A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Liian harvoin hilseilevälle. Itse raapisin pääni verille, jos pesisin vaan joka toinen päivä, vaikka apteekin hilseshampoota käytänkin. Jos on hormonaalisia vaivoja (jotka aiheuttavat karvoituksen lisääntymistä), niin seborreataipumus lisääntyy.Alkuperäinen kirjoittaja äiti.;28599755:Pesee hiukset n. joka toinen pvä.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti.;28599777:Henki?
Ei kai tämä nyt kuoleman vakava sairaus kuitenkaan ole.
Ja tyttäreni joutuu siis nyt kulkemaan koko ikänsä kalju läikkä päässä?
Mutta entä jos tämä on jotain miestyyppistä kaljuuntumista jo tuossa iässä... Koska hiusraja päälaella levenee, takaraivoon tullut kalju kohta ja ohimoilta ohentunut hiuksia niin että sieltä näkyy luomia joita ei ennen näkynyt.
Hänellä kasvaa myös vähän pulisonkia ellei niitä ajelisi pois ja samoin viikset huulen yläpuolelle ja poskiin myös vaaleaa ohutta karvotusta jotka ajaa pois koska muuten ne näkyisi. Alapää karvoitus on myöskin aika voimakas ja jalkoihin kasvaa tummia selvästi huomattavia karvoja, mutta sheivaa ne myöskin tietysti pois.
Onko hän enemmän siis mies kuin nainen?
Auttaakohan se priorin...
Kannattaa ainakin leipä jättää pois:
http://koti.netplaza.fi/~paula/kotikokkeli/vhh.htm
Kun mitään kokeita ei ole otettu niin et voi tietää onko hengenvaarallista vai ei. Voi olla kilpirauhanen, joku syöpä tai mitä vaan.
Vaikka olisi miestyyppistä kaljuuntumista niin ei sen kuulu alkaa 11-vuotiaalla tytöllä!!!! Joku hormonihäiriö tai kasvain joka aiheuttaa oireet. Vie tyttö lääkäriin, älä yritä itse arvailla. Jos olisit mun tuttu niin tekisin susta ls-ilmoituksen.
Yleisesti ihotautilääkärit tietää hämmästyttävän vähän päänahan ongelmista. Sama kun puoskarille menisi. Suomessa ehdottomasti paras alan asiantutemus on Hiusakatemiassa. Siellä tehdään tutkimukset ja saat just oikeat ruokavalio ohjeet ja tarvittaessa lääkkeet.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti.;28601123:Haista paska.
Kyllä mä kuule kaikkeni tuon lapsen eteen edelleenkin yritän! Mikä siinä on niin vitun vaikeaa sinunkin puupään tajuta. Helvetti. Me ollaan juostu lääkärissä ja ties missä.
Sä et tiedä mun äidillisistä taidoista yhtikäs mitään.
Harvemmin kai 11-vuotiaalla PCO todetaan. Oikeasti oot ihan tarpeeksi kauan arvaillut kotona, passita tyttö lääkäriin!!!
Jos mahaa ei ole tutkittu, et voi tietää että johtuu stressistä. Voi olla keliakiakin, siinä voi olla iho-oireita.
Onko se oikeasti mahdotonta varata sille tytölle lääkäri heti huomenna? Kun kerrot että on 11-vuotiaasra oireillut niin pääset varmaan julkisellekin jos ei yksityiselle ole varaa.
kerroit että olet käynyt 2 kertaa lääkärillä tytön oireista. Siis 7 vuoden aikana. Nytkään et mene lääkärille vaan kyselet asiaa keskustelupalstalla.