15-vuotias rippikoululainen joutui Kannelmäessä törkeän joukkoraiskauksen uhriksi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(((
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="vieras";26097107]Suomalaisten tekemistä raiskauksista ei tehdä rikosilmoitusta kovinkaan usein. Sen sijaan ulkomaalaisten tekemistä lähes aina.[/QUOTE]

Mistäs tämä tieto on peräisin?

Afrikasta tulleen maahanmuuttajan kielitaidoton maahanmuuttajavaimo tekee aina rikosilmoituksen jos joutuu miehensä raiskaamaksi?

[QUOTE="vieras";26097182]Ai sun mielestä jos kertoo faktoja on automaattisesti mamuvihaaja?[/QUOTE]

Tulenko minäkin joka ketjuun kertomaan niitä ja näitä "faktoja", jotka ei liity mitenkään aiheeseen.. Mikä tarkotus sellasella on, ellei vihanlietsonta?

• Tykkää
Reactions: Carnival of Sins
[QUOTE="mä";26097180]Tuomittujen raiskaajien nimet julki :) ihan sama onko alaikäinen vai ei .[/QUOTE]

Ei voi koska se olisi rasismia ja rasismi on rikoksista kauhein.

[QUOTE="vieras";26097280]Ei voi koska se olisi rasismia ja rasismi on rikoksista kauhein.[/QUOTE]

Niin, tottakai raiskaajat oli mamuja, eikä tavallisia suomalaisia koulupoikia.

[QUOTE="vieras";26097296]Eikös tämän ketjun aihe ole raiskaus ja kai silloin saa puhua siitä ketkä raiskaavat?

Miten faktojen kertominen voi olla vihanlietsontaa?[/QUOTE]

|O

[QUOTE="vieras";26097296]Eikös tämän ketjun aihe ole raiskaus ja kai silloin saa puhua siitä ketkä raiskaavat?

Miten faktojen kertominen voi olla vihanlietsontaa?[/QUOTE]

Mitkä ne faktat sitten on näistä raiskaajista. Olettamus ei ole fakta, eikä silloin voida puhua siitä myöskään faktana.

Ihan sama mistä rikoksesta täällä uutisoidaan, eikö siihen aina tule joku mamuvihaaja mellastamaan.

Saatteko te jotkut ohjeet hommafoorumilta tähän toimintaan?

Etenkin kun linkittäjää kiinnostaa naisen ja uhrin asema yhtä paljon kuin perustalibania. Joo joo, totuus satuttaa, mua satuttaa se totuus että Suomessa raiskataan satoja naisia vuodessa. Ja se, että ihan sama kuka raiskaa, kenet ja missä, niin linkittäjää kiinnostaa asia vain ja ainoastaan, jos tekijä on ulkomaalaisperäinen.

Faktat eivät myöskään kohtaa tuossa olettamuksessa, että tuomiot olisivat mitä ovat jonkin punavihreiden viivojen vetelyjen takia. Tilastollisesti ne eivät ole muuttuneet oikeastaan mihinkään, istui päättäjinä keitä tahansa. Ja vaakakupissa painaa myös raha ja resurssit. Linnassa istuminen maksaa ja on niin raskas systeemi, ettei sellaisen ylläpitämiseen riittäisi voimat.

[QUOTE="vieras";26097280]Ei voi koska se olisi rasismia ja rasismi on rikoksista kauhein.[/QUOTE]

Voi kuule toi on vanha juttu .
Muakin on haukuttu rasistiksi monta kertaa :(
-Kirpparilla kun en alentanut takin hintaa tarpeeksi.
-Baarissa kun en lähtenyt tanssimaan .Kaveri lähti ja sai iilarin koko illaksi ja illanpäätteeksi piti pyytää pokea pitämään se sisällä että päästiin lähtemään rauhassa.
Mä en tykkää siitä että heti kun jollekulle sanoo ei tai ilmaisee mielipiteensä niin leimataan rasistiksi.

Etenkin kun linkittäjää kiinnostaa naisen ja uhrin asema yhtä paljon kuin perustalibania. Joo joo, totuus satuttaa, mua satuttaa se totuus että Suomessa raiskataan satoja naisia vuodessa. Ja se, että ihan sama kuka raiskaa, kenet ja missä, niin linkittäjää kiinnostaa asia vain ja ainoastaan, jos tekijä on ulkomaalaisperäinen.

Kahden prosentin porukkaa tekee puolet raiskauksista, luulis kiinnostavan sinuakin.

Faktat eivät myöskään kohtaa tuossa olettamuksessa, että tuomiot olisivat mitä ovat jonkin punavihreiden viivojen vetelyjen takia. Tilastollisesti ne eivät ole muuttuneet oikeastaan mihinkään, istui päättäjinä keitä tahansa. Ja vaakakupissa painaa myös raha ja resurssit. Linnassa istuminen maksaa ja on niin raskas systeemi, ettei sellaisen ylläpitämiseen riittäisi voimat.

Raiskaukset tippuisivat puoleen jos ulkomaalaiset tekijät karkoitettaisiin pois Suomesta. Se olisi edullista, tehokasta ja ennaltaehkäisevää.

[QUOTE="vieras";26097067]Nyt sulla on hyvä hetki miettiä miksi minä vastustan huonoa maahanmuuttoa. Etenkin kehoitan sinua miettimään mikä on syy ja mikä seuraus.[/QUOTE]

Nyt sulla on hyvä hetki ilmaista pahoittelusi esimerikiksi niille raiskatuille henkilöille, jotka ovat tässä ketjussa kertoneet joutuneensa tuon kamalan rikoksen uhreiksi.

Minä odotan.

[QUOTE="vieras";26097403]Raiskaukset tippuisivat puoleen jos ulkomaalaiset tekijät karkoitettaisiin pois Suomesta. Se olisi edullista, tehokasta ja ennaltaehkäisevää.[/QUOTE]

Pitäisitkö sitten palopuheita sellaisten naisten puolesta, joita suomalaiset raiskaavat ja pahoinpitelevät, ihan vaikka heidän omassa kodissaan?

Odotan vastaustasi.

Toki voidaan ja pitääkin keskustella tilastoista. Asiallisesti voidaan keskustella miten siihen voi tarttua ja puuttua. Mistä se tilasto koostuu (onko yhden ihmisen tekemiä raiskauksia enemmän jne). Miten siihen voitaisiin puuttua.

Raiskattua ei paljon huutelu helpota. Se, että maagisesti kaikki mamut katoaisivat ei tee jäljelle jääneistä raiskauksista yhtään parempaa lukumäärällisesti eikä se tee niistä yhtään hyväksyttävimpiä. Lähtökohtaisesti yksikin on liikaa.

• Tykkää
Reactions: ansarikukka
[QUOTE="vieras";26097366]Kahden prosentin porukkaa tekee puolet raiskauksista, luulis kiinnostavan sinuakin.[/QUOTE]

Totta helvetissä se kiinnostaa mua, koska mulla riittää empatiaa ja kiinnostusta jokaiselle raiskauksen UHRILLE. Sulla taas ei riitä empatiaa yhdellekään uhrille, eikä kiinnostustakaan kuin siihen kahteen prosenttiin.

Ai, minun mielestäni kauheimpia ovat esimerkiksi Breivikin toteuttama joukkoteurastus ja nämä perhesurmat.

Miksi tekijöiden ikää pidettiin rangaistusta alentavana tekijänä? Miksei UHRIN ikää sen sijaan pidetty rangaistusta korottavana tekijänä, jos iällä kerran on muka jotain väliä? Ja raiskaus on raiskaus, kohdistui se sitten ala- tai yläpäähän.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä