V
vierailija
Vieras
En tarkoita häntä, vaan sitä B:n Dz kopioita.Kopio typy on juurikin Ronyn nainen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En tarkoita häntä, vaan sitä B:n Dz kopioita.Kopio typy on juurikin Ronyn nainen.
No ainakin parvia tehään uusiinkin kerrostaloasuntoihin, melkein sama että.Kukaan täysjärkinen ei rakenna sellaista ratkaisu enää ja muutenkin sana vintti kuulostaa tosi vanhanaikaiselta.
En tarkoita häntä, vaan sitä B:n Dz kopioita.
Mikäs sä oot sanomaan jos et edes vauvan ketjussa ollut. Olet joku ihan pihalla oleva viisastelija, joka ei ole Kärtsän jutuissa inessä yhtään.Eli summa summarum poni on joku kaikkien mielestä rasittava persreikä? Yks kk-fani ilmotti aikasemmin itse olevansa poni. Olikohan sit se "kiehtovia komboja ihasteleva" ja k:n naisista mustasukkainen täti, en tiedä. Joka tapauksessa joo maku vähän menee triplakoo-hekumoinnista.
Ensinnäkin: köyhät ei rakenna yli puolen miltsin taloa. Toiseksi: vain köyhät ja yli 60v. asuu ikivanhoissa taloissa, joissa on vintti.Hyvää säilytystilaa se on ja vain köyhien tarvitsee ottaa käyttöön kaikki rakennettavat kuutio- ja neliömetrit.
Aito, pyyhi jo perse ja nouse pöntöltä. Kukaan ei lähe näihin.Mä laitan tän ylös niin voin postata aina kun mielikuvituskirjoittelija-vajakit riehaantuu.
Haha juuri puhuin magneettisuudestaTää on kyllä käyny vahvasti mielessä. Sen verran magneettista, ettei pysty edes peittämään.
Tiedätkö edes, miltä R:n nainen näyttääEn tarkoita häntä, vaan sitä B:n Dz kopioita.
Myönnä pois et kirjoitat ne E:tä halventavat viestit.Mikäs sä oot sanomaan jos et edes vauvan ketjussa ollut. Olet joku ihan pihalla oleva viisastelija, joka ei ole Kärtsän jutuissa inessä yhtään.
T. Poni
P.S Yksi kaikkien, kaikki yhden Kärtsän puolesta![]()
Tiedän, mut tiedätkö sinä et hän ei ollut seurueen ainut nainen.Tiedätkö edes, miltä R:n nainen näyttää
Nyt on huuruistaEli summa summarum poni on joku kaikkien mielestä rasittava persreikä? Yks kk-fani ilmotti aikasemmin itse olevansa poni. Olikohan sit se "kiehtovia komboja ihasteleva" ja k:n naisista mustasukkainen täti, en tiedä. Joka tapauksessa joo maku vähän menee triplakoo-hekumoinnista.
Ohis. Parvi on aivan eri asia.No ainakin parvia tehään uusiinkin kerrostaloasuntoihin, melkein sama että.
No ainakin parvia tehään uusiinkin kerrostaloasuntoihin, melkein sama että.
Ja kaiken lisäksi sitä on *herttaista* seurataHaha juuri puhuin magneettisuudestaNämä vetää toisiaan jotenkin vastustamattomasti puoleensa.
Kekä pisti taas parastaan.Ohis. Parvi on aivan eri asia.![]()
Tietenkin olen autenttisen oma itseni. Kun on saanut hyvän kotikasvatuksen ei nuo jutut ja asiat tunnu päälleliimatuilta, vaikka niistä ei itse ns perustaisikaan. Plus en kyllä oikein tiedä mitä sellaista pakollista hommaa elämässäni on, jota karsastaisin? Oon varmaan karsinut kaiken esittämistä vaativat helkattiin elämästäni.Kuulostaa samaistuttavalta. Itse koen vielä yli 40-vuotiaana, että aikuiselämän pyörittäminen on kuin joku larppi, jota pelaan miten kuten. Mulla on adhd-diagnoosi, mikä varmaan selittää osan tästä. Toisaalta olen puhunut tosi monenlaisten aikuisten kanssa, jotka kokee samoin. Aikuisena oloon kuuluu paljon järjestelyä ja admin-hommaa, mikä ei tuu ikinä tulemaan esim itseltäni luonnostaan. Ja lisäksi on paljon järjettömiä ja epätarkoituksenmukaisia sosiaalisia normeja, jotka vie energiaa ja vieraannuttaa autenttisesta itsestä (ja ennen kuin joku vänkää: toisten ihmisten ja ympäristön kunnioittamiseen liittyvät normit ei oo minusta tällaisia, ja ei, mä en käyttäydy enkä halua käyttäytyä itsekkäästi).
Kiinnostaakin nyt oikeastaan, että koetteko te täällä kirjoittavat olevanne omia autenttisia itsejänne aikuiselämässä? Eikö täällä ole ketään muuta feikkiaikuista?