K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla ei. Vähän on ikävä hauskoja juttuja, joita täälläkin joskus oli. Toisaalta hyvä, että päivä päivältä vähenee tarve käydä täällä edes kurkkaamassa.
En oo järin pitkään tätä seurannu, mutta ymmärrän mitä tarkotat. Harmittaa että kivoja läppiä ei oikein synny, mut toisaalta väheneepä kiinnostus käydä edes katsomassa.
Yritän siirtää kiinnostusta vaikka duolingon pelaamiseen, toistaseks huonolla menestyksellä, mut jospa se tästä.

Pentti on kekän luoja. Joku trollaa nyt tai sitten olet Pentti ja sinulla on useampi hahmo.
Ei ole, minä oon tossari (kekä) eikä minulla ole hahmoa. Ei kaikki samaan tyyliin kirjoittavat ole samoja ihmisiä. Mistään tuhkimosta en ole laittanut viestiä myöskään ja sillekin kirjoittajalle huudellaan tuolla. Ei ole mitään yksittäisiä sanoja, jotka vain minä omistaisin, menee oudoksi. Oon sitäpaitsi nainen.

Ei ole, minä oon tossari (kekä) eikä minulla ole hahmoa. Ei kaikki samaan tyyliin kirjoittavat ole samoja ihmisiä. Mistään tuhkimosta en ole laittanut viestiä myöskään ja sillekin kirjoittajalle huudellaan tuolla. Ei ole mitään yksittäisiä sanoja, jotka vain minä omistaisin, menee oudoksi. Oon sitäpaitsi nainen.
Ja sekin vielä et toi pentti taidettiin keksiä jonkun kirjoittajan pöntti-huuteluista ja sen en silloin ollut minä, käytän eri sanoja.

Bojan Martinille podcastin ensimmäisessä jaksossa. "Olit jokapäiväinen elämäni. Olipa se mitä tahansa, teimme kaiken yhdessä. Olisit voinut olla maailman huonoin basisti, enkä olisi voinut päästää sinusta irti, koska en voinut kuvitella elämääni ilman sinua. Kun lähdit bändistä, tunsin itseni ensimmäistä kertaa elämässäni todella yksinäiseksi. Elämäni, musiikkini, luovuuteni, kaikki; en koskaan tiennyt, miten erottaa mitään siitä sinusta."

Yhteistyössä