2.luokan kirje

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmistunut

Vieras
Jos huutaisit huutonetistä tai ostaisit muualta niin olisiko sinusta kiva tietää, että myyjä laittaakin maksamasi tuotteen +pk:n 2.luokan postituksena tulemaan? Minusta olisi kiva tietää tällainen asia, koska olen maksanut postikuluja 1.luokan lähetyksen mukaan.
Minulle meinaan kävi nyt niin, huusin huutonetistä kynttilöitä, maksoin huutosumman ja postikulut myyjän tilille ja myyjä laittoi takaisin viestiä kiva ja ilmoitti laittavansa heti postiin, eli huuto päättyi 2.1. ja minä maksoin heti, maksu näkyi samantien tilillä, koska meillä sama pankki. Eli 4.1. postiin, no aloin tässä ihmetellä, ettei ole kynttilöitä näkynyt ja kysyin sitten, että missähän mahtavat olla, kun maksukin jo suoritettu ja samantien näkyi tilillä, no tänään sitten oli tullut myyjältä viestiä, että on postittanut kyntilät silloin 4.1., mutta 2.luokan kirjeenä...
Laitoin hänelle nyt takaisin, että olisi ollut kiva tietää asiasta, hän kun ei ollut missään vaiheessa maininnut asiasta.
Miten itse suhtautuisitte asiaan ja minkä palautteen antaisitte?
Olin alunperin antamassa positiivisen, mutta en taida voidakaan antaa, koska myyjä ei kertonut kaikkea oleellista. Jos olisin tiennyt että postitus 2.luokassa, olisin jättänyt huutamatta

Joo 2 päivää on ok, mut kun ei ole tullu vieläkään, ja täs on menny nyt 4 arkipäivää, eli olis pitäny tulla jo viim. torstaina. Vaan ei ole näkyny eikä kuulunu, ja laittoi kuitenkin 4.1. tulemaan.
Ja ilmoituksessa mainittiin että postimaksu päälle. Ja mä olisin tarvinnut ne tuikkivat kun olis tullu lahjaan. En olis huutanu jos olisin tienny tän

jos postikulut sulle saman hintaiset, niin ymmärtäisin, että myyjä lähettää ne halvimmalla tavalla. Minusta, jos tuote tulee perille siinä kunnossa kun ilmoituksessa luvattiin, niin positiivisen palautteen antaisin. Eihän myyjä ole tehnyt mitään väärää!

Alkuperäinen kirjoittaja tuplis2:
Joo 2 päivää on ok, mut kun ei ole tullu vieläkään, ja täs on menny nyt 4 arkipäivää, eli olis pitäny tulla jo viim. torstaina. Vaan ei ole näkyny eikä kuulunu, ja laittoi kuitenkin 4.1. tulemaan.
Ja ilmoituksessa mainittiin että postimaksu päälle. Ja mä olisin tarvinnut ne tuikkivat kun olis tullu lahjaan. En olis huutanu jos olisin tienny tän

Ota opiksesi...älä huuda mitään huutonetistä, jos tarvitset tavaran alle kahden viikon. Kaikilla ei pyöri elämä netin ympärillä ja toisilla on pitkä matka postiin. Epävarmoissa tilanteissa, kysy myyjältä etukäteen :)

Huuto oli osta heti kohde. Ja myyjän ilmoituksessa lukee, että vie postiin heti kun maksu näkyy tilillä ja mun maksu näkyi, koska meillä sama pankki. Myyjä sanoi itse vievänsä kynttilät postiin heti 4.1., missään vaiheessa hän ei maininnut, että laittaa kynttilät 2.luokassa. Koska silloinhan olisin tiennyt, että lähetyksen tuleminen kestää.
Yleensä jos näin on myyjä toiminut, niin kyllä siitä on mainittu, mikä minusta oikeata toimintaa.

Yhteistyössä