V
vierailija
Vieras
Ai sä olet se runkkari, josta joku aamulla puhuiVeeti-kulta. Älä tikahdu tuohon tekonauruun. Olisko aika käydä vaikka ulkona välillä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ai sä olet se runkkari, josta joku aamulla puhuiVeeti-kulta. Älä tikahdu tuohon tekonauruun. Olisko aika käydä vaikka ulkona välillä.
Tuskinpa vain olen. Mulle on se ja sama, onko K yksin, kaksin, porukalla, naisten kanssa tai vaikka paviaanin. Kyse tässä jankkaamisessa on nyt siitä, että aika selvästi tuo mökki on K:n sukulaisten ja siksi hän on siellä plus myös siksi, että seuraava keikka on perjantaina myös pohjoisessa. Seura voi olla mitä tahansa, mutta en usko pätkääkään mihinkään vuokrattuun panomökkiin.E
Ei millään pahalla, mut sinä tässä oot se hölmö. -eri, vaikka erisan
Erehdyt kultapieni. Menehän nyt sinne ulos, tekee hyvää.Ai sä olet se runkkari, josta joku aamulla puhui![]()
K tietysti, kuinka pihalla sinä olet.Kuka kuvas KK:ta siinä röökivideossa? Kuvan saalistusilme never forgotten.
Käytkö sä aina sun puolison kanssa vuokratulla panomökilläTuskinpa vain olen. Mulle on se ja sama, onko K yksin, kaksin, porukalla, naisten kanssa tai vaikka paviaanin. Kyse tässä jankkaamisessa on nyt siitä, että aika selvästi tuo mökki on K:n sukulaisten ja siksi hän on siellä plus myös siksi, että seuraava keikka on perjantaina myös pohjoisessa. Seura voi olla mitä tahansa, mutta en usko pätkääkään mihinkään vuokrattuun panomökkiin.
Vähän aikaa sitten oli ainakin sellainen jakso jossa E sanoi, että usein perääntyy, mikäli uusi tapailukumppani vaatii liian tiivistä yhteydenpitoa. Ei siis halua sellaista, että heti pitäisi nähdä kovin usein.E ei varmasti ole kuvioissa enää. Ja jos toi pitää paikkaansa, on kyllä aikamoisia vaatimuksia eli ei mikään ihme, jos ei ole jatkunut alkua pidemmälle.
Sinulle tekisi hyvää panomökki landella 50v tauon jälkeen.Erehdyt kultapieni. Menehän nyt sinne ulos, tekee hyvää.
Uskoo horoskooppeihin, mutta negana paljastunut epätaiteellisuus, miksi ees toi sen asian julki, ja mikä järki kirjoittaa teokseen voi v*ttu, jos kumminkin aikoo sen laittaa asuntoonsa esille.
Miten nää asiat liittyvät toisiinsa? Mua kiinnostaa K:n panolomat miesten kanssa, ei naiset tai tai heidän ulkomuotonsa. Naiset on ihania, mut K kuuluu miehille.Juu. Ne on näitä hiiihhiiiii, tissejä, naisia, seksiä, panomökkejä, naisia.... Joku elää ihan normaalia sinkkumiehen elämää ja tää intoilee joka vilahduksesta kuin idiootti ja sit kun ei mitään näy, on pakko keksiä itse jotain.
Kuka kuvas KK:ta siinä röökivideossa? Kuvan saalistusilme never forgotten.
Ummm.... sallithan mun nauraa.Sulle ehkä, mutta et voi tietää mitä muut haluaa tai mistä he nauttii. Esim. erämökki hankalan vaellusmatkan päässä on monien unelma.
Se pilaversio ei ollut mikään kappale.Onhan kuultu pönttö, pysy kärryillä.
Ok. Silti tää juttu on ohi erittäin suurella todennäköisyydellä.Vähän aikaa sitten oli ainakin sellainen jakso jossa E sanoi, että usein perääntyy, mikäli uusi tapailukumppani vaatii liian tiivistä yhteydenpitoa. Ei siis halua sellaista, että heti pitäisi nähdä kovin usein.
Mummo taitaa tarvita Tenoja.Käytkö sä aina sun puolison kanssa vuokratulla panomökilläMä en kestä kohta, tulee pissat housuun
![]()
Panoa mummot tarvitsee. Oliko täällä vielä Seppo tai Raimo?Mummo taitaa tarvita Tenoja.
Mun pointti meni sulta kirkkaasti ohi, koska olet koukussa näihin K:n naisjuttuihin. Jos et ymmärtänyt niin kerrataan: naiset osaavat ajaa autoa, osa tykkää ajella pitkiäkin matkoja, toiset ajelee jopa huvikseen. Naiset eivät ole mikään homogeeninen ryhmä, osa vaatii mukavuuksia ja osa nauttii mökkkielämästä keskellä ei mitään sekä kaikkea tältä väliltä. Puutuin vain sun virheellisiin ja asenteellisiin väittämiin naisista.Tuskinpa vain olen. Mulle on se ja sama, onko K yksin, kaksin, porukalla, naisten kanssa tai vaikka paviaanin. Kyse tässä jankkaamisessa on nyt siitä, että aika selvästi tuo mökki on K:n sukulaisten ja siksi hän on siellä plus myös siksi, että seuraava keikka on perjantaina myös pohjoisessa. Seura voi olla mitä tahansa, mutta en usko pätkääkään mihinkään vuokrattuun panomökkiin.
Miksi B ja KK taistelisivat K:n huomiosta. Nää kaksi tulee erittäin hyvin toimeen ja juttu näyttää loistavan. P.s. Ei ole videotodisteita, vain mun omat silmät.
Mitä ne on? Liittyykö Tenojokeen?Mummo taitaa tarvita Tenoja.
Miksi tartut ilmiselvään trollaukseen/ läppään mitä se panomökki juttu oli. Sitäpaitsi se panomökki oli selvästi jonkun mlm parittajan.Tuskinpa vain olen. Mulle on se ja sama, onko K yksin, kaksin, porukalla, naisten kanssa tai vaikka paviaanin. Kyse tässä jankkaamisessa on nyt siitä, että aika selvästi tuo mökki on K:n sukulaisten ja siksi hän on siellä plus myös siksi, että seuraava keikka on perjantaina myös pohjoisessa. Seura voi olla mitä tahansa, mutta en usko pätkääkään mihinkään vuokrattuun panomökkiin.
En mä ole pihalla tai Itseasissa kyl olen. Halusin että kaikki saa muistutuksen siitä.K tietysti, kuinka pihalla sinä olet.
Niitä kuulemma vuokrataan tämän ketjun mukaan. Yritin eilen illalla usean tunnin ajan etsiä itselleni sellaista mutta laihoin tuloksin. Kaikki BDSM möksät oli jo vuokrattu joulukuuhun asti.Kaverin puolesta kyselen myydäänkö panomökkejä erikseen?
Lisään vielä, että millä tavalla mökki pitää olla varusteltu? Sellaisia löytyi vielä, missä on kinky sauna.Niitä kuulemma vuokrataan tämän ketjun mukaan. Yritin eilen illalla usean tunnin ajan etsiä itselleni sellaista mutta laihoin tuloksin. Kaikki BDSM möksät oli jo vuokrattu joulukuuhun asti.
Anteeksi nyt. Ei kannattaisi nyt olettaa mitään toisista kirjoittajista anonyymipalstalla. Mistä ihmeestä luulet tietäväsi mitä ajattelen. Tiedoksesi sellainen, että olen jo Vauvalta alkaen puolustanut kaikkia naisia, erityisesti K:n lähipiiriä ja nostanut esiin mm. shippaajien naisvihaa. Älä oleta, vaan kysy jollet ymmärrä, mitä toinen tarkoitta.Mun pointti meni sulta kirkkaasti ohi, koska olet koukussa näihin K:n naisjuttuihin. Jos et ymmärtänyt niin kerrataan: naiset osaavat ajaa autoa, osa tykkää ajella pitkiäkin matkoja, toiset ajelee jopa huvikseen. Naiset eivät ole mikään homogeeninen ryhmä, osa vaatii mukavuuksia ja osa nauttii mökkkielämästä keskellä ei mitään sekä kaikkea tältä väliltä. Puutuin vain sun virheellisiin ja asenteellisiin väittämiin naisista.