K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi mediat (esim. Yle) uutisoi Pridestä? Huonostikäyttäytyvistä urpoista ja neekereistäkin tekevät ihailevaa juttua.
Just katsoin yhtä dokumenttia usalaisista valkoihoisista lesboista Netflixistä, jossa kerrottiin oloista 40-luvulla. Miksei näille nykyajan hanuristeille RIITÄ, ettei esim. valtio vainoa heitä? Poliisi ei jahtaa eikä syyttäjä.
Miksi he haluavat itse kasvattaa väkivallan uhkaa, syrjimistä ja halveksuntaa olemalla äänessä ja ällöttäviä, eli vihaamalla muita?
 

Yhteistyössä