Hei,
Tiedän, että moni nainen haaveilee lapsesta. Syystä tai toisesta ei ole elämä mennyt niin kuin on ajatellut. Mutta silti haluaisi kovasti sen lapsen. Itsenäisenä naisena hedelmöityshoidotkin on hirmu kalliita. Surullista, että maassa, missä syntyvyys näin pientä, on lastensaamisen tukeminen...