[QUOTE="sivullinen";30652272]Tiedät varmaan, että monet säätiöt yms ei toimi järkevästi. Sanotaan nyt esimerkiksi vaikka KEVA. Kalliita asuntoja huippupaikoilla pidetään tyhjänä, koska kukaan ei muista myydä niitä, laittaa vuokralle tms.
Monilla isoilla tahoilla on tietty diili Oikotien kanssa, että ei niitä ilmoituksia ihan milloin tahansa saa laitettua sinne. Lisäksi se vaatii työvoimaa ja jos sisäiset prosessit kusee, ei kukaan niitä saa laitettua sinne. En minä ole siellä töissä, en mä panttaa mitään. En vain näe mitään syytä, miksi haluaisin kertoa halvasta, hyvästä asunnosta jollekin vauvaperheelle nettipalstalla, heh.[/QUOTE]
Todistaaksesi, että sellainen asunto on olemassa? Itse huijasin sua vähän, en tunne ketään, joka varsinaisesti etsisi nyt asuntoa (ainakaan kolmiota). Mutta vaikka tuntisinkin, niin kaikki alueet tuskin heille kävisivät, ja tuo hintaluokka kuulostaa siltä, että se on jossain Itä-Helsingin ei-niin-kivassa lähiössä tms.
Ja ensin syyttelit asunnon hakijoita laiskuudesta, mutta nyt kävikin ilmi, että ne vuoranantajathan niitä saamattomia ovat