:ashamed:
Lähdettiin Piitulin kanssa ajamaan yötä kohti klo 21 aikaan. Piituli oli kotona klo23 ja vauhdilla vipattiin mun tavarat mun autoon ja kotiin... Kotona olin Kipsuttimen kanssa klo 00.30. Hissukseen ajelin kun pelkäsin että hirvet hyppii eteen. Dogtor ja Tilda kun lähtivät niin totesin että miäkin voisin lähtee :ashamed: Ja Piitulin Emmalla joko hampit vaivaa tai sitten typykkä oli kipeeksi tulossa :/ Emma oli pikkusen kränä. Myö pähkäiltiin siinä että toisaalta samahan se on lähteäkö eilen ja nukkua yö kotona vai lähteäkö aamusella ajamaan Piituli, mikäs on typykän vointi nyt? Mökkejä jäi pystyssä pitämään L-S, Santti, Yksäiti ja Rontti
Reissu oli aivan mieletön
Miä en muista milloin oon nauranut yhtä paljon
Meijen mökissä meni yö yllättävän hyvin. Simppa piti emännille seuraa illalla kun ei osannut nukkua siinä metelissä ja Simppa kun nukahti heräsi Emma seurustelemaan
Mutta siis ei ollut sitä että kaikki huutaa yöllä ja kannetaan muksuja nukkumaan. Nukkumaan mentiin n. klo1 ja herätys koko mökissä oli klo 6
Saas nähdä miten täällä kotona osaa olla kun ei tarvitse väistellä pieniä ihmisiä
Mökillä kun niitä lattialla touhusi parhaimmillaan 9 kpl. Oli kiva huomata että meijen porukan kesken toimi (jos jonkun lapsi itki, parhaimmillaan useampi) niin hällä jolla oli kädet tyhjinä tms. nappasi itkevän lapsen. Ja toisten lapsia katsottiin samalla kuin omiakin.
Meillä Kiia yllätti , kotona kun kitisee ja vitisee niin siellä oli niin tyytyväinen että!
Kiiallakin vaan masu teki tepposet. Varmaan kun herää niin vaippa on tavaraa täynnä. Koko reissu kun ei mitään tehnyt. Mutta tietty prinsessa on niin vieraskoree
(niin kuin äitikin. Oli autuasta kun oman pöntön persuksen alle sai)
:ashamed:
Toimittaja ja kuvaaja kävi. Katsoivat varmaan että toi porukka on ihan pimeetä
Kamala kälätys ja nauru, etenkin se nauru. Mielenkiinnolla ootan iltaa kun juttu pitäis silloin olla luettavana s.posteissa. Uskaltaakohan sitä lukea...
Ai niin. Joku oli pikkusen katkera :kieh: Arvatkaapas kuka oli vanhin? Miä |O L-S yritti lohduttaa (vai olikohan v...lua) että miä oon vanhin mutta hulluin
Että kehtaakin!
Kiia heräs... Palaan kohta kertomaan lisää ja laittamaan kuvia...
Reissu oli aivan mieletön
Saas nähdä miten täällä kotona osaa olla kun ei tarvitse väistellä pieniä ihmisiä
Meillä Kiia yllätti , kotona kun kitisee ja vitisee niin siellä oli niin tyytyväinen että!
Toimittaja ja kuvaaja kävi. Katsoivat varmaan että toi porukka on ihan pimeetä
Ai niin. Joku oli pikkusen katkera :kieh: Arvatkaapas kuka oli vanhin? Miä |O L-S yritti lohduttaa (vai olikohan v...lua) että miä oon vanhin mutta hulluin
Kiia heräs... Palaan kohta kertomaan lisää ja laittamaan kuvia...