a

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joni-81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onneksi sinunlaisia ihmisiä on olemassa. Olet ihan huippu tyyppi <3 Meilläkin luovutetuilla soluilla kaksi lasta. Ei ehkä koskaan saada kiittää tätä tyyppiä, joka siittiöt luovutti. Mutta huikeaa, että tarjosi meille mahdollisuuden saada lapsia.
 

Yhteistyössä