O
onko kokemusta?
Vieras
SUOMALAINEN MULKKU EI TUNNU YHTÄÄN SEN PAREMMALTA SISÄLLÄ KUIN ULKOMAISENKAAN, kun kyse on raiskauksesta.
Mistä tiedät?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
SUOMALAINEN MULKKU EI TUNNU YHTÄÄN SEN PAREMMALTA SISÄLLÄ KUIN ULKOMAISENKAAN, kun kyse on raiskauksesta.
Mistä tiedät?
Mistä tiedät?
Olen täysin samaa mieltä, Suomessa jaetaan aivan käsittämättömiä tuomioita. Talousrikoksista rankaistaan kovemmin kuin siitä, että jättää toiseen lähtemättömät jäljet. Ilmeisesti omaisuutta arvostetaan enemmän kuin yksinmääräämisoikeutta omaan vartaloonsa.
Halaus täältä, myös Lunaticille.
Tällaisen kommentin päästettyäsi ei kannata ihmetellä, miksi suhtautuminen kaltaisiisi peruspersuihin ei ole kovin myönteinen.
Häpeä! (jos osaat)
Iso voimahalaus myös sinulle! Onneksi sinulla on hyvä ja rakastava mies, joka osaa sinua tukea.
Olen täysin samaa mieltä, Suomessa jaetaan aivan käsittämättömiä tuomioita. Talousrikoksista rankaistaan kovemmin kuin siitä, että jättää toiseen lähtemättömät jäljet. Ilmeisesti omaisuutta arvostetaan enemmän kuin yksinmääräämisoikeutta omaan vartaloonsa.
Niinpä. Tekee olon niin tyhjäksi, itsekkin olen usein miettinyt että enpä olekkaan kovin arvokas kun rangastukset on tuota luokkaa. Vaikka järjellä tiedän että asia ei todellakaan niin ole mutta tunne välillä puskee sen järjen yli.Olen täysin samaa mieltä, Suomessa jaetaan aivan käsittämättömiä tuomioita. Talousrikoksista rankaistaan kovemmin kuin siitä, että jättää toiseen lähtemättömät jäljet. Ilmeisesti omaisuutta arvostetaan enemmän kuin yksinmääräämisoikeutta omaan vartaloonsa.
Ei se mene minunkaan oikeustajuun aina.
Olisikohan niinkin että, raiskaus kohdistuu yleensä yhteen yksilöön, sillä on selvä tekijä, selvä uhri. Talousrikollisuus useampaan, joten sen katsotaan olevan haitallisempaa. Kun Porvoon kirkon polttajalle vaadittiin jo kerran annetun tuomion jälkeenkin lisää miljoonia ja entistä kovempaa tuomiota ja samaan aikaan vauvansa pahoinpidellyt ja ilmastointiteipillä teipannut sai ehdollista, mietin ettei tämä nyt tunnu ihan oikealta.
Sinulla on varmasti ollut raskas prosessi, voin vain kuvitella. Olen todella iloinen, että olet kuitenkin päässyt jaloillesi, vaikka ne kamalat muistot välillä pulpahtavat mieleen ja kehoon. Onnea elämäänne!
Kaikenlisäksi ne veivät minun neitsyyden, se oli mun eka kerta.
Jälkeenpäin nämä jätkät huutelivat kylillä, miten hyvä pano olin.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26098137::hug: Mun neitsyys meni kans raiskauksessa, mut tekijöitä oli vain yksi.
IL: Pojat raiskasivat hyväuskoisen tytön | Uutiset | Pääkaupunkiseutu | Oma kaupunki
Miksi tuo otsikko raivostuttaa mua?