**2007 LOKAKUUN HERHILÄISET**viikko 23

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuutilulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:ashamed: :D Lähdettiin Piitulin kanssa ajamaan yötä kohti klo 21 aikaan. Piituli oli kotona klo23 ja vauhdilla vipattiin mun tavarat mun autoon ja kotiin... Kotona olin Kipsuttimen kanssa klo 00.30. Hissukseen ajelin kun pelkäsin että hirvet hyppii eteen. Dogtor ja Tilda kun lähtivät niin totesin että miäkin voisin lähtee :ashamed: Ja Piitulin Emmalla joko hampit vaivaa tai sitten typykkä oli kipeeksi tulossa :/ Emma oli pikkusen kränä. Myö pähkäiltiin siinä että toisaalta samahan se on lähteäkö eilen ja nukkua yö kotona vai lähteäkö aamusella ajamaan Piituli, mikäs on typykän vointi nyt? Mökkejä jäi pystyssä pitämään L-S, Santti, Yksäiti ja Rontti :D

Reissu oli aivan mieletön :D Miä en muista milloin oon nauranut yhtä paljon :laugh: Meijen mökissä meni yö yllättävän hyvin. Simppa piti emännille seuraa illalla kun ei osannut nukkua siinä metelissä ja Simppa kun nukahti heräsi Emma seurustelemaan :D Mutta siis ei ollut sitä että kaikki huutaa yöllä ja kannetaan muksuja nukkumaan. Nukkumaan mentiin n. klo1 ja herätys koko mökissä oli klo 6 :laugh:

Saas nähdä miten täällä kotona osaa olla kun ei tarvitse väistellä pieniä ihmisiä :laugh: Mökillä kun niitä lattialla touhusi parhaimmillaan 9 kpl. Oli kiva huomata että meijen porukan kesken toimi (jos jonkun lapsi itki, parhaimmillaan useampi) niin hällä jolla oli kädet tyhjinä tms. nappasi itkevän lapsen. Ja toisten lapsia katsottiin samalla kuin omiakin.

Meillä Kiia yllätti , kotona kun kitisee ja vitisee niin siellä oli niin tyytyväinen että! :o Kiiallakin vaan masu teki tepposet. Varmaan kun herää niin vaippa on tavaraa täynnä. Koko reissu kun ei mitään tehnyt. Mutta tietty prinsessa on niin vieraskoree :whistle: (niin kuin äitikin. Oli autuasta kun oman pöntön persuksen alle sai) :laugh: :ashamed:

Toimittaja ja kuvaaja kävi. Katsoivat varmaan että toi porukka on ihan pimeetä :laugh: Kamala kälätys ja nauru, etenkin se nauru. Mielenkiinnolla ootan iltaa kun juttu pitäis silloin olla luettavana s.posteissa. Uskaltaakohan sitä lukea...

Ai niin. Joku oli pikkusen katkera :kieh: Arvatkaapas kuka oli vanhin? Miä |O L-S yritti lohduttaa (vai olikohan v...lua) että miä oon vanhin mutta hulluin :o :laugh: :laugh: Että kehtaakin! :whistle:

Kiia heräs... Palaan kohta kertomaan lisää ja laittamaan kuvia...

Jatkuu...

Neiti ne muutes tuhisee siihen malliin että nuha ja yskä taitaapi tulla. Ja on muutes pikkusen hölmönä kun ollaankin kotona (vaikka olikin hereillä kun kotiuduttiin). Siellä mökillä kävi suht koht kova tuuli (ainakin eilen) ja mökin ovea oli pakko pitää auki kun siellä taas lämpötila tuntui nousevan. No oli se sen väärti :D Hyttysiäkin oli älyttömästi :kieh:

Tosi kiva oli että Ronttikin pääsi Iidan kanssa :) Ja ihmeen hyvin Iida jaksoi ollakin vaikka olikin ollut kipeenä :) Nauroin kun yritin ottaa kuvaa niin aina kun kamera piippas, Iida käänsi pään pois :laugh: Ja teki muutes monta kertaa sen :D Pessillä olikin sitte omat touhut vaunuissa :whistle: (kikattaa edelleen sitä ilmettä pissit pöksyissä).

Todellakin oli aivan mieletön reissu! Voi kun meitä olisi päässyt vieläkin enemmän paikalle. (sivuhuomautus... äitin tyttö on. Kotona ne kakat väännetään. Pusaa tuossa naama punasena, Kiia siis) :D Äidit olivat muutes reissussa dieetillä. Perjantainakin ehdittiin syömään vasta illalla TOSI myöhään :D

Öööh.. Voi ku ois niin paljon kerrottavaa ja mieleen pulpahtelee koko ajan uusia juttuja. No onhan tässä aikaa... L-S ei muutes tainnut saada viestiä tänne läpi? En ainakaan huomannut kun pikaisesti katoin.

Nyt laittelen kuvia koneelle niin näätte työkin jotain sieltä :D *hetkonen*

ahaa,mökkiläiset kotiutuneet :D
tuutilullan kirjoituksesta päätellen,hauskaa on ollut. :D
jään mielenkiinnolla oottelemaan kuvia,ja muidenkin kuulumisia.

jep,neiti noussu sit tänä aamuna klo 5.30..hiton makkara ku ei nuku..itekkin kun tuohon aikaan nousee,niin illalla kyllä klo 21 on valmis makkoomaan..ei mitään toivookaan et jaksas mitään elokuvia telkasta kattoo.

eilen illalla miehen kans siirrettii kaks omenapuuta,olivat sellasi miehen mittasia..saapi nähdä et kuoleevatko..lupasin ens keväänä sit ostaa uudet jos nuo kuolee.

mie täällä olen tehny kakkupohjan ja milekon ohjeella tehty kakku on uunissa..se on tosi suosittu kakku meillä..kun tein isän synttäreille sitä niin meni tosi hyvin.

mutta nyt venlukalle antamaan maitoo..uuniikin piti lämmittää kun niin kylmä :o

Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:
tuutilulla mie jo ajattelin et mies siellä sinuu jo pussaa,ikävissää toine ollu :D

:laugh: :laugh: Oli tuo vastassa kuistilla. Tiesi oottaa niihin aikoihin. Tuli jopa autolle hakemaan tavaroita. Tosin otettiin vaan neiti ja ruokakassi sisään, muut oottaa autossa.

:heart: kiitos mammat ja muksut ihanasta tapaamisesta :heart:

ja kiitos dog ja simppa matkaseurasta! vieläkin soi korvat tilliä poikien konsertista :D ......

ihania muistoja, ja poikakin oppi kaikkea uutta kivaa----mm.ääniä---toisilta naperoilta! hämmästyttävää apinointia :o :D !

vielä kiitos ja palataan paremmalla ajalla :flower:

minsu kiitti onnitteluista! Huomenna muutes pitää sinne Ouluun jo ilmoittautua, jos meinaa sinne lähtee :o Vetskuistakin pitää maksaa aika iso ilmoittautumis maksu, siis yli 10v :/ noh, mulla on aikaa huomiseen vielä miettiä :whistle: Toinen mikä mulla kanssa innosti olis tuo Ylivieskan näyttely, oliskohan sinne kuin paljon pidempi matka :/ Brenda on kyllä vielä ainakin nyt tosi hyvässä turkissa ja olis kyllä kiva päästä vielä käymään, kun pystyy. Taas ei sitten vähään aikaan käydä :whistle:

Niin ja joo, kyllä yleensä belgi esiintyy parhaiten, kun sillä on esittäjä ja nimenomaan vieras. Eilen tosiaan huomasin, että kuin tuo Brenda on leimaantunut tuohon minun mieheen nykysten. Käyvät lenkillä yhdessä paljon jne. kun minä olen ollut kipeä ja väsyneempi, niin ei tarvinnut kyllä juurikaa vierasta esittäjää, niin tiitterästi tapitti ukkoa, ei sen juuri mitään sieltä tarvinnut edes puhua Brendalle =) Se rop ja vsp koirakkokin muuten lähti sinne SM-tokoihin katsomaan, eivät joutaneet edes ryhmään jäädä ;)

Voi aaaaarghhhhhhhhhh |O Siis että mä inhoon tätä miehen kannettavaa!!!! Mies pöytäkonella ja mä jouduin tällä kannettavalla räplään, niin eikös pitkät kirjoitukseni hävinneet taas yhden äkin...tää on tehny sitä ennenkin. Mitähän mä olen painanut?? Alusta pitäis vaan taas koko rimpsu kirjoittaa, mutta en hitossa nyt ehdi... Toi meidän pikku nuhanenä nyt vaatis äipän huomioo. Mutta jos pikaseen jotain tiivistelmää :)
Niinukan päivä etätyttöjen kaa kuulosti nyt siltä kuin ois tytöille menny vihdoin oppi perille :) taisit olla positiivisesti yllättynyt?? Toivotaan että jatkossakin menis hyvin...
Voi harmi että katjanna ei päässyt tuulettumaan . Paremmalla onnella ens kerralla :) Ja tässähän on pitkä kesä edessä... =)
Mukava kuulla että mökkiläisillä oli kiva reissu =) Uskon että kikatusta ja käkätystä on riittänyt!! =)
Kiva kuvakin, mä peräti kaikki teidät tunnistin =)
meillä oli eilen mukavat juhlat. Oikein mukavat!! Poikakin jaksoi hyvin, kun oli niin paljon innokkaita hoitelioita ;) Sylistä syliin poika kierti ja viihtyi...
Illalla sitten otin iltalomatarjouksen vastaan ja sellaset pari tuntii oltiin kivalla porukalla terassilla. Ei enmpää ois kyl yhtään jaksanutkaan olla, alkoi oleen viilee, hyttysii, mulla kauhee väsy viimepäivien juhlavalmisteluista ja muista tohinoista ja lievästi kipee poika kotona....mutta mukava oli hyvässä seurassa terassilla olla =)
Jahans, nyt menee pikkuselta hermot...palailen!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Tilda77:
:heart: kiitos mammat ja muksut ihanasta tapaamisesta :heart:

ja kiitos dog ja simppa matkaseurasta! vieläkin soi korvat tilliä poikien konsertista :D ......

ihania muistoja, ja poikakin oppi kaikkea uutta kivaa----mm.ääniä---toisilta naperoilta! hämmästyttävää apinointia :o :D !

vielä kiitos ja palataan paremmalla ajalla :flower:

Kiitos itsellesikin ja kaikille muille mukana olleille.
:hug: Ja nyt on lisää kuvia kerhossa, tosin ilman kuvatekstejä... Ne sitten myöhemmin. Nyt taas kahvinkeittoon..

Ps. Kipsutin muutes taas rutisee. Vieraskorea tenava :whistle:

Home sweet home :heart: :wave: , kotona ollaan siis taas, mutta yhtä hienoa ja uudenlaista kokemusta rikkaampana :D :heart: . KIITOS KAIKILLE :hug: .

Typyn tässä vaan imetin ja meen nyt purkaan auton ennen kuin ukko lähtee töihin.

Mukava kuulla onnistuneesta mökkireissusta. =) Minäkään en tunnistanut kaikkia kuvasta. Dogtorin, yksäitin, Piitulin ja Rontin tunnistin, muita en. :ashamed:

Meillä taas hulabaloo yö takana tai en nyt tiedä mikä yö, mutta kolme herätystä oli ja minusta se on paljon tuon ikäiselle vauvalle. Ei ainakaan tissiä tarvitsisi noin montaa kertaa yössä ja miehen piti viime yönä hoidella poika, mutta toisin kävi :headwall: Vetäsi illalla terva pullon naamariin ja eihän siitä hänen heräämisestä mitään tullut. Muutenkin aika nihkeä heräämään hoitamaan poikaa ja sitten jos on ottanut alkoa ei herää senkään vertaa ääniin. |O kuorsaa vain normaalia äänekkäämmin. Just nyt ei oikein tunnu kovin ihanalta siipalta. Kehtaakin! :(

Mamma3 sovittiinkin siskon kans että otetaan myöhemmin uusiksi. Ja jotenkin olo oli helpottunutkin kun ei tarvinnut jättää poikaa hoitoon. Tuntuu että tuo menee ihan sekaisin jos ei yöllä saa tissiä. Siksi ollaan tehty tiukka päätös opettaa nukahtamaan uudestaan unille ilman tissiä, mutta tosiaan jo eka yönä meni harjoittelut pipariksi. Kiitos rakkaan aviomieheni. Itsellä ei ole voimia valvoa enää yhtään nykyistä enempää ja siksi sovittiin että mies tassuttelee.

Pitää lähteä käymään sunnuntai ajelulla autolla. Ei oikein kamalasti nappaa istuskella isännän kans autossa vierekkäin, mutta meidän pitää käydä mutka Lumijoella.

Joo kivaa oli, vaikkakin meidän tytöillä kummallakin nenä vuotaa kuin seula.... :snotty:

Tytöt nukkuivat suht hyvin yön ja heräsivät vasta klo 8.30 ylös |O

Nyt on jo nukkuneet yhdet pika päikytkin ja touhuavat kova äänisinä lattialla.... :D Ja oli se vaan kiva tulla kotiin ja omaan sänkyyn nukkumaan, vaikka reissukin oli mukava ja kokemuksena tosi mahtava....

Minun pitäisi valmistautua esittelyn pitoon, mutta ajatus on hieman vielä hukassa. :whistle:

ette kuulkaa mökki ystäväiseni usko miten hyvin toi poju nukku yön :saint: klo 21-10 nukkui heräämättä :o vähänkö väsy siis..mammalla on lihakset kipeet ku sai tota bodaria kanniskella siel koko ajan..

mä eilen illalla mietiskelin sitä reissua ennen ku nukahdin ja oli kyl ihan mahtava reissu!!pitänee ottaa uusiks joskus :D ja naurua,sitä kyllä piisas :laugh:

dogtor hyvä että pieni nukkui :heart: Simpalla oli rankka reissu kun unet meni päin härän pyllyä :(

Ja Ronttikin on jo päässyt kotia turvallisesti, hyvä :D Piitulille miä en mitän sanokkaan, johan myö puhelimessa tänään ollaan pariin otteeseen kälkätetty :laugh: :ashamed:

Kivoja kuvia simpasta :heart: Niin soma pyöreäposkinen poika =)
Paljonkas teidän vauvelit nyt onkaan pitkiä&painavia? Meillä liki 10kiloa ja päälle 70cm, että ruoka-aikoina on kotona oltu =)
Katjanna, :hug: pitkää pinnaa ja voimia miehen kaa... Koitas jutella miehelle vähän noista asioista, jos vaikka asiat menis paremmin perille kun on viel eilisiä tervoja elimistössä :kieh: Tuntuu et noi miehet on pikku "pöhnässä" vähän nöyrempiä siippoja :whistle:
Meillä mies kävi niin reippaana oma-aloitteisesti tänä aamuna nurtsin ajamassa, pisti kerrankin nämä kotiasiat edelle. Sitten olikin jo kiire raksalle, mutta sinnekkin otti toisen isommista mukaansa :)
tylsän porkkanapussille naurahtelin :D Se on jännä kuin ajatuksissaan sitä välillä touhuaa, multakin joskus löytyi rahapussi jääkaapista :laugh:
Taitaa pikkuhiljaa mökkiläiset olla kotiutuneet reissusta :) Kiva reissu, mutta niin kiva olla kotonakin, niin se vaan aina on!! -kuten ronttikin tuumasi, home sweet home- :heart:
Rontille pitikin sen verran, että rouva näytti nyt niin erilaiselta... :) Olikos tukka saanut väriä ja uudet lasit ainakin? =)
Poika vedellyt hirsiä jo pitkän tovin, nukkuiskohan vielä jos menisin pyllöttämään hetkeks tonne kukkapenkkiin? Rikkaruohot meinaa vallata penkit. Ja vettäkin taitas kukat taas olla vailla. Sais välillä sataa, meinaa vesivarastot uhkaavasti loppua :/

Pitää viel sen verran, kun luin mm. tyttelin juttuja koirista yms, niin noita ei juuri tule kommentoitua koskaan-koirajuttuja siis. Ei millään pahalla ketään kohtaan, mutta noi koira-asiat kuten näyttelyt...on mulle ihan hepreaa..mitään en tajunnut... :D Esim. tyttelin mainitsemat rop ja vsp...siis häh??? MITÄ NE ON??? :laugh: Koirat on kyllä ihania, mutta en ite oikein koiraihmisiä ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
Pitää viel sen verran, kun luin mm. tyttelin juttuja koirista yms, niin noita ei juuri tule kommentoitua koskaan-koirajuttuja siis. Ei millään pahalla ketään kohtaan, mutta noi koira-asiat kuten näyttelyt...on mulle ihan hepreaa..mitään en tajunnut... :D Esim. tyttelin mainitsemat rop ja vsp...siis häh??? MITÄ NE ON??? :laugh: Koirat on kyllä ihania, mutta en ite oikein koiraihmisiä ole.

:laugh: :laugh: itsellä nuo jutut niin jo tuttuja asioita, että ei aina muista niitä suomentaa :snotty: Siis tuo rop tarkoittaa oman rotunsa paras, siis se joka uroksista ja nartuista voittaa koko oman rotunsa, siis sen oman kehänsä ja vsp tarkoittaa vastakkaisen sukupuolen paras, eli kun eilen uros voitti ollen rop, narttu oli vsp :D Toivottavasti ymmärsitte :whistle: Muutoin urokset ja nartut arvostellaan erikseen. Tulee välillä minsun kanssa juttua, kun meillä on saman rotuiset koirat, jos jollain mennyt ohi =) Ja jokaisen rodun voittaja jatkaa vielä kehään, jossa on kaikki rotujen parhaat, esim. paimenkoirat omissa ryhmissään, kääpiökoirat omassaan jne jne. Sitte noiden eri ryhmien voittajat taas jatkaa keskenään kilpailua best in show tittelistä, eli lyhenne bis :) En selitä liikaa, ettei eikoiraihmiset ihan sekasin mee :whistle: :laugh:

Kiva oli lukee mökki-reissusta! Varmasti on kyllä naurua piisannu ja lystiä ollu! Missä numerossa teitistä juttu on? Seuraavassa? Hihkaskaa heti kun lehti ilmestyy! Se on ihan pakko ostaa!!!

Huoh..vähän taas vaihteeks väsy painaa...Aikamoista menoo ja hulabaloota on täs muutama päivä ollu. Ei oo neitosen viereen päikyille ehtiny olleskaan ja sen alkaa huomaamaan. Isi tulee reissun päältä tänään iltasella ja lapset kovasti oottaa, ei malta housuissa pysyä. Onneks on täs iltapäivällä heidän serkun synttärit jonne sitten suunnistetaan kun tuo pienin on nukkunu seuraavat päikyt! Kamalaa taistoa taas nukahtaa, silmät ei pysy auki mut silti on önistävä ja meuhkattava sängyssä ettei vaan uni pääse valtaamaan... :headwall: |O

tytteli: Kiitos selvennyksestä :) Nyt ollaan taas yhtä asiaa viisaampana ;)
Hemulia peesaan, ilmoittakaas millon juttu on lehdessä :attn:
En ehtinyt ulkona kuin kukat kastella, sitten jo poitsu heräs. Evästä antamaan nyt :wave:

Yhteistyössä