Hakutulokset

1. ansa1981

Ripsien kestovärjäys, Tampere

no ihan keskustasta en tiiä mutta tossa Sammonkadulla on tosi hyvä. hintaa en muista :whistle: siinä Pikkolon ja R-kipsan välissä. nimikin just nyt karkasi mielestä...
  2. ansa1981

Supistuksista

kyllä sen huomaa kun supistaa. mua supisti tosi vähän ennen synnytystä, aina en ees sitä tajunnut. lähinnä tuntuivat kuukautiskivuilta. aikamoinen ero niihin synnytyssupistuksiin. huh huh, ne kyllä huomasi.
  3. ansa1981

sukupuolesta

siskolle näytti vanhanaikainen kone joka kerta tyttöä. ja tyttö tuli. meidän veitikka ei suostunut vehkeitään näyttämään ultrassa kertaakaan. mutta 50-50 se mahdollisuus kuitenkin aina on. ja älä huoli, jos mekoille ei tule käyttöä niin annat lahjaksi tuttaville, säästät seuraavalle lapselle tai...
  4. ansa1981

tamperelaiset ja muutkin huomio

minkälaisessa paikassa meinaatte tavata?
  5. ansa1981

Autosynnytys

mä en nyt tiiä onko tästä hyötyä mutta mun ystävälle annettiin aika käynnistykseen reilusti ennen laskettua (siis pari-kolme viikkoa) kun pelättiin että kolmas lapsi syntyy vauhdilla ja sairaalaan oli piiiitkä ajomatka. jostain luin että joku oli synnyttänyt lapsen autoon bensiksen...
  6. ansa1981

tyttö!!

onnea :flower: :hug:
  7. ansa1981

Tutteli vs. Tissi ???

kyllä mä sen ymmärrän että on joskus "helpompaa" antaa pullosta ja anna ihmeessä jos se hyvältä tuntuu. meillä tyttö ei pulloa huoli, joten tissillä vaan mennään. ja öisin imettäminen on helpompaa kuin pullottelu (meillä osittaisimetettiin 2kk joten joskus öisin kaivelin pulloa kaapista) koska...
  8. ansa1981

Herätättekö imettämään

joe ei erikseen käsketä niin ei tartte herättää. ainakaan vähän isompaa vauvaa.
  9. ansa1981

Missä oli vauvasi,kun kävit

meidän neiti nukkua posotti "mun puolella" huonetta kun kävin suihkussa tai vessassa. usein kyllä isukki oli uutta tulokasta sylittelemässä sen aikaa myöskin... kätilöille en itse vienyt tyttöä kertaakaan hoitoon mutta parina ekana yönä mulle ehdotettiin että ottaisivat vauvan sinne yöksi. sain...
  10. ansa1981

Itku! Kipeiden! Rintojen! Kanssa!

\ voi :hug: mulla se alku teki myös todella kipeetä, ekan kuukauden ajan. onko vauvan imuote tarkistettu? meillä tytön imuote oli huono mutta parani kun suu kasvoi. ootko kokeillut imettää rintakumin avulla? se voi olla pienen kanssa hankalaa mutta mulla rintakumi auttoi niin että nännit...
  11. ansa1981

Limatulppa !!!

mulla alko irrota pieniä paloja sunnuntaina, maanantaina oli aamulla sisätutkimus jonka jälkeen irtosi loput ja synnytys käynnistyi samana iltana. tiistaina iltapäivällä oli tyttö sylissä.
  12. ansa1981

tyttövauvalla vuotoa?

\ älä pyyhi lainkaan. kyllä se vaippaan siirtyy mikä on "turhaa".
  13. ansa1981

Kuinka muilla?

mulla meni vedet ja sitten alko supistella. vastaanotolla huomattiin etten ole yhtään auki. ja 14h kuluttua oli tyttö sylissä.
  14. ansa1981

Pääsin tälle puolelle

onnea :hug:
  15. ansa1981

tyttövauvalla vuotoa?

ihan valkovuodon näköistä se oli. niin ja ihan vastasyntyneenä tytön pissa oli punertavaa, sekin muistaakseni johtui hormoneista.<br><br>
  16. ansa1981

TUTTIPULLO RUOKINTA???

\ juu kaikki keitetään aina käyttöjen välissä/ennen käyttöön ottoa. jos maitoa lämmität jälkikäteen, lämmitä se käden lämpöiseksi. tai monet antaa varmaan helteillä ihan huoneenlämpöisenä. ekspertti en ole kun meillä siirryttiin täysimetykseen...
  17. ansa1981

seksi synnytyksen jälkeen?!

ei tartte odottaa jälkitarkastukseen, kunhan odottaa sen että jälkivuoto ei ole enää limaista.
  18. ansa1981

ei vieläkään vauvaa...

:hug: kyllä se sieltä aikanaan tulee. kieltämättä ittelle tulee välillä mieleen että pimu oli paljon helpompi tapaus masussa sisällä :laugh: niin ja satavarma keino saada synnytys käynnistymään on sopia sellasta menoa mitä et voi peruuttaa =) <br><br>
  19. ansa1981

miten estää repeämät???

\ niin siis tarkentaakseni, mä en edes huomannut että väliliha leikattiin siinä tiimellyksessä. ja tytär oli sen verran iso että kätilö kyllä sanoi kun kysyin että luultavasti leikataan. melkein heti pystyin istumaan, toki aikansa (mutta vain viikon ajan) aristi haavaa. haava parani nätisti...
  20. ansa1981

jonkun moka joka saa sinut...?

nostetaanpas tämä vaihteeksi.

Yhteistyössä