1,5v. tytön huono syöminen kotona.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pulassa.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pulassa.

Vieras
Alan olla ihan väsynyt, kun tyttöni ei syö kotona juuri mitään. Pari lusikallista joka ruokailulla vain, ja sitä tapahtuu kotona. Ei suostu, että syötetään, itse syö, mutta tosi vähän. Sanoo tosi pian että loppu, eli ei enää halua syödä.
Ollaan nyt joululomailtu päiväkodista, jossa on aina syönyt tosi hyvin itse.
Lomaillaan vielä 2viikkoa, mutta en tiedä millä keinolla saisin syömään ja mitä.
Purkkiruokia ei ole huolinut aikoihin, ja joskus kelpaa makaroonilaatikko mutta usein ei haluaisi syödä mitään. Maistaa ja sylkee pois. Ennen söi kaiken mitä tarjoittiin.
En tiedä mistä tämä voisi johtua.
En mitenkään pakota syömään, koska ei se vie mihinkään.
Painon ja pituuden suhde on -6%, ei ainakaan painotarkkailuun jouduttu vielä neuvolassa, mutta jos tälläinen jatkuu kotona ja hoidossakin, niin sitten varmasti 2vuotiaana..
Mutta eniten huolestuttaa miten pärjää ja riittääkö tuollainen..
Huoh.
 

Yhteistyössä