K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä väliä, miksi joku on saanut lähtöpassit discordista tai tajunnut itse lähteä? Se on tapahtunut, ei ole siellä enää ja se siitä. Miksi ihmeessä pitää puhua jonkun toisen alustan poispotkitusta/poislähteneestä jäsenestä?

Oho, X:ssä tuli ihan jonkun linkittämänä nyt toi ficcikirjailijan matkajuttu eteen myöskin omalle sivulle (ei näköjään anna kirjoittaa tätä englanniksi) Kiiteltiin sitä ihan X-tilin nimi mainiten.

Mitä väliä, miksi joku on saanut lähtöpassit discordista tai tajunnut itse lähteä? Se on tapahtunut, ei ole siellä enää ja se siitä. Miksi ihmeessä pitää puhua jonkun toisen alustan poispotkitusta/poislähteneestä jäsenestä?
Jollakin vihaajalla on pakkomielle.

Esko joutunu selittelemään Martinan podissa ettei ole biseksuaali kun sellaisesta on "puhuttu". No ei varmasti olekaan, mutta ai että kun tekisi mieli kommentoida sillä Käärijän pussausgiffillä 😊

Onpa kiinnostavaa kirjoittaa jostain munchausensyndroomaisesta kirjastotädistä täällä vain siksi että hänen villi sanataiteensa sloveenihiiren imaginaarisesta homop ornosuhteesta on kostutellut mummoston sloggeja.

T 🐴
Taitavasti kirjottaa, tyylistä tai aiheesta ei tarvitse toki tykätä.
Toisen ihmisen sairauksien kommentointi ulkopuolisena on sitten taas sen verran rimanalitus, et toivon että semmoseen ei edes täällä tarvitse ryhtyä.
(En tunne koko tyyppiä itse, oon lukenu joitakin hänen ficcejään, nyttemmin kiinnostaa kkk, joten en ole lukenut aikoihin).

Taitavasti kirjottaa, tyylistä tai aiheesta ei tarvitse toki tykätä.
Toisen ihmisen sairauksien kommentointi ulkopuolisena on sitten taas sen verran rimanalitus, et toivon että semmoseen ei edes täällä tarvitse ryhtyä.
(En tunne koko tyyppiä itse, oon lukenu joitakin hänen ficcejään, nyttemmin kiinnostaa kkk, joten en ole lukenut aikoihin).
Ei voi olla totta, ensimmäinen ei älykääpiöltä vaikuttava Karim pakottaja(kin)

Yhteistyössä