A
"annne"
Vieras
Onko tää ihan normaalia? Itkeskelen aika kovasti eri asioista, koen että tarvitsisin huomattavasti enemmän omaa aikaa, kun mitä tässä nyt jää. Vaikka aikaa jääkin periaatteessa aika paljon. Ennen tämä määrä riitti tosi hyvin! Nyt siis herätään 06-07, mies lähtee töihin 07.30, jota ennen ei kyllä lasta oikeastaan hoida. Sitten me elellään lapsen ja koiran kanssa normaalia arkea sinne 16.30 asti, jolloin mies tulee töistä. Tällöin täällä yleensä pyykit pesty, suurimmat roskat imuroitu, ruoka valmiina ja keittiö siisti. Poika nukkuu 12-13, jolloin en tee yleensä kotihommia, vaan olen sen ajan koneella, neulon tms. Sitten mies leikkii illalla pojan kanssa, jolloin minä voin jatkaa kotihommia, käydä kaupassa tms. tai jos ne on tehty, niin tehdä muuta. Yleensä jää ehkä joku 30min omaa aikaa, mutta silloinkin lapsi käy sylissä ehkä vähintään 5min välein 
Mies lähtee harrastuksiin klo.19.30 (4-5krt/vko) ja minä laitan lapsen nukkumaan klo.20. Sen jälkeen on yleensä vielä keittiön siivous (jos on jotain kesken), yksi koneellinen pyykkiä levittämättä tms. Siinä ei mene kauan, joten loppuillan luen tai neulon sinne noin klo.22 asti. Mies tulee kotiin klo.21, jonka jälkeen tekee vielä omia juttuja tai auttaa kotitöissä.
Yhteistä aikaa jää siis hyvin vähän (illasta vähän halutessa, mutta ei aina jaksa) ja mulla on kyllä omaa aikaa, mutta ei kodin ulkopuolisia harrastuksia eikä kavereita (uusi paikkakunta).
Mikähän mulla on? Mistä voi johtua, etten välillä jaksa? Omaa aikaakin on siis paljon, mutta mitä mä sitten kaipaan lisää? Vai johtuuko raskaudesta??
Mies lähtee harrastuksiin klo.19.30 (4-5krt/vko) ja minä laitan lapsen nukkumaan klo.20. Sen jälkeen on yleensä vielä keittiön siivous (jos on jotain kesken), yksi koneellinen pyykkiä levittämättä tms. Siinä ei mene kauan, joten loppuillan luen tai neulon sinne noin klo.22 asti. Mies tulee kotiin klo.21, jonka jälkeen tekee vielä omia juttuja tai auttaa kotitöissä.
Yhteistä aikaa jää siis hyvin vähän (illasta vähän halutessa, mutta ei aina jaksa) ja mulla on kyllä omaa aikaa, mutta ei kodin ulkopuolisia harrastuksia eikä kavereita (uusi paikkakunta).
Mikähän mulla on? Mistä voi johtua, etten välillä jaksa? Omaa aikaakin on siis paljon, mutta mitä mä sitten kaipaan lisää? Vai johtuuko raskaudesta??