K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eli summa summarum poni on joku kaikkien mielestä rasittava persreikä? Yks kk-fani ilmotti aikasemmin itse olevansa poni. Olikohan sit se "kiehtovia komboja ihasteleva" ja k:n naisista mustasukkainen täti, en tiedä. Joka tapauksessa joo maku vähän menee triplakoo-hekumoinnista.
Mikäs sä oot sanomaan jos et edes vauvan ketjussa ollut. Olet joku ihan pihalla oleva viisastelija, joka ei ole Kärtsän jutuissa inessä yhtään.
T. Poni 🐴

P.S Yksi kaikkien, kaikki yhden Kärtsän puolesta ⚔️⚔️⚔️⚔️⚔️⚔️⚔️

Kuulostaa samaistuttavalta. Itse koen vielä yli 40-vuotiaana, että aikuiselämän pyörittäminen on kuin joku larppi, jota pelaan miten kuten. Mulla on adhd-diagnoosi, mikä varmaan selittää osan tästä. Toisaalta olen puhunut tosi monenlaisten aikuisten kanssa, jotka kokee samoin. Aikuisena oloon kuuluu paljon järjestelyä ja admin-hommaa, mikä ei tuu ikinä tulemaan esim itseltäni luonnostaan. Ja lisäksi on paljon järjettömiä ja epätarkoituksenmukaisia sosiaalisia normeja, jotka vie energiaa ja vieraannuttaa autenttisesta itsestä (ja ennen kuin joku vänkää: toisten ihmisten ja ympäristön kunnioittamiseen liittyvät normit ei oo minusta tällaisia, ja ei, mä en käyttäydy enkä halua käyttäytyä itsekkäästi).

Kiinnostaakin nyt oikeastaan, että koetteko te täällä kirjoittavat olevanne omia autenttisia itsejänne aikuiselämässä? Eikö täällä ole ketään muuta feikkiaikuista?
Tietenkin olen autenttisen oma itseni. Kun on saanut hyvän kotikasvatuksen ei nuo jutut ja asiat tunnu päälleliimatuilta, vaikka niistä ei itse ns perustaisikaan. Plus en kyllä oikein tiedä mitä sellaista pakollista hommaa elämässäni on, jota karsastaisin? Oon varmaan karsinut kaiken esittämistä vaativat helkattiin elämästäni.

Yhteistyössä