K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei millään pahalla, mut sinä tässä oot se hölmö. -eri, vaikka erisan
Tuskinpa vain olen. Mulle on se ja sama, onko K yksin, kaksin, porukalla, naisten kanssa tai vaikka paviaanin. Kyse tässä jankkaamisessa on nyt siitä, että aika selvästi tuo mökki on K:n sukulaisten ja siksi hän on siellä plus myös siksi, että seuraava keikka on perjantaina myös pohjoisessa. Seura voi olla mitä tahansa, mutta en usko pätkääkään mihinkään vuokrattuun panomökkiin.

Tuskinpa vain olen. Mulle on se ja sama, onko K yksin, kaksin, porukalla, naisten kanssa tai vaikka paviaanin. Kyse tässä jankkaamisessa on nyt siitä, että aika selvästi tuo mökki on K:n sukulaisten ja siksi hän on siellä plus myös siksi, että seuraava keikka on perjantaina myös pohjoisessa. Seura voi olla mitä tahansa, mutta en usko pätkääkään mihinkään vuokrattuun panomökkiin.
Käytkö sä aina sun puolison kanssa vuokratulla panomökillä😂 Mä en kestä kohta, tulee pissat housuun😂

E ei varmasti ole kuvioissa enää. Ja jos toi pitää paikkaansa, on kyllä aikamoisia vaatimuksia eli ei mikään ihme, jos ei ole jatkunut alkua pidemmälle.
Vähän aikaa sitten oli ainakin sellainen jakso jossa E sanoi, että usein perääntyy, mikäli uusi tapailukumppani vaatii liian tiivistä yhteydenpitoa. Ei siis halua sellaista, että heti pitäisi nähdä kovin usein.

Juu. Ne on näitä hiiihhiiiii, tissejä, naisia, seksiä, panomökkejä, naisia.... Joku elää ihan normaalia sinkkumiehen elämää ja tää intoilee joka vilahduksesta kuin idiootti ja sit kun ei mitään näy, on pakko keksiä itse jotain.
Miten nää asiat liittyvät toisiinsa? Mua kiinnostaa K:n panolomat miesten kanssa, ei naiset tai tai heidän ulkomuotonsa. Naiset on ihania, mut K kuuluu miehille.

Mun pointti meni sulta kirkkaasti ohi, koska olet koukussa näihin K:n naisjuttuihin. Jos et ymmärtänyt niin kerrataan: naiset osaavat ajaa autoa, osa tykkää ajella pitkiäkin matkoja, toiset ajelee jopa huvikseen. Naiset eivät ole mikään homogeeninen ryhmä, osa vaatii mukavuuksia ja osa nauttii mökkkielämästä keskellä ei mitään sekä kaikkea tältä väliltä. Puutuin vain sun virheellisiin ja asenteellisiin väittämiin naisista.

Miksi tartut ilmiselvään trollaukseen/ läppään mitä se panomökki juttu oli. Sitäpaitsi se panomökki oli selvästi jonkun mlm parittajan.

Mun pointti meni sulta kirkkaasti ohi, koska olet koukussa näihin K:n naisjuttuihin. Jos et ymmärtänyt niin kerrataan: naiset osaavat ajaa autoa, osa tykkää ajella pitkiäkin matkoja, toiset ajelee jopa huvikseen. Naiset eivät ole mikään homogeeninen ryhmä, osa vaatii mukavuuksia ja osa nauttii mökkkielämästä keskellä ei mitään sekä kaikkea tältä väliltä. Puutuin vain sun virheellisiin ja asenteellisiin väittämiin naisista.
Anteeksi nyt. Ei kannattaisi nyt olettaa mitään toisista kirjoittajista anonyymipalstalla. Mistä ihmeestä luulet tietäväsi mitä ajattelen. Tiedoksesi sellainen, että olen jo Vauvalta alkaen puolustanut kaikkia naisia, erityisesti K:n lähipiiriä ja nostanut esiin mm. shippaajien naisvihaa. Älä oleta, vaan kysy jollet ymmärrä, mitä toinen tarkoitta.

Yhteistyössä