?
?
Vieras
paljonko mielestänne 10 v voi olla yksin kotona.
Riippuu tietenkin lapsesta jne.
Muuta tein mielestä, siis iltoja, öitä tms.
Riippuu tietenkin lapsesta jne.
Muuta tein mielestä, siis iltoja, öitä tms.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:Muutama tunti koulun jälkeen tai aamulla ennen koulua. Illalla lenkin ajan tai kauppareissun ajan. Yöksi tai koko illaksi/koko päiväksi en jättäisi yksinään. Jos on kovin villi ja ajattelematon/pelkää ja on arka, niin en vältsisti jättäis noinkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:No yöksi en jättäs ollenkaa, enkä myöhään illalla. Meillä 8v on parhaillaankin koko päivän yksin kotona (vähän reilu 8h).
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse olin kymmenen vuotiaana kotona yksin päivät kun vanhemmat oli töissä! Toki minulla kävi kavereita välillä mutta kun me asuttiin "maalla" niin ei sitä seuraakaan hirveästi ollut. Ja ite yleensä ruoatkin tein... ja joskus hoidin siskon vauvaakin yksin siellä korvessa!
En tiiä onko nykylapset sitten ihan oikeasti jotenkin uusavuttomia kun niitä ei voi yksin jättää kuin kauppareissun ajaksi!