitten tätä superfania Instagrammissa. Kukaan ei muuten halunnut hänen kanssaan festareille katsomaan Käärijää vaikka oli VIP-Lipput tarjolla. Tämä taisi olla viimeinen niitti hänen fanituksen loppumiseen. En muuten usko hetkeäkään että fandom olisi syypää hänen poistumiseen. Taisi rahat loppua ja katkeroitu kun ei pääse keikoille.
Siis mille festareille? Eikö nyt mene niillekään? Oli ilmainen vip-lippu tarjolla, vai miten siis?
 

Yhteistyössä