A
Afrikannorsu
Vieras
vaikka tuo kidutettu lapsi olis kiduttannu koiraa niin IHMISTÄ JA LASTA ei kohdella noin. Toi kyseinen kidutettu ja kuolemaan jätettyhän ei ilmeisesti ole sellaiseen syyllistynytkään!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:*Miettii omaa nuoruuttaan ton ikäsenä*
Silloin oli pari mun ikäistä tyyppiä jotka olisivat kyllä ansainneet omalla käytöksellään helposti tuollaisen muilutuksen.
Mutta en hyväksy viattomiin kohdistuvaa väkivaltaa ikinä. En ota kantaa tapaukseen kun en tiedä enempää.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:*Miettii omaa nuoruuttaan ton ikäsenä*
Silloin oli pari mun ikäistä tyyppiä jotka olisivat kyllä ansainneet omalla käytöksellään helposti tuollaisen muilutuksen.
Mutta en hyväksy viattomiin kohdistuvaa väkivaltaa ikinä. En ota kantaa tapaukseen kun en tiedä enempää.
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku :Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:*Miettii omaa nuoruuttaan ton ikäsenä*
![]()
![]()
![]()
Kerrankin oon sun kanssas ihan samaa mieltä, tohon vois kyllä lisätä perään vielä tän: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Anteeksi nyt Äitiyslomalainen, mutta sun jutuistasi niin huomaa, että olet itse tätä S/M-porukkaa. Kukaan ei ansaitse kidutusta, ei edes ne jotka on itse ensin tehneet tyhmyyksiä! Ensimmäisen kiven heittäköön se, joka on synnitön... Sinäkö se olet, Äitiyslomalainen?
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Menin ihan sanattomaksi tosta ÄitiysLomalaisen viestistä. :|
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:Alhaista sotkea jo varmaan viidellä argumentilla mun viaton lapsi väkivaltatekoihin "Kun sun lapsi tekee, repii lintujen siipiä, kissojen silmiä jne".
Tulkaa sitten huutelemaan jos mun lapset aikanaan tekee jotain tollaista. Mä kasvatan kunnon lapsia jotka ei kiduta eläimiä tai muita lapsia. Se on helppoa kasvattaa sellainen. Lapsen tarvii vain oppia empaattiseksi. Ei_mitään_muuta. En enää kommentoi OMIA VAUVOJANI koskien mitään alhaisia kommentteja. Mun vauva 1v ja toinen vasta kohdussa ja jo täällä jotkut aikoo päätänsä. Vaikka en itse syyllistänyt ketään viatonta missään vaiheessa. Puhukaa vaikka seinille. Veikkaan että ette ole ikinä kokeneet mitään pahaa nuoruudessanne 14 vuotiaina.
Alkuperäinen kirjoittaja mimomamo:tällainen toiminta on ihan normaalia huumepiireissä. jos joku esim velkaa niin käytetään kierrossa vähän, suljetaan kellariin tms.. Niinku suomalaisten pikkurikollisten piireissä siis. Joku aika sit kuulin että yks oli kuollu tällaisissa merkeissä viereisessä pikkukylässä..
Alkuperäinen kirjoittaja Subnainen:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Anteeksi nyt Äitiyslomalainen, mutta sun jutuistasi niin huomaa, että olet itse tätä S/M-porukkaa. Kukaan ei ansaitse kidutusta, ei edes ne jotka on itse ensin tehneet tyhmyyksiä! Ensimmäisen kiven heittäköön se, joka on synnitön... Sinäkö se olet, Äitiyslomalainen?
Hetkonen, minä olen S/M-porukkaa kuten mainitsit, itse määrittelen itseni D/S-porukkaan.
Ensinnäkin, tiedän että BDSM-järjestöt ja lukuisat ei-järjestäytyneet ihmiset sanoutuvat irti kaikenlaisesta kiduttamisesta ja väkivallasta.
BDSM on vapaaehtoista, seksuaalisesti suuntautunutta ihmisväestöä, jotka eivät kulje vapaana kiduttaen ihmisiä.
BDSM on seksuaalinen suuntaus, joka ei mitenkään liity kultteihin, saatananpalvomisiin, New Ageen, luonteenpiirteisiin, mielenterveyteen tms.
BDSM on seksuaalinen suuntaus, ei mitään muuta.
On olemassa erilaisia järjestöjä, kuten SMRF, RSYKE, OUSM jne jotka ovat järjestäytyneet nimenomaan ihmisistä jotka löyhästi liittyy BDSM-otsakkeen alle.
Ihmiset sen sijaan järjestöissä on erilaisia, kuten täälläkin, toistan että ihmiset joilla on samanlainen seksuaalinen suuntaus, eivät keskenään muistuta toisiaan.
BDSM ei mitenkään liity väkivaltaan, kiduttamiseen, vapaudenriistoon ja tapon yritykseen.
BDSM on seksuaalinen suuntaus, jossa kaksi ihmistä leikkii seksuaalisia leikkejä.
BDSM on eri asia, kuin sadismi sanan varsinaisessa merkityksessä, BDSM.n sisällä ei tunneta käsitettä vapaan tahdon riistäminen, kaikki ihmiset jotka tunnen BDSM.n merkeissä, ovat järkeviä,työssäkäyviä ja koulutettuja ihmisiä.
Toivon, että BDSM ei sekotettaisi kaikenlaiseen mielipuolisuuteen.
Toivon että ihmiset ottaisivat asioista selvää.
Olen itse ollut D/S-suhteessa neljä vuotta ja asumme yhdessä. Rakastamme toisiamme, eikä mikään saisi Masteriani koskaan satuttamaan minua oikeasti.
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:Mun logiikka: Viattomia ei saa kiduttaa IKINÄ. Ilkeitä k-päitä jotka kiduttavat ensin saa kiduttaa. Siis sellaiset ilkeät jotka tajuavat tekonsa. samaa pätee itseeni. Jos kiduttaisin vaikka koiraa niin mua saisi kiduttaa samalla lailla takaisin ja kokisin sen oikeudenmukaiseksi. Olen ajatellut koko ikäni niin että muita tulee kohdella kuten he kohtelevat ja sama itseeni.
Jollakin huomautettavaa mun logiikasta?
Biologian ja kasvatustieteen mukaan lapsen logiikka ( aivot täysin kehittyneet ) on 100% aikuisen tasolla 15 vuotiaana. *välihuom*
Ehkä sitten on hyväksyttävämpää ajatella silmä-silmästä rangaistusta muidenkin?
Enkä nyt puhu siitä lehtijutusta. Enkä viittaa siihen kirjoituksellani.
Mites se Imatralainen 17 vuotias joka suunnitteli murhan 14 vuotiasta tyttöä kohtaan ja toteutti sen painamalla tytön pään ojaan kengällä kun tyttö oli palaamassa treeneistä illan pimeydessä. Missähän vaiheessa se 17 vuotias lakkasi olemasta lapsi itsekin?
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:mua jäi vaivaan äippälomalaisen kommentti kuinka empatialla kasvatetaan hyviä ihmisi,mä en nää kirjoituksissa empatiaa tätä lasta kohtaan..
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:mua jäi vaivaan äippälomalaisen kommentti kuinka empatialla kasvatetaan hyviä ihmisi,mä en nää kirjoituksissa empatiaa tätä lasta kohtaan..
Niinpä. Mun mielestä kukaan, aikuinen tai alaikäinen, ei ansaitse tuollaista. Ei vaikka olisi tehnyt mitä.