V
"vieras"
Vieras
Meillä on täällä siis poliisi jakamassa lastenkasvatusneuvoja.
Aivan, vai olisko sittenkin Paavi? Mitään muutahan ei ole olemassa kuin ääripäät. jep jep.-.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Meillä on täällä siis poliisi jakamassa lastenkasvatusneuvoja.
Usko mua, kyseessä on todella läheinen ihminen. En mä muuten asiasta mainitsisi jos en tietäisi mitään.
Ja sinä siis vaadit mua kertomaan asiasta täällä julkisessa paikassa plussalla?!
Kyllä se on niin että pelolla saatu auktoriteetti ei kyllä lastan kasvata kovin pitkälle. Rajat pitää lapsella olla, joskus hyvinkin tiukat. Mutta vanhempiensa väkivaltaa pelkäävät lapset eivät kasva kuuliaisiksi kansalaisiksi vaan se uhma jää sinne taustalle muhimaan aina (ja joskus sitten rähjähtää käsiin).
Alkuperäinen kirjoittaja väärä otsikko;28020533:Otsikko on perseestä. Poika on korkeintaan vuoden kiven sisällä, sitten muutama kuukausi avo"vankilassa" ja ennen kuin täyttää 18 vee on siviilissä.
Alkuperäinen kirjoittaja että näinnnnn;28020607:1/3 osan taitaa paskakasa istua tuosta, katsokaas kun tässä maassa paapotaan rikollisia.
Olisipa tuo mitätön ressukka käynyt minun kimppuuni, niin olisin löylyttänyt pennun ja vienyt hänet hänen huoltajiensa luo ja löylyttänyt vielä heidätkin.
Niin että tässäkö on sitten ihan puhtaasti kyse siitä, että tuota tekijää on lapsena pahoinpidelty joko liikaa tai liian vähän. Mitään muuta syytä ei voi olla kuin kotiolot. Kai te nyt sen tajuatte, että samasta perheestä ja samojen kasvatusmetodien tuloksena voi syntyä sekä noita väkivaltaisia hulluja että ihan kunnon ihmisiä.
Ei se lasten kavasvattaminen voi olla ihan sattuman kauppaakaan... Että "ei me oikein tolle Pertille voida mitään, tommoinen se on aina ollut, sen sisko kyllä on ihan kiva ja kunnollinen".
Kyllä se on rajansa silläkin mitä vanhemmat voi tehdä. Voihan olla niin, että Pertti on ollu lapsesta asti hankala ja siinä vaiheessa kun oli vielä pieni ja vanhempien kontrolloitavissa niin asiat vielä jotenkin sujui, mutta kun alkaa vähän itsenäistymään niin sit repee ja kunnolla. Musta on typerää tässäkin tapauksessa syyttää heti ekaks vanhempia vaikka ei oo mitään tietoa asiasta.
Tässä nyt selkeästi on pientä käsitteellistä ongelmaa. On hyviä tavallisia "duunari"perheitä (kuten esim. minun perheeni) jotka kasvattavat lapsensa hyvin ja kurilla, ja ilman väkivaltaa.
Mikä tässä maailmassa on sellaista että aina automaattisesti asia on näin?? AINA löytyy niitä poikkeuksia, ihan joka asiasta. Eiköhän se ole ne todistetut todennäköisyysprosentit jotka kertovat enemmän kuin yksittäiset tapaukset. Jos yksi tapaus menee jollain lailla niin siitä ei voi vielä lähteä tekemään sääntöä...
"Hän kertoi olleensa surullinen, koska oli riidellyt veljensä kanssa. Hän myös kertoi vaikeasta nuoruudestaan, johon kuului alkoholia, lääkkeitä ja huumeita sekä luokallejäämisiä."
Eli kaikkien tälläisten nuorten vanhemmat ovat velvollisia lukitsemaan lapsensa pois? Millaisia keinoja voisit ehdottaa. Näitä kuitenkin on aika surullisen paljon, ja joistain ihmisistä joilla on tosi rauhaton nuoruus kasvaa ihan tolkkuja aikuisia.
Lisäksi 16-vuotias on rikosoikeudellisesti vastuussa ja siihen on varmasti syynsä.