18 poika ja 40 vuotias nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Naisten ja miesten välinen ero koskien seksikumppanin ideaali-ikää on luultua pienempi. Åbo Akademin uusi tutkimus osoittaa, että myös miehet kiinnostuvat aina vain vanhemmista naisista, sitä mukaa kuin itse vanhenevat.
Aikaisemmat tutkimustulokset ovat osoittaneet, että vanhemmat miehet suosivat ikäistään nuorempia naisia seksikumppaneikseen, mutta uuden tutkimuksen mukaan tämä on vain osittain totta.

Tutkimuksen on tehnyt Åbo Akademin psykologian oppiaineen tutkijatohtori Jan Antfolk.
Antfolkin mukaan pitää paikkansa, että miehet naisia enemmän säilyttävät kiinnostuksensa nuorempiin seksikumppaneihin. Hänen mukaansa useimmilla naisilla, kuten myös miehillä, on seksuaalista kiinnostusta myös oman ikäisiin kumppaneihin läpi elämän.
Eniten seksuaalista toimintaa esiintyy suunnilleen samanikäisten partnereiden kesken."

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Upea naiseni on kokemusperäisesti eri mieltä. 12 tunnin sisään tein kokonaiset kolme temppua ja hän myös nautti täysillä.

Ja turha taas kommentoida ”ja sitten heräsit” Tokalla varvilla noin klo 05 naiseni heräsi. Hän nimittäin tykkää sellaista herätyksistä ihan kybällä. Ei koskaan sano EI

Hienosti osaat kopsata "Setiksen" tapaa kirjoittaa :)

No mutta sittenhän sinulla on asiat hienosti. Kiva, kun jaksat niistä raportoida "mammapalstalla". Kaikki ovat varmasti aivan ihastuksissaan näistä kontribuutioistasi.

Topi Neitinen paljastaa asioita joista yleensä ei puhuta julkisesti

IL: Ruma totuus julki

Suomalaiset huippukiekkoilijat kertovat nyt ennennäkemättömän suoralla tavalla pukukoppien salatusta tavasta. Jutun kommentit voivat järkyttää.

Suomalaiset kiekkotähdet kertovat nyt omilla kasvoillaan harvinaisen rehellisesti siitä, miten alentavaa puhetta naisista he ovat pukukopeissa kuulleet ja miten sitä ei ole uskallettu kyseenalaistaa.

– ”Hyvä perse”, ”hyvät tissit” ja ”vitun hyvä ottaa suihin” -tyyppisin ilmaisuin naisista puhuttiin.
Näin kuvaa entinen liigapelaaja Topi Nättinen.

Topi Nättinen Alma Median arkistokuvassa.TOMMI ANTTONEN
Keskustelu naisista painottui Nättisen mukaan hyvin usein ulkonäköön ja seksuaalisuuteen.

– Nainen on pääasiassa objekti.

Myös olympiavoittaja, Ruotsin Allsvenskanissa pelaava Frans Tuohimaa ja entinen NHL-pelaaja Jesse Joensuu kertovat, että he ovat kuulleet Nättisen kuvaamia kommentteja naisista.
– Olen kuullut noita kaikkia koko elämäni kyllä miehistä riippumatta, Joensuu sanoo.
Joensuun mukaan on “erittäin tärkeää tarkentaa, että miehet puhuvat naisista halventavasti keskenään”.
Eli myös jääkiekon kopeissa?
– Totta kai, myös siellä on miehiä, Joensuu vastaa.

Jesse Joensuu on pelannut NHL:ssä asti.
Topi Nättinen kertoo, että on toden teolla tajunnut vasta lopetettuaan uransa, kuinka myrkyllinen keskustelukulttuuri kopeissa vallitsee.
– Moni olisi varmasti järkyttynyt, jos pääsisi kärpäsenä kattoon.

Hierontatapaus ei yllättänyt
Viime keväänä Suomen urheiluhierojaopisto ilmoitti yllättäen lopettaneensa yhteistyön HIFK:n kanssa. Syyksi kerrottiin joukkueen jäsenten asiaton käytös hierontaopiston oppilaita kohtaan.
Nättiselle tapaus ei tullut yllätyksenä, sillä hänellä on omakohtaista kokemusta asiattomasta puheesta joukkueen ulkopuolelta tulevia hierojia kohtaan.
– Kopin seinälle tulee aamulla lista, että neljä hierojaa: ”Tuomas”, ”Sanna”, ”Mikko” ja ”Jukka” tulevat. Siihen Sannan nimen perään tulee heti eniten nimiä.
Naishierojien ulkonäköä kommentoidaan alatyylisesti.
– Siellä kuulee sellaisia: ”Toivottavasti se tulisi legginseillä. Ne kollarit oli vähän tylsät, kun ei perse näkynyt kunnolla. Ei mulla oikeasti ollut nivuset jumissa, mutta menin Sannan pöydälle ja sanoin, että ottaa nivusista.”

- - - Naishierojien ulkonäköä kommentoidaan alatyylisesti.
– Siellä kuulee sellaisia: ”Toivottavasti se tulisi legginseillä. Ne kollarit oli vähän tylsät, kun ei perse näkynyt kunnolla. Ei mulla oikeasti ollut nivuset jumissa, mutta menin Sannan pöydälle ja sanoin, että ottaa nivusista.”
On se kumma kun pitää maksaa ns turhasta työstä. Vaikuttaa sille että nää jäkisveikot on tosi tavoiteltuja kaunotarten keskuudessa.

Menisi taikkuhieromoon niin saisi happy-endin tuollaisen ”kidutuksen” 🤭 sijasta

Taidat olla uusi täällä? No niitä saa jokainen joka kertoo täällä jotain positiivista omasta seksielämästään. Joku kateellinen peräkammarin poika niitä tietysti kirjoittelee, tuskin sentään kukaan nainen?

Minäkään en ole uusi. Ihmettelen vaan, miksi hän juuri minulle kirjoitti "turha taas kommentoida", ikään kuin hän tietäisi, mitä juuri minä olen kirjoitellut.

Yhteistyössä