V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
#116 esim otti tosissaan, etkö muka huomannut?Tuskin ottaa, tämähän on kevyttä viihdettä vain.
#116 esim otti tosissaan, etkö muka huomannut?
Sulla menee aina kaikki yli hilseenNoup. Sä et edelleenkään tajua, että jotkut täällä saavat vain naurua aikaan.
Sulla menee aina kaikki yli hilseen
Joku kateellinen peräkammarin poika niitä tietysti kirjoittelee, tuskin sentään kukaan nainen?
Sulla menee aina kaikki yli hilseen
Relax heiMoi. Alussa
#3 #6 minulta.
En kirjoittele
alter_egona,
vain itsenäni.
En todellakaan
ketään täysi-ikäistä
ikäerosuhteilijaa
tuomitse, vaikka
en itse puum4na
kollien perässä
kapakassa ravaa
enkä
digipuumanakaan
äpeissä/somessa
äherrä.
Kas unohdit jo. Mielipiteesi miesten mielihaluista ei ole tosiasia. Vain puhdas oletus.Mitä oletuksia olen mainostanut tosiasoina?
Minun mielipiteeni pohjautuu tosiasioihin. Siinä ei pitäisi olla mitään ristiriitaista tai epäselvää? Onko sinusta?
Relax hei
Ei sun tartte edelleenkään selitellä jokapv ettei se, se ja se jne ole sinun kynästä
Mutta hugs noin muuten sulle my friend
Kas unohdit jo. Mielipiteesi miesten mielihaluista ei ole tosiasia. Vain puhdas oletus.
Jipun 27 vuotta vanhempi mieskö?Marko on tänään vauhdissa.
Olenkin aina pelännyt, etten ole ihan täyspäinen....Olen sillätavalla jännä henkilö, että viihdyn sellaisten oman ikäluokkani ihmisten seurassa, jotka myös viihtyvät oman ikäluokkansa ihmisten kanssa.
Useimmiten ihmisillä on tarve jakaa elämänsä kummpanin kanssa siitä huolimatta, että erinäiset ammattisiementäjät aina kuvittelevatkin edustavansa kaikkia miehiä. Myös evoluutioon vetoaminen on varsin tuttua. Tämä on kuitenkin harhaanjohtava väite eikä se, että mies haluaa jakaa siementää tarkoita sitä, että hänen olisi järkevä niin tehdä.
Ikävä kyllä, viimeiset tutkimukset viittaavat siihen, että miesten siittiöiden määrä on puolittunut jo 40 ikävuoteen mennessä ja niistäkin siittiöistä suuri osa on mutatoitunut ja heikentynyt. On vastuutonta kylvää huonoa siementä nuoriin elinvoimaisiin naisiin.
Kuten olen tässäkin ketjussa useita kertoja sanonut, täyspäiset ihmiset viihtyvät omanikäisessään seurassa. Se on normaalia kehitystä.