V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Homot kekkuloimassa ja mammat hurraa.Oletteko homohimomummot jo marssimassa?
*runkuttaaHomot kekkuloimassa ja mammat hurraa.
Noh noh, tämä on perhelehden foorumi...*runkuttaa
Niin iloisen näköinen poikaystävästään näiden vanhempien keskelläRuma irvistys taas
Halusi näyttää vihdoin maailmalle ketkä onkaan appivanhempiaMiksi hän ei postannut kuvaa omien vanhempiensa kanssa?
Nää on kuin kaksi 12-vuotiasta bestis tyttöä, jotka ostaa vaatteensa samasta kaupasta ja kirjoittavat päiväkirjaan yhdessä iltaisin.![]()
Screenshot 20260617 220045 Gallery hosted at ImgBB
Kuva Screenshot 20260617 220045 Gallery palvelussa ImgBBibb.co
KK
Olen hetero, pölvösti.Oletteko homohimomummot jo marssimassa?
Varmaan silti hauskempi ja paremman näköinen kuin yksikään mamma täällä.Ihan hyvä, mutta vähän puiseva temu Björnbori
Aidosta on paljon kuvia ja videoitaMitenköhän vammaisesti irvistät itse valokuvissa? Se ois hauska nähdä.
Tuossahan ei viitattukaan minuun vaan Bojanin haukkujaan. Ja tuskinpa on.Aidosta on paljon kuvia ja videoita
Aito ja Kekä uhmaikäiset kaksoset haukkumassa muita pölöiksi, vajakeiksi jne.Nää on kuin kaksi 12-vuotiasta bestis tyttöä, jotka ostaa vaatteensa samasta kaupasta ja kirjoittavat päiväkirjaan yhdessä iltaisin.
Kumpi noista on siis K:n isä? Se keskellä oleva mies on vanhimman näköinen näistä kolmesta.Niin iloisen näköinen poikaystävästään näiden vanhempien keskellä![]()
M.O.T.Kumpi noista on siis K:n isä? Se keskellä oleva mies on vanhimman näköinen näistä kolmesta.
Se nuoremman näköinen mies on K:n isä, vähemmän harmaitakin hänellä.Kumpi noista on siis K:n isä? Se keskellä oleva mies on vanhimman näköinen näistä kolmesta.
Se nuoremman näköinen eli K:n isä on kyl komeeSe nuoremman näköinen mies on K:n isä, vähemmän harmaitakin hänellä.
Hänellä on. Siis tuolla Bojanin haukkujalla.Voisiko saada saman suomeksi? Sinulla on siis vammainen pää.![]()
Bojanin kymppikerhoBojan oli mun kans samassa lentokoneessa. Istuin vieläpä aika lähellä paluulennolla![]()
Eli sä oot itse se haukkuja, okHänellä on. Siis tuolla Bojanin haukkujalla.
Ei vaan hän kirjoitti itsestään noin. ”Minä”, mitä tarkoittaa suomeksi?Eli sä oot itse se haukkuja, ok
Mistä ihmeestä joku on keksinyt tuon eläkkeelläolon? Ellei siis ole totta.
Bojan oli mun kans samassa lentokoneessa. Istuin vieläpä aika lähellä paluulennolla![]()