kysymys tulikin jo ilmi otsikosta, eli onko tietoa löytyykö mistään lapsille sopivaa ja ennenkaikkea hajusteetonta hiusten selvityssuihketta tai vastaavaa?? meillä pikkuisella pojalla luonnonkiharat jotka menevät jatkuvasti sotkuun, lv:n muumisuihke vaaleanpunaisuudestaan huolimatta olisi ollut...
meillä on 5 kk vanha pikkuneiti, joka itki ensimmäiset 2 kk elämästään 24h/vrk:ssa, itkut loppuivat vyöhyketerapian myötä kun "oppi" kakkaamaan säännöllisesti...
nyt pikkuneiti laihtunut (paino tippunut 4 kk neuvolakäynnistä yli 200g), silmänaluset tummuneet, kakka muuttunut...
meillä pariviikkoisella pikkuneidillä päässä huonosta tarjonnasta aiheutunut (ilmeisesti) pahka päässä, joka edelleen saman kokoinen kuin syntyessä. kuinka kauan teidän lapsilla pahkat ovat kestäneet ennen katoamistaan???
eli onko täällä ketään jolla on alkanut raskausmyrkytys verenpaineen nousulla/turvotuksilla ilman että liittynyt proteiineja pissassa? kuinka nopeasti ja miten rajuin oirein?
tulin juuri itse neuvolasta, verenpaineet olleet nousussa jo hetken, nyt rajummin, turvotuksia tosi paljon, päätä...
lapsi 1v. 1kk aikaistanut aamuheräämisiään näin mukavasti, heräilee jo puoli 5 jälkeen nälkään ja kakkahätään. jippii. ei äiti oikein pysy mukana. ja mies raskaan työn raatajana kuorsaa...että semmoista!
hyvää huomenta! taapero heräsi tänään jo 5 jälkeen energisenä uuteen päivään, äiti täällä edelleen zombiena...haukotus!
millähän ihmeen konstilla sitä saisi itsensä ihan kunnolla hereille?
minä jouduin käyttämään imigrania edellisessä raskaudessa kun migreenikohtaus jäi päälle, tosin tabletteja, minulle ei nenäsuihke nimittäin auta. olen saanut luvan käyttää tässäkin raskaudessa mutta toistaiseksi ei vielä ole ollut tarvetta. minulle sanottiin että imigran ainoa täsmälääke jota...
tämä tieto tulee teille liian myöhään...
mutta meillä infant insertiä käytetty 2 vkoisesta asti (taapero nyt vuoden) ja tosiaan silloin 2 vkoisena alettiin käymään koiran ja kantorepun kanssa metsälenkeillä, sienessä jne. lapsen asento oli hyvä, viihtyi repussa niin hyvin että hyrräsi itsensä...
no huhhuh jos et 10 viikkoa selviä ilman seksiä parisuhteessa vaan mietit jo pettämisen oikeutustakin, nimimerkkisi on ilmeisesti kohdallaan...
ekanakin voi olla että parisi kärsii pahoinvoinnista, alavatsa- ja selkäkivuista, päänsärystä, kutinasta alapäässä, rintojen arkuudesta ja...
meillä oli pakko lopettaa imetys (tuolloin täysimetys+kiinteät) 11 kk iässä minun uuden raskauteni ja kivuliaiden supistusten myötä:( siihen asti poitsu oli nukahtanut illalla aina tissille. sen jälkeen nukahtaminen on sitä että poitsu on mahdollisimman lähellä minua tai miestäni, laittaa kasvot...
meillä tehtiin totaalivieroitus rinnasta nokkapulloon (eli kokemusta vain siitä vieroituksesta) mutta ohimenevä vaihe se juomattomuus, meillä ainakin kokeiltiin olla juomattakin...pahimmillaan viikon aikana pvässä meni maitoa desin verran. puhumattakaan muista nesteistä:(
meillä ollut tosi...
meillä 1-vuotiaalla name it:n neulesormikkaat, tosi hyvän kokoiset ja reiman minitec:n rukkaset joissa peukalon reikä ja vetoketjukiinnitys sekä kurarukkaset...näillä pärjää kun voi yhdistellä sään mukaan. sormikkaat ovat loistavat hiekkalaatikolla:)
te joilla ei oikeasti ole ollut todellista tissitakiaista vaikutatte hurskastelijoille hyvine neuvoinenne:) anteeksi vaan mutta oikeasti ärsyttää...
eli meillä kokeiltiin kaikki hyvällä ja pahalla olin itse kokonaan muualla ja minunkin äitini 4 lapsen äitinä oli vakuuttunut että kyllähän lapsi...
meillä 1-v:lle reimatecin baby-mallin haalari, välikausipukukin ollut reimatec ja on tykätty tosi paljon. toppapuku ei kyllä ole ihan hirveän paksu mutta luotamme kerrospukeutumiseen, meillä taapero jo kävelee...
meillä pohjantähdestä syntymättömän lapsen vakuutukset molemmille, haluttiin sieltä koska pohjantähti korvaa myös kaikki allergiakorvikkeet ym. jos niitä tarvitsee. eli siis kattava vakuutus. mutta hintava...esikoinen-06 vakuutus vuodessa oli 300 luokkaa ja nyt kuukausi sitten otettiin tälle...
ps. vierailijalle; niinhän sitä luulisi että kun nälkä ja äiti pois niin kyllä maito pullostakin kelpaa...ei muuten välttämättä kelpaa eli älä yleistä!!!
meillä oli sama tilanne sen reilut 11 kuukautta, ei siinä auttanut kuin imettää ja olla läsnä kun lapsi ei huolinut (yrityksistä huolimatta) mitään muuta, ja me kokeiltiin kaikki tuttipullot eri tutti/nokkaosin, hörpytys, antaa maitoa ruiskulla suuhun, juottaa lusikalla, kastaa sormi maitoon ja...