Teinipoika ja vanhempi nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Käytät törkeästi hyväksesi poikaa ajattelematta lainkaan ettei suhteellanne ole mitään tulevaisuutta.
Tukee mieleen elokuva Miehuuskoe.
Nuori mies kaipaa muutakin kun antiikkia.
Kaiken ikäiset miehet kaipaavat muuta kuin antiikkia...

600px-Ages_of_partners_men_and_women_find_most_attractive.png

• Rakkaus
Reactions: Setis.
Ymmärrän paremmin kuin hyvin kateellisuutesi, arvon peräkammarin Tauno. Onhan se kivaa sulle kun +90 v äiteesi valmistaa sinulle kaiken aamiaisesta alkaen ja lämmittää iltakasilta nukkumaanmenoaikaasi jokailtaisen lauantaimakkaräpötkösikin. Kun itse et osaa

Luit läksysi huonosti, Setiksen tuore laajin veritesti keroi testosteronin olevan erittäin korkealla tasolla. Olipa kyseessä vaikka parikymppinen karju.

Arvannet kuka on saanut hormonit hyrräämään kybällä viime vuosien aikana
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Tykkää
Kaiken ikäiset miehet kaipaavat muuta kuin antiikkia...

600px-Ages_of_partners_men_and_women_find_most_attractive.png
Tämän me itsellemme rehelliset miehet tiedämme ilman tutkimuksiakin 🤗

Valitettavasti 99,9% naisista ei tätä tieteellistäkään tutkimustulosta tunnusta 😓

Turhan aikaiseen miesten ikään loppuu tuo, mutta omalla kohdalla nostan kiinnostavan naisen iän reilusti ylemmäs. Anyway, Annien 30++ on tosi passeli Setikselle 🥰

• Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
Tämän me itsellemme rehelliset miehet tiedämme ilman tutkimuksiakin

Valitettavasti 99,9% naisista ei tätä tieteellistäkään tutkimustulosta tunnusta

Turhan aikaiseen miesten ikään loppuu tuo, mutta omalla kohdalla nostan kiinnostavan naisen iän reilusti ylemmäs. Anyway, Annien 30++ on tosi passeli Setikselle
Todellisissa pitkäaikaisemmissa parisuhteissa seurataan useammin naisten kuin miesten preferenssejä. Naisten maailmankuva on "oikea", miehet ovat "sikoja".

Jotkut rahaa keränneet miehet pystyvät toimimaan vaistojensa mukaan, esimerkkinä Leonardio Dicaprio
61900969-11163991-image-m-29_1661939184781.jpg

• Vau!
Nyt löytyisi kuusikymppiselle teinipojalle kolme korkkaamatonta (?) naista.
Huh, huh 😁

Tuskinpa nuokaan ovat korkkaamattomia. Kyllä se on luonto joka ”nunnatytönkin” sänkyyn vetää…

”Murhia ja seksiä nunnaluostarissa

Pyhän Ambrosiuksen luostarissa nunnat palvoivat epäjumalia, paransivat sairaita seksillä ja murhasivat niskoittelijat myrkyllä. Menoa jatkui aina vuoteen 1859, jolloin erään nunnan hätähuuto sai inkvisition tutkimaan asiaa.”

-Nunnat salaisessa seksielämässä "Seksi on luonnollinen tarve myös naisille."

"Me kaikki olemme sitoutuneet selibaattilupaukseen, mutta meitä ohjaa myös ihmisluonto", hän kertoi The Daily Beastille. "Seksi on luonnollinen tarve myös naisille."

Viimeksi muokattu:
  • Vau!
Reactions: Johnny Appleseed
Nyt olen jo iäkäs leskiukko. Ensimmäiset seksikokemukseni sain setäni vaimolta Eilalta. Olin 15v ja Eila jotakin 35.
Setäni oli viikot etelässä, Espoossa rakennustöissä. Eila oli koulukeittolan emäntä. Eila pyysi minut kerran apuun kirjahyllyä siirtämään. Työn jälkeen kahvipöydässä hän kyseli minulta tyttöystävistä. Sanoin olevani liian ujo. Hän kysyi, haluaisinko oppia, miten tyttöjä pidetään hyvänä. Tietysti halusin. Eila kertoi olleensa aika villi tyttö nuoruudessaan. Eipä ollut kylällä montaa poikaa, joka ei olisi häntä nussinut. Kun hän vähän ihmetteli, kun hänellä ei ollut kuukautisia, eikä hän tullut raskaaksi, häntä alettiin tutkia. Kävi ilmi, ettei hänellä ole lainkaan kohtua eikä munasarjoja. Sitten ammattikoulun ja muutaman vuoden työkokemuksen ja kymmenien miesten jälkeen hän haki ja valittiin kuntamme keskuskoulun emännäksi. Täällä hänen historiaansa ei tunnettu ja setäni iski kauniista neitosesta vaimon itselleen.

Nyt Eila alkoi kaivata vähän vaihtelua. Viikonloppuseksi ei riitä, joten hän halusi minusta viikolle varamiehen. Niinpä aina maanantaista torstaisin suuntasin Eilan oppilaaksi. Yhden talvikauden hän opetti minua, kunnes setäni sai töitä kotikunnasta. Sitten olinkin jo rohkea lähestymään tyttöjä ja toimimaan heille mieluisasti. Ilmeisesti sana kiiri, koska jotkut tytöt jopa pyysivät minua panemaan. Olen koko ikäni Eilalle kiitollinen.

Nämä on näitä "katso tätä kuvaa, runkkaisitko" tutkimuksia. Sillä ei ole mitään tekemistä oikeiden ihmisten välisen henkilökemian ja sen kanssa millaisen ihmisen kanssa haluaa viettää aikaa. Todellinen elämä on huomattavasti yllättävämpää ja moninaisempaa.
Kyllä nuo ihan oikeita akateemisia tutkimuksia ovat.

• Tykkää

Yhteistyössä